GYROS - ge mig
Istället för att skriva en berättelse om hur jag kom att älska den grekiska och gudomliga maträtten, så skriver jag syftet med inlägget i en enda mening: Jag vill ha gyros . Jag vänder mig främst till matälskarna i Stockholm, Sundbyberg. Har hört att det finns ett ställe där som är fett värt, men jag kom inte längre än så. Hoppas någon vet vilket ställe jag snackar om, det heter ngt med corner iaf. Så folket, tipsa om bra ställen där man kan äta riktig gyros! alltomkebab.se funkar inte btw
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO! http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Tänkte faktist ta o laga till mig lite gyros nu. Finns goda, och billiga gyros på lidl, om du bestämmer dig för att äta hemma!
biffko to di world
Stället på medborgarplatsen, grekisk snabbmat tror jag det heter, gillar jag. Personalen är trevlig och tillmötesgående och gyron smakar mycket gott, är lagom stor och kostar 39 kr.
Det stället medoria snackar om har även jävligt god falafel.
grekisk fast food? en sån som låg på hornsgatan förut också? typ mariatorgets bortre uppgång.
det finns ett rätt sjyst ställe vid skanstull på götgatan
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Tänkte direkt på statoils baggar som heter gyros som är helt underbara. Alltid rackprio nummer 1 på fyllan när man är påväg hem=)
Sumpans gyros e gryyyymm!
jag tycker inte om sumpans gyros, bara för att jag jämför den med gyros jag ätit i grekland, whick rox ass.
What I said, yo!
Milano på engelbrektsgatan i örebro......vill ha nu!!
Från gatan till kåken, från kåken och ut.<br> Till livet man lever tills sagan är slut.
GYRELLA Hornsgatan Hörnet vid 7-Eleven mittemot Ringen C T-Skanstull (Lita på en gyros-älskande halvgrek)
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Götgatan menar du? Hornsgatan ligger en bra bit från skanstull.
dumåsteröka(hasch)
Rekommenderar också Gyrella! Mkt bra Gyros!
Vem är du, tjänsteman?
sumpans gyros på sturegatan är helt ok. då menar ja den som heter ngt med corner vid esplanaden. dom ställena på fredsgatan är rätt ochill. går väl inte riktigt att jämföra med grekland dock. där är de sex för munnen!
My Gyros - Uppsala
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
Medoria: tror du snackar om En till grek på söder.
- Man behöver inte vara fräsch om man har gräs!
Grekisk fastfood på hornsgatan är tyvärr numera en sushibar sedan ungefär ett år...
Några har redan tipsat om Gyrella vid skanstull, men jag måste också tipsa om det då det är förjävla gott, bra och prisvärt!
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
Gyros e grymt men souvlaki med tsatsiki är grymmast!!!
A123>"Götgatan menar du? Hornsgatan ligger en bra bit från skanstull." Jepp, jag menade Götgatan :)
gyros = grekisk kebab med griskött :/ ...
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
senast jag åt gyros fick jag den värsta gyrosmagen någonsin. spenderade dagen efter hemma med diarré och magknip.
Gyrella skanstull mellan 7eleven o donken !! mm gott
Hemmapulade Gyros knäcker.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skumma Anton: Nej jag menade grekisk fastfood.
Är det griskött i Gyros :( ??? Jag som ääälskar det...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är gyros hela den där grejen på tallriken eller bara köttet? vad heter dom där bitarna som brukar serveras i kebab fast inte är dom här långa strimlorna av kött, utan liksom bitar... vad heter dom? dom är så fruktansvärt goda. särksilt dom av kyckling
brb, mailing my eyes
La_Latina> du kan ju få gyros med fläsk eller kyckling. Kyckling är minst lika gott så du behöver inte misströsta! kaktuslime> jag tror att gyros är benämningen för själva köttet/kycklingen, eftersom det presenteras "gyros i bröd", "gyros på tallrik" osv..
Lidl som sagt, funkar helt okej.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Själv vill jag ha Kürtös Kálacs... mums! Ja.. gyros är själva köttet... det är samma sak med kebab. Därför gör många samma klassiska grammatiska misstag när dom säger "en kebab" eller "kebaberna".
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Gyrellas vid Skanstull (på andra sidan gatan mittemot Ringen). Riktig grekisk fast food, med riktiga greker och grekisk radio i högtatalarna.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
jag var i gyrellas idag och snackade med dom iaf. jättetrevliga var dom, och de sa att det är precis som i grekland, yeaaa (ja, jag tror dom) så jag ska dit och äta någon gång då jag har pengar över. njam
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
jovana det är vad jag hört också, jag läste om dem på fastfood lovers och kände att det var mitt "kall" att äta där. Riktigt tasty...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
enola haha känner typ samma sak efter att ha varit där
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
när jag är i grekland brukar jag beställa en gyro, och det är oftast i pitabröd med tzatziki, patatakia (pommes), och souvlaki i. finns det nånstanns i sthlm dom gör så? oooh, agapi <3
What I said, yo!
Philahz0phee Återigen: Gyrellas vid Skanstull!
Alright, take it easy sunshine! Jag visste inte att dom la i souvlaki där vettu.
What I said, yo!
Måste tipsa om en grekresturang i hammarbysjöstad, nära sickla udde tvärbanestation, grymt god gyros, grymt goda pommes o grymt god vitlökssås/tzatziki (som man nu får med)
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
Den grekiska restaurangen i liljeholmen!!!! Gryyymmma gyros.
www.susei.blogg.se