Äckligaste jag hört typ..
Igår satt några polare och snackade om äckliga saker så berättade en kompis om en snubbe som kallas Barnacle Bob. Riktigt vidrigt. :D Iaf, here's the story: En man är i Sydamerika och forskar något i djungeln eller nåt sånt. Han drabbas iaf av någon sjukdom som gör att hans fötter och händer blir röda och fnasiga (fyfan vilket ord :S) och han åker hem eller så... Efter ett tag börjar det växa saker på hans händer, tänk typ hårt som naglar fast jättetätt och det bara växer o växer. Det ser ut som som havstulpaner och fyfan... :D och det värsta: typ en gång i månaden måste han fila ner allt för att kunna använda sina händer. Euw. Det skulle finnas bilder på det hela men vi kunde inte hitta nåt... Har någon hört om honom?
www.projectedwin.blogg.se
Producent
2007-09-08 19:00
han flyttade till atlanten o vart en havsanemon
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Asså?
FB har ett helt forum och bizarra saker. Fråga där.
Vän till mig berättade en hemsk historia. Det var en flicka i sjutton års åldern, kanske sexton som var på någon slags fest ö, vet ej riktigt vart. En kväll var hon och tjejerna ute och dansade och hade kul. Hon vaknar upp dagen efter i sitt hotell med ett stort rivsår på armen, hon kikar lite på det och tänker inte mer på det. Senare den dagen hittar hon en lapp i sin ficka på dom brallorna hon hade dagen innan som löd: Welcome to the world of aids. Hon testade sig när hon kom tillbaka till sverige.. Gissa vad hon hade..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Oj, trodde det var en tråd om äckliga saker, my bad.
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Aldrig hört talats om Urban Legends ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
asumetrisk: min kompis brors förra flickväns pappas körskolelärare hade hört det där också. such a small world
Det är faktiskt inte enbart en Urban Legend när det gäller HIV-grejen. I Ryssland fanns det ett gäng unga heroinister (tror det var Moskva) som var smittade med HIV som gled runt och stack folk med blodiga sprutor. Har för mig att de stack ganska många tusen människor och smittade ett hundratal. De som inte dog innan blev plockade av polisen efter ganska lång tid och fick smaka i fängelset. Alla ska enligt uppgift vara döda nu... Dessutom är det vanligt förekommande i ryska storstäder att folk blir stuckna av uteliggare, HIV-smittade och andra idioter. Ibland sticker de bara för att skrämmas, ibland sticks det för att smittas. Detta återberättat av svenska ryskar.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Jajustja, orginalinlägget... Jag känner igen det, har också hört det.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
jumpcut Ja, det där låter inte alls som en urban legend...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lifeforms: Titta, jag hittade inlägget på Flashback där jag läste det för första gången.
http://www.flashback.info/showpost.php?p=7637158&postcount=2 Jag har dock inte ifrågasatt honom, men jag har frågat en bekant från Ryssland som bekräftat det faktum att det är ett problem i Ryssland med folk som sticker människor i syfte att antingen smitta dem eller bara för att skrämmas. Däremot visste han inget om gänget med lapparna.
jag har hört så otaliga många versioner av "welcome to the world of aids"-grejen att jag bara har slutat tro på det. det är aldrig samma land det handlar om och det har alltid varit i olika situationer, ibland är det ett litet sår, ibland sitter sprutan kvar, ibland är det skrivet med tusch på armen, ibland är det intatuerat på armen (mest trovärdiga) och ibland är det bara en liten lapp. för att jag ska kunna tro på det där ens en endaste pytteliten pyttebit ska jag ha redigt trovärdiga källor.
halsont: Pojken som ropade varg-syndromet? ;)
haha jag tänkte som jumpcut, vad humoristiskt det ändå skulle vara om halsont vaknade imorgon med en smutsig spruta inkörd i armen och en lapp i fickan :D
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Ja extremt kul det skulle vara? Fattar inte ens hur ni kan skämta om en sån allvarlig sak
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
Miixed: Nej du har helt rätt, man ska ju inte skämta om saker som är allvarliga, bara om saker som är skämtsamma. Typ pruttar.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Miixed F19 : Vilka ni? Att jag säger till henne att bara för att hon hört många varianter av historien så behöver det inte betyda att det inte existerar är väl inte samma sak som det Brunsås sa?
jag tycker iaf att det hade varit asballt. så för mig får ni gärna skämta om det. fast jag hade ändå bara utgått från att nån hade sett vad jag skrivit, spårat mitt ip, hookat en hora med aids, stuckit henne, smugit in i mitt hus och sen stuckit mig. så ifall ni tänkte göra det bara för att bevisa att jag har fel kan ni ju vara vänliga och spara er det besväret. tack så hemskt mycket på förhand
"han flyttade till atlanten o vart en havsanemon" HAHAHAHA! det var typ det roligaste jag hört/läst på hela veckan!
KRSone: jag har sett en dokumentär om det där du skriver om. var riktitg äckligt! tror det var på discovery lr nån sån kanal. ingen läkare visste vad det var. helt sjukt. det blev bara plötsligt en dag. massa äckel på händerna o fötterna o i ansiktet oxå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jumpcut P24 Nej okej.. jag syftade väl mest på brunsås
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
asumetrisk Finns oändligt många sånna där historier..
Det var en brud som var i ett random medelhavsland. Hon var ute och gick på stan, sen kände hon ett stick på benet men tänkte inte mer på det.. Hon kom hem till hotellet och ser en kanyl sitta i benet som det satt en lapp på. "Welcome to hiv world"..
Jag vet inte om dem är sanna, men har hört ett par olika varianter på samma skit.. ere sant är det iaf väldigt tragiskt.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
jag har hört den, enligt han som berättade så var det en han kände som kände en vars flickväns bror kände en som också kände en som var kusin med en som kände en som kände en som kände som blev stucken med en kanyl och kola vippen efter några år
Hha va fult, hörde dne också för lite sen. Men det är fett äckligt, tänk om det skulle hända, är ju inte fullt omöjligt liksom:s
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
okej, nu när vi är inne på myter och crap. Så berättade en tjejkompis vars "kompis" hade varit på någon söder ö, sen skulle hon gått in på en klubb och när hon gick in på klubben fick hon en stämpel där det stod "Welcome to the world of hiv" sen ska det tydligen varit små nålar på stämpeln... kul ifall det skulle hända en själv! spooky med stämplar :|
Den där aidds myten har man hört 50 versioner på. iaf riktikgt snuskigt det du sa om sydamerika. Det äckligatse ja varit med om när jag blev jagad med bajs, han sa :Haha nu fan ska ja göra mustaschen på dig och så visade han upp tre fingrar som han precis dragit i röven som var helt orangea med rövhår på. jag fick låsa in mig på toan i en halvtimme och sen jaga honom med toaborste för att va säker.
Det värsta var när jag låg med en snubbe som helt plötsligt blev som förbytt och drog kniv mot mig... Fast det var det bästa sex jag haft.
Historien är riktig har sett bilderna när dom sitter och slipar ner han händer med en dremel;)
Det låter fett vidrigt. langa bilder!
Finns någonstans på flashback´s mondo, gore och bizzare forum
JumP: Say what? PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Demand pics NAO
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
kanske kan fixa bilder på fila ner händerna snubben
jag och några polare blev hotade av en tjackis med kanyl och enligt honom HIV. myter utesluter inte idioter.
SomOm//
Gör så fan! :D
...för om de finns på bild så måste de va sant... de var så jag fick klart för mej att jaba da hut finns på riktigt!
Jabba da hut är så jäääävla ful^^. Men det mest passande namnet på den är ju "Bobafett". Tycker dem ska byta namn^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Toastare
2007-09-09 19:09
jag såg också bilder på det... I EN DING DING VÄRLD!
Jag skyller allt på Emma!
haha en dingding värld...haha... hä kound i do sajj....
Miaz: Om du var seriös nu var det mycket flummigt.
varför tror inte folk på det här? det är en sjukdom som jag tyvärr inte kommer ihåg vad den heter. har sett dokumentär om personer med denna sjukdom. såg även bilder på nätet för nån månad sen.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
För så fort nån skriver nåt måste alla skriva "fake" och "old". :)
Toastare
2007-09-09 20:17
KRS-one roligt att du är den enda som använt de orden i den här tråden.
Jag skyller allt på Emma!
Ja, det var riktigt roligt faktiskt. Ha ha
asumetrisk det där bara en myt så unga ska passa sig och inte dricka så mycket utomlands..
det är flera personer som har drabbats av det där. såg bilder på en kille från indien el pakistan kommer inte riktigt ihåg. men han hade den sjukdomen iaf.
Tizzle Tazz
Min kussin i dublin har blivit rånad med en kanyl, händer där ibland säger han, rätt osoft att chansa på den..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
men omgogmogmgomgogmgomgo vad äckligt. aah
Credit crunch crunch baby
bara för att man blir stucken med en kanyl garanteras man inte aids, tvärtom, kanylen måste vara "färsk", alltså en kanyl som nån shunne kutar rrunt på stan o hugger folk med ger säkerligen inte aids, dock ingen garanti
Jag fiser THC !