Healing
Tror ni pa sant? Har en polare som forst i veckan var hos nan spadam och igar var hon pa healing och sager att hon kanner sig lattare. Och "egentligen ska det ta en timme men tog 1 och en halv for det var sa mycket skit, som hon nu tagit bort" hon sa iaf att det var helt fantastiskt och dittan och dattan.. Jag ar mycket tveksam for 700 spann kan jag ocksa vara fantastisk och latsas hela nan, vet att vannen ifraga ar valdigt lattpaverkad av saker men samtidigt later det ratt coolt om det skulle funka. Vad tror ni?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är ren och skär humbug.
Redline!
"placebo" "power of suggestion" osv osv...
placebo. Man kan göra vad som helst om man tror på det.
ôWho0sA
ja jag tror att det ar min syn pa det ocksa... men onskar att det funkade
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om du tror på det så kommer det förmodligen funka. Det finns folk som blivit av med bröstcanser genom att tro på att tänka bort det.
ôWho0sA
Det funkar, men snacka om överpris med 700 spänn, då luktar det lite "fake" över det hela. Min mammas kompis som healar folk tar betalt i vad folk kan ge och även i natura, men ej sex, utan frukt och grönt ;) Snara Healing handlar ju om att lösa blockeringar i energiflödet. Tror man på energi i denna form så kan man ju även tro på att någon kan lösa upp dessa energiblockeringar. Jag har blivit healad och det funkar! Första gången man blir healad kan det orsaka känslostormningar.
losa upp blockeringar i energiflodet.... ja det vetefan du
Moderator
2007-09-13 11:36
Jag har faktiskt gått en kurs i reikihealing i mina yngre dagar. Kommer inte ihåg så mycket men tydligen ska det vara ganska vanligt både i england och usa att det finns reikihealers på sjukhus. Men det var ju bara som hon sa såvitt jag vet. Tillfört något till tråden? Njae... :)
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Du öppnar oönskade dörrar md sån där
Från gatan till kåken, från kåken och ut.<br> Till livet man lever tills sagan är slut.
med healing? beratta mer!
Finns ju som sagt ett pris på några mille för den som kan bevisa sina övernaturliga krafter, har funnits i många år nu - ingen har lyckats. Ingen är ideell nog när det kommer till miljoner. Ingen. Det där sammanfattar väl lite av mina tankar om det hela. :P
du öppnar dörrar och tömmer ur saker, utan att fylla på med rätt influenser. så då är det öppet för vad som helst att ta den platsen. Jag tror att om du andvänder dig av jesus och bön så kan du bli helad från vad som helst.
Från gatan till kåken, från kåken och ut.<br> Till livet man lever tills sagan är slut.
Producent
2007-09-13 13:15
darknote, du vet att det enda som kan göra dig besatt av demoner är om du är djupt religiös.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
vad menar du då?
Man kan heala sig själv
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Producent
2007-09-13 15:41
darknote, det finns ingen dom har utövat exorcism pa som inte har vart djupt religiös fran början.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Det finns folk som blivit av med bröstcanser genom att tro på att tänka bort det. Och hur exakt bevisade de att det berodde på tankekraft? Har väl hänt att tumörer gått tillbaka under diverse konstiga omständigheter? Känns helt enkelt svårt att bevisa att det faktiskt berodde på "tankekraft". Dessutom är det inget bevis, om det nu varit som så att man inte hittat någon annan förklaring på det, för att hon eller han tänkt bort cancern.
Look with your own eyes - See with your own mind
snaralosa upp blockeringar i energiflodet.... ja det vetefan du det är det healing handlar om, du trode det gick till på annat sätt?
la_latina men sluta vara sa dum, jag ifragasatter om jag tror pa hela grejen
Snara och ifrågasätter detta genom att skriva:"losa upp blockeringar i energiflodet.... ja det vetefan du" borde det ej ha funnits med några följdfrågor?
men din enerverande javla kvinna, nej det fanns ingen foljfraga eftersom hon beskrev hur det gick till, jag upprepade och jaa, det vetefan om man tror pa du. lamna nu du tillfor inget
snara snälla, dina attitydproblem borde du hålla för dig själv, plz. hjälper ingen. Och du bestämmer väl ej vem som skall skriva i Whoas trådar, jag kan tillföra ganska mycket med tnake på att jag både läst om och upplevt healing, så tagga ner.
ja men varfor skriver du inte nagot konstruktivt da istallet for att bara vara odraglig? OMG PLZ
SJURÖVARE P19 Det där kallas grupptryck och jag har sett det in action :D Klart underhållande.
Look with your own eyes - See with your own mind