I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

There are no stupid question!...

Övrigt - Blandat

2007-09-13 20:52

There are no stupid question!...

...Just stupid people!

Ställ era små funderingar i denna tråd! Vill veta vad smo whoaiter har på hjärtat :)

Jag måste få veta;

Stämmer det att urin är för rent att drickas, eller är det en myt?

Hur skiljer man på givetvis och naturligtvis?

Tell me! NOW

de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2007-09-13 21:03
Urin e sterilt i typ dom första 2-3 sekunderna som det kommer ut.

2007-09-13 21:05
varför finns det mäktiga män? varför tror överheten att de är bättre än oss?

Det e enkelt. Vissa e Roma-supportrar vissa Juventus.

2007-09-13 21:13
whodini 
varifrån har du uppgiften att urin är sterilt dom 2-3 första sekundrarna det kommer ut?

2007-09-13 21:17
Såg det på Discovery

2007-09-13 22:49
Hur stor är en matematisk oändlighet?
hej.

2007-09-13 22:52
OffSet P18

20 cm2?

2007-09-13 22:58
förgänglighet P23

Jag vet inte om du såg filmen som var uppe på "webbsidor" för ett tag sedan. Första delen i den hadlade om en tycka matematiker som hette cantor eller kantor tror jag. han höll på å forka som detdär. Tror han kom fram till att det fanns oändligt måna nivåer av onändlighet :P

Byggarebob X2

Tjugo centimeter upphöjt i två? ;S
hej.

2007-09-13 22:58
OffSet P18 : Som min kuk ungefär

Vad gäller piss så är det sterilt och aldrig farligt att få i sig. Inte ens om någon annan pissar dig i munnen kan du bli sjuk av det, förutsatt att personen inte har nån skum virussjukdom.

Men däremot blir koncentrationen av vadfandetnuär så pass hög efter ett par gångers genomströmning att det blir farligt för kroppen.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2007-09-13 22:59
jumpcut P24

Ahaa.. deförstås
hej.

2007-09-13 23:10
Stämmer det att cannabis är en inkörs drog till heroin?

Stämmer det att sömn problem får en att känna sig lätt "bäng"?

Stämmer det att folk som pratar norlänska,skånska och gotlänska tas på mindre allvar?

Stämmer det att folk som inte har hår på huvudet det vill säga kala på skallen tas mer på allvar?

Stämmer det att killar står upp och kissar för att när dom sitter ner börjar dom tänka för mycket. Jag menar när man står måste man hålla focus.

2007-09-13 23:14
Stämmer det att cannabis är en inkörs drog till heroin?
Det kan vara det.

Stämmer det att sömn problem får en att känna sig lätt "bäng"?
Haha, yes nogger. Inte lite heller :)

Stämmer det att folk som pratar norlänska,skånska och gotlänska tas på mindre allvar?
Ja.

Stämmer det att folk som inte har hår på huvudet det vill säga kala på skallen tas mer på allvar?
Fråga nästa nazi-skin du ser om han brukar bli tagen på allvar.

Stämmer det att killar står upp och kissar för att när dom sitter ner börjar dom tänka för mycket. Jag menar när man står måste man hålla focus.
Jag börjar alltid bajsa när jag sätter mig ner.
-QanA

2007-09-13 23:16
jumpcut P24
"Stämmer det att folk som inte har hår på huvudet det vill säga kala på skallen tas mer på allvar?
Fråga nästa nazi-skin du ser om han brukar bli tagen på allvar."

Tänkte jag på dom som hade så av naturliga skäl.

2007-09-13 23:18
Det är väl naturligt att nazister inte har hår? ;)
-QanA

2007-09-13 23:31
Det är fysiskt omöjligt att ditt pshyke dödar ditt hår för att du blir nazist. :|

2007-09-13 23:33
Varför känner jag just nu av blodgenomströmningen i mitt högra ben?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-13 23:36

varför är israel med i fotbolls em? ni behöver inte svara det fick jag svar på i min tråd men blev beskylld av vissa puckon där att frågan var den dummaste som ställts så skönt att se Chico P12 här som säger att det inte finns några dumma frågor. =D

feta props

shimmy shimmy yo

2007-09-13 23:38
FuelDOg P23 : Man ska passa på, det är mitt motto.

Är det sol ute? Passa på, man vet aldrig när det blir soligt nästa gång. Är du ute och festar? Passa på att supa ordentligt, man vet aldrig när man får dricka nästa gång. Sitter du och kissar? Passa på att bajsa, man vet aldrig när man får läge nästa gång.

Get it? :)
-QanA

2007-09-13 23:41
varför visste inte trådskaparen att denna tråd skulle balla ur direkt?

varför är finns det P14 på whoa?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

"There are no stupid question!...

...Just stupid people"

är man lite stupid, om man skriver så? mest första delen då.

varför skrev jag "är", när det bara skulle stå "finns" ?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

2007-09-13 23:43
Varför höll jag inte käften?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-13 23:52
Stämmer det att man får göra olagliga saker om ingen annan ser?
-QanA

2007-09-13 23:55
Jag undrar om jag blir bannad eller något i den stilen om jag gör en ny tråd " Dansöser Sökes" och sedan står de att jag söker lätt kläda dansöser, och de vi erbjuder är resa tur o retur, mat och boende plus någon siffra dom vill ha för 3-4 timmars uppträdande (självklart så menar jag inte i sträck) på en privat fest men ca 40-50personer. jag undrar då om de finns någon som är intresserad!? Skicka ett meddelande, men min viktigaste fråga är då, blir jag bannad!?
Hojta på din pojk !
Klockor Till Salu! [email protected]

2007-09-13 23:56
jag söker lätt kläda dansöser

Jag brukar få lätt klåda av dansöser, det kanske var det du menade? ;)
-QanA
Hangaround

2007-09-13 23:57
Pi skulle nog ses som matematisk oändlighet.

By the way: Vart tar filer och utrymme som man rensar ifrån papperskorgen på datorn vägen?

2007-09-13 23:59
SpT P20 : nej. 4 > pi > 2. ;)
-QanA

2007-09-14 00:02
Jag börjar alltid bajsa när jag sätter mig ner.

hahaha så jävla bra, samma sak händer för mig :D
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2007-09-14 00:13
JUMPCUT hahaha!

Nee men jag är helt seriös, Känner du för att tjäna bra pengar så bara Holla ! ( till damerna )
Hangaround

2007-09-14 00:30
Hur Quagmire miste oskulden?

2007-09-14 01:45
Varför gör Tiger Woods fortfarande reklam?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2007-09-14 05:10
Om vi skulle börja gå nakna igen skulle vi se ut som grottmänniskor igen efter ett några hundra års evolution?

2007-09-14 09:18
kopiera P19
Varför beter du dig som om att du äger whoa för att du är 19 och klankar ner på alla P14's?

Producent

2007-09-14 10:20
varför skriver jag ens ett inlägg just nu när jag egentligen ska plugga matte
i make music

2007-09-14 10:40
Askin P20 : För att han har en fru. Jag har hört att de kostar en jävla massa.

readytogo X1 : Varför skriver jag också inlägg när jag också borde plugga matte? Prov i Matte C idag, jippie!
-QanA

2007-09-14 11:00
Fortfarande inga dansöser!?

2007-09-14 11:01
förgänglighet P23 : Komvux är en ny och häftig uppfinning som vi har i Stockholm. Tror att det är första året de testar det faktiskt...
-QanA

2007-09-14 11:21
förgänglighet P23

så du ser ner på människor som inte klarade gymnasiet? Lite väl inskränkt av dig, dont ya think? Fan vad jag inte tycker om såna kommentarer.

jumpcut P24

lycka till på provet

2007-09-14 11:22
Är värmländska en skön dialekt?

2007-09-14 11:22
Hajjaru X2 : Jag hade inga problem med gymnasiet, förutom det faktum att jag aldrig var där ;) Jag valde att tjäna pengar och flytta utomlands istället... Tack ska du ha :)
-QanA

2007-09-14 11:33
jumpcut P24

det var förgänglighets kommentar innan som jag reagerade mest på.

2007-09-14 11:35
förgänglighet:
och bara för att man inte läst matte c har man inte gått i gymnasiet? ingen obligatorisk kurs direkt. nu har jumpcut redan gett en förklaring, men det var ändå en urbota korkad kommentar.
Rehab is for quiters.

2007-09-14 11:39
förgänglighet P23 : Åh fan. Jag stod vid ett vägskäl där jag å ena sidan inte trivdes och mådde dåligt över att behöva åka till den där skolan där folk ogillade mig och å andra sidan hade ett roligt jobb, drog in närmare tjugo i månaden efter skatt, hade fullt med vänner och jag blev uppskattad samt att hela Stockholms nattliv öppnades upp för mig (från att ha problem med att komma in på Kicki's). Valet för mig var långt ifrån svårt och jag anser att jag lärde mig mycket av det.

Sedan flyttade jag utomlands, testade lyckan i London ett halvår där jag också anser att jag lärde mig sjukt mycket om både mig själv och andra människor, hur man faktiskt kan dra olika nationaliteter över samma kam utan att vara ett svin var rätt intressant.

När jag kom hem var jag hemlös, bodde hos vänner och jobbade i nattklubbssvängen ett tag innan jag ryckte in i lumpen. Ett år senare hamnade jag i massa skit som min polare drog mig upp ur och jag fortsatte i krogsvängen ett tag till innan jag snubblade in i flyttbranschen. Efter en diskussion med en kollega angående löneutveckling så sökte jag in till komvux samma kväll.

Idag sätter jag MVG på alla ämnen och är på väg till Bryssel där jag ska studera ekonomi på ett top notch-universitet.

Oavsett vad du tycker om mina val så kan jag påstå att jag lärt mig sjukt mycket mer av dem än jag någonsin skulle gjort om jag pluggat klart gymnasiet med klart mediokra betyg och sen hamnat på nåt dead end-job där jag suttit resten av livet eller försökt komma in på en högskoleutbildning och festat bort min tid där. Jag har livserfarenhet och jag vet vad jag vill göra. Hur många vet vad de vill göra innan de söker in till högre utbildning?

Så fuck you, kalla gärna mina val keffa, men kallar du mig dålig är du dum i huvudet. Döm inte folk.

Förresten, vad hade du sagt om jag bara pluggade MaC för att få särskild behörighet? Dumtjack.
-QanA

2007-09-14 11:42
Jag blir så förbannad när folk är så jävla inskränkta så det är helt sjukt åt det.
-QanA

2007-09-14 11:51
jumpcut P24
You go girl! Vi syns i bryssel om några år.

2007-09-14 11:53
förgänglighet P23

haha, din dumma jävel. du bör nog inte säga någonting om människor innan du vet något om dem. säg mig, du är 23. vad har du åstakommit? om du har gjort hälften av jumpcut har gjort så är jag imponerad.

2007-09-14 11:53
förgänglighet P23 : Wow. Du är verkligen dum i huvudet. Förklara gärna varför kommunal vuxenutbildning är av ondo och inte någonting bra.

Flyktingar som kommer till Sverige som kanske inte haft möjlighet att studera i sina hemländer, ska de inte få chansen att studera? De som valde att göra annat än att gå i skolan, ska inte de få chansen att studera?

Ditt enda egentliga argument är alltså att om en sextonåring inte vet vad h*n vill så är det kört för denne? Din människosyn är både rutten och farlig.
-QanA

2007-09-14 12:25
varför växer det alltid enar på gamla stenrösen/murlämningar m.m.  och nästan aldrig något annat?

2007-09-14 13:36
är du bara lärare på gymnasiet?

2007-09-14 14:25
förgänglighet P23 : Du har alltså tre veckors arbetslivserfarenhet, dessutom av att utbilda ungdomar som är bara några år yngre än du själv? Förutsatt att du är utbildad lärare då. Jag ifrågasätter då din livserfarenhet och kan ine göra annat än att tycka synd om dina elever. Trångsynta lärare är aldrig roliga.

Du verkade ta illa upp just över Bryssel av någon konstig anledning, kan det vara så att eftersom att gymnasielärare har sjukt låga intagningskrav (borgar bra för lärare med koll, japp) så känner du dig lite liten och det enda du har att klamra fast vid är att du minsan körde igenom skolan i ett svep?

Ja, du kan säkert lära mig massor om matematik och fysik. Det betvivlar jag inte och all heder till dig som valt ett yrke efter intresse och inte inkomst. Men kom inte här och tro att du är någon jävla övermänniska för att du gick i skolan när du "skulle".

Ska vi börja tala om hur hemskt det är med att slösa resurser på komvux? Vem tror du det är som slitit och kämpat med att få in pengar så jag kan betala skatt för att du skulle kunna studera till lärare? Då är det väl inte mer än rätt att du betalar skatt så att jag kan få studera in min gymnasiekompetens?

Du har fortfarande inte svarat på vad det är som är så hemskt med komvux för övrigt, eller förutom att vi som studerar på komvux tydligen är svaga människor utan disciplin. Att gå från en lön på 20+k i månaden till studiebidrag är väl inte så klent? Eller när jag jobbade mer än heltid och studerade på kvällstid? Jävla fitta, komma här och kalla mig dålig... Ja, jag tar illa upp när någon säger sånt. Men inte för egen skull utan mer på samma sätt som jag blir förbannad när jag hör folk säga att de är nazister.
-QanA

2007-09-14 16:23
Varför finns individer som förgänglighet P23?
We remember Køge Bugt!