I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

att göra i sthlm??

Övrigt - Blandat

2007-09-09 03:08

att göra i sthlm??

ok. nu mina kära whoaiter, behöver jag era klippska hjärnor.
jag har en kär vän som kommer från utlandet för att hälsa på.  så mitt problem är då, vafan ska jag visa nu när det är höst o allt. hjälp mig!!

Hej FRA!
Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
puss

2007-09-09 03:14
hmm..wasa museet kanske. ken ring? jag tror inte han blir så imponerad utav det.. o finns det andra trådar...jag har inte sett...
Hej FRA!
Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
puss

2007-09-09 03:43
Leta lite i Blandat. Finns en tråd som har fantastiskt mycket bra tips.
•pave paradise•

2007-09-09 06:33

Är du ute efter vuxenkultur, gröna lund, pubar, nattklubbar eller vad annat? Det finns en hel del att göra i Stockholm, men vad är det du tänkt dig?

Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2007-09-09 10:18
det beror ju helt på vad din vän är intresserad av. om jag bara skulle hälsa på en vän i sådär i stockholm så skulle jag kanske vilja se en massa saker, men kanske inte nödvändigtvis gå in och gå på museeum etc. alltså, typ ta en lång promenad från city längst skeppsholmen till söder eller så?

då får man ju se slottet, operan (nästan), kungsträdgården, hela hamnkajen, gröna lund kan du peka ut, slussen är ju rätt rolig om man inte sett det förut kanske? så kan ni ju vika in i en gränd efter ett tag och gå inne i gamla stan (lär väl va rätt schysst att se om man inte är där ifrån), stanna och ta en fika där någonstans och sen fortsätta mot slussen och knalla runt på söder. gillar personen att shoppa är det ju rätt nice om ni går mot just söder (om det inte är där du bor förståss) eftersom det finns rätt mycket roliga butiker och second hand's där.

är det pissigt väder kanske ni kan viga ett par timmar inomhus i kulturhuset, det beror ju på om ni är intresserade av utställningar etc. där kan ni ju även äta lunch etc..

2007-09-09 10:38
hänga me mej
vi är överallt!

2007-09-09 11:47
ta tuben till alby och gå runt där, och sen tuben -> tåget till lidingö och gå runt där
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-09 13:06
Haha..ja, Stockholm Segregation Tour.
•pave paradise•

2007-09-10 03:54
jaa, jag vill visa honom stockholm. hur fint det är här. typ. o jo, tänkte ta en långpromenad genom stan. sen gå o äta eller nått...tänkte mest om nått speciellt o visa honom. nått man inte får missa... o tack fö alla förslag?
Hej FRA!
puss

2007-09-10 10:18
Vad finns inte att göra i kungligahuvudstaden?..

Det borde frågan vara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-10 10:29
min-egen> Tycker du ska visa han sergels torg och gå in i gamla stan och upp till slottet, kanske får han se en vaktparad m.m.
shimmy shimmy yo

2007-09-10 10:58
gå på djurgårn..hos astrik o co
vi är överallt!

2007-09-10 12:46
åk ut till förorten, klipp en jävel och gå runt och insup höstens färgskådespel.
Yeah!

2007-09-10 12:51
komplex
Det där var ju lätt det bästa förslaget! om "klipp en jävel" är vad jag tror det är. : D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2007-09-10 12:52
emelie

Det vet du! ;D
Yeah!