detta var kul att läsa :) jag åkte från usa hem till sverige för några år sedan nu och så söp jag mig rätt redlös (jag var under 18 och personalen o nåra runtom hade börjat reagera lite för ja började dra till mig lite uppmärksamhet, fastän inte dåligt så) då jag börjar baka på en snus, så kommer flygvärdinnan först o bara kollar, stirrar helt förvånat o säger ; sir, what are you doing?, what is that? its tobacco, svarar jag varpå hon fortsätter; - im sorry sir but you cant smoke on the plane.. no no fortsätter jag (lullig o skön som jag är) its snuff , its tobaco i put it under my lips, dont worry.. ;) och hon är fortfarande helt förvånad o grejjsor så jag blir tvungen att demonstrera för henne hela grejjen, hur jag bakar prillan o sedan stoppar in den i käften.. :D haha varefter hon fortfarande ler mot mig o så men istället för att hon ler charmigt o småkåt så har det istället förvandlats till ett sånt där flygvärdinne leende o hon säger oh okey, im sorry - do u wanna try it? ;) frågar jag.. no, no, im pretty good i think.. -but i can still use it right? yeah no problem :-) its no problem ( just dont ever kiss me! tänker hon fast hon säger - just call on me if there is something u want or need )