Den där bortrövade tjejen, Madeleine
Artikel Herregud vilken sjuk soppa. Fyfan vilken ångest att få fallet sådär upphaussat om man själv är skyldig. Undra om dom är skyldiga eller inte.
stod om att nån av föräldrarna hade blod på sina nycklar.. de låter som att dom e skyldiga? hittar också blod på golvet..
hon norska kvinnan som såg henne i marocko jobbar på mitt förra jobb... fan va sjukt om d är så att allt är "iscensatt" eller nåttav päronen
vi är överallt!
ifall hennes päron e skyldiga så ska dom fan gå plankan, grillas i stolen eller stenas.
eller stenas när dom sitter i stolen... madeleine e nog bara hemma hos mormor o morfar i england o fattar inte ett skit varför inte päronen e hemma
vi är överallt!
säger inte mormor eller morfar nåt?
haja vilken långnäsa till folk som har engagerat sig som fan i fallet och skänkt pengar till föräldrarna. Jävla entreprenör man är om man ser ett affärstillfälle i att råka ha ihjäl sin dotter med sömnmedel.
Eftersom det just är mamman som är i spotlighten kan tyda på Münchhausen by proxy som gått snett, inte så jävla ovanligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tror dom kan vara skyldiga, samma soppa med Bobby-grejen ju. Får vänta och se!
Det är ju hemskt.. Men jag måste ändå säga att jag tycker hela rapporteringen är lite överdriven.. Ägnar dom alla bortrövade ungar runt om i världen så här mycket uppmärksamhet?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
ja va i spanien när d hände å d va ett jävla liv..på alla bussar å taxi å sånt satt d lappar me har du sett madeleine..å ja va ändå en jävla bit ifrån :P mm ska bli kul o se va som kommer fram...e d så att mamman e skyldig eller båda päronen så kommer dom nog va lika hatade som dansken som förstörde danmarks EM kvalmatch
vi är överallt!
Johny, aa just det, möjlig teori. Eller så ville dom bara ha en kväll för sig själva och sövde ner henne med för starka sömnmedel.
eller stolas när de sitter i stenen
sjuk skit
satt lappar överallt på en liten ö i grekland för 1vecka sen... galet
Jonbebét Ramsey, anyone?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
huruvida de faktiskt är skyldiga eller inte tåls ju att diskuteras och nu pekar bevisen på det. dessutom lämnade föräldrarna barnet hemma sj för att de skulle ut o äta. WTF?! Och varför har de gjort så mycket press om det? De har ju tjänat mååånga miljoner på det här och det är rätt sjukt att dra fördel av sin egen dotters död. Att dessutom engagera hela jävla europa är stört! Om det är dom så hade jag velat tortera dom till döds med mina egna händer.
Från dag ett tyckte jag att det var någonting skumt med hela historien. Varje dag som de tryckt på historien har det blivit skummare och skummare. Det känns lite som småbarn faktiskt, det är som att de försöker övertyga sig själva om att de är oskyldiga...
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
iskallt gjort
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
men seriöst. hur många har gått på den där skiten. var väl väldans uppenbart att de var föräldrarna redan från början. jävla idioter i europa. nr1- bortföranden o mord av barn sker främst av familjemedlemmar eller bekanta nr2- följde ni inte john (stavar säkert inte så) beney ramsey fallet under 90talet? nr3- "en arab/african snodde min dotter" ...mmm.....just det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Peppis F24 jag får också lite jonbenét ramsey - vibbar, fast å andra sidan så åkte väl hennes päron aldrig fast de heller?
Jag har i alla fall inte trott att det är föräldrarna och tror inte det nu heller. Men vadå blod i lägenheten? Det kan det väl vara även om det inte är föräldrarna? Att dom är läkare och "råkar" döda henne med för mycket sömnmedel känns inte heller direkt som en bra misstanke. Men men, antingen är dom skyldiga eller så är dom väl inte det. Det lär väl visa sig. Jag hoppas att dom inte är det i alla fall.
What we do in life echos in eternity.
nej hoppas kan man ju alltid göra, men statistiken säger ngt annat. vilt främmande män brukar inte gå in o sno barn bara sådär.
det fanns väl blod i deras hyrbil några veckor efter att dom hade anmält henne försvunnen. Känns ju lite suspekt
"The boy who cried wolf..." Detta kommer innebära att Europa inte kommer vara så hjälpsamma igen... Även om det är ett barn som är "sött" och föräldrarna har mycket pengar. Dumma jävla engelsmän.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Vad sjukt det skulle vara om det är föräldrarna som hade gjort det. Polisen hittade ju blod från madeleine i en bil som de hyrde så det kan inte vara helt omöjligt. Kommer ihåg då jag var i Frankrike lite efter det hänt, var det lappar här och där även när jag var i Italien. Så mkt uppmärksamhet fallet har fått är lite skumt hur många barn blir bortrövade i världen varje dag?
många. många blir sålda till prostitution osv. men inte på en fucking charterort i europa från ett charterhotell. från ett hotellrum med två till barn.
Det är verkligen kul att se "snillen spekulera" här på Whoa. Ni baserar er tro på det ni läser i media och dömer någon efter det. Det finns tre punkter man bör vara medveten om vad gäller media. 1. Dom vill tjäna pengar 2. Dom vill tjäna ännu mer pengar 3. Historien måste framgås som intresseant, därför förvränger man den, för att kunna tjäna pengar. Från Portugal till Sverige, via ett x antal mellanhänder som förvränger historien. Ingen av Er har läst polisrapporter, ingen av Er har tagit del utav förundersökningen, ingen av Er har tagit del av den faktiska tekniska bevisningen (nej media räknas tyvärr inte). Det ni egentligen med säkerhet kan fastställa är att en 4 årig flicka vid namn Madeleine är försvunnen. Så mao, låt polisen sköta det dom är bra på. Medans ni snilleblixtar på whoa, gå färdigt grundskolan!
eller så baserar man sina inlägg på statestik o tidigare fall och uttryckligen säger sig göra så. wtf gå ut grundskolan?
statistik*
fatta vilket liv det kommer bli om de visas va föräldrarna som råkat döda henne. Filmer, tv program, dokumentärer, böcker osv. Stackars flicka.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Peppis F24 Sen finns det saker man bör veta om statistik!
1. Statistik är lögn
2. Statistik är ännu mer lögn
3. Det finns statistik på ovanstående.
Statistik säger egentligen inte ett skit om man inte gör en global undersökning där _alla_ är med i undersökningen. Sen finns det så stora gap, såsom mörkertal, folk som ljuger osv. Därför anser inte jag statistik som någon tillförlitlig källa.
Det jag tycker är mest skumt är att ungen blev kvar på hotellrummet. Varför inte ta med henne och låta henne sova i en barnvagn eller vad fan som helst. Hade ALDRIG i helvete fått för mig att lämna mitt barn hemma och sova i ett annat land för att gå ut och käka. Jag tror att det är päronen. Tror det mer nu eftersom hennes blod tydligen skall ha funnits i deras hyrbil. Vilket ät konstigt eftersom hon varit borta ett x antal veckor innan det.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
då måste statistiken på att statistik är lögn också vara en lögn. Jaja, i get your point.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
"fatta vilket liv det kommer bli om de visas va föräldrarna som råkat döda henne. Filmer, tv program, dokumentärer, böcker osv. Stackars flicka." Haha, oh wow. If thats the case, well played, parents.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Mastermani, eller så spekulerar man bara lite löst, fullt medveten om att man saknar fakta på fötterna, för att man kanske inte orkar sätta sig in i fallet men fortfarande undrar vad som skett.
mastermani- nu handlade de ju iofs om ngt där statistik tillämpar sig mkt väl.
Mastermani P21 Ganska tråkigt att aldrig få tycka och tänka, eller hur? Tror inte någon här tänker sätta sig på ett plan till Portugal för att berätta att vi faktiskt tror att det kanske kan vara på det här viset. Gå klart grundskolan du också och skaffa lite fantasi och vilja att tycka och tänka. Ang. det här med statistik så är det bra att luta sig mot, men så kalrt inte sant i alla fall som finns. Därför tycker inte jag att det är bra att säga "enligt statistiken". Tänk på de fall som inte är enligt statistiken.
de fall som inte ingår i statistiken är just precis varför man säger enligt statistik. statistik innebär normen, medelvärdet. om man inte räknar med de fall som avviker åberopar man inte statistik.
Tänkte också på den där jävla slynan Susan Smith så fort den här Madeleine-affären blev uppmärksammad. Hela grejen kändes för mycket "Hollywood" för att vara sann. Som Peppis nämnde, någon arab/svart snubbe skulle ha kidnappad deras barn, sen börjar de få samtal från Belgien/Holland (pedofilnästen) och självklart samtidigt gottar de sig i den publicitet de fått. Och till den slutgiltiga frågan, lämna sin unge ensam sådär bara?
At the gates of Eternity...
de intressanta var ju att de lämnade alla tre barnen- men bara en försvann för hon var lämpligen placerad i ett annat rum så de andra barnen inte var vittnen till ngt.....
...de andra två var inte sövda då?
sovande i det andra rummet ja, vetefan om de hade sömnmedel i sig om de är de du menar
Var inte dom andra barnen typ ett år eller nått? Känns inte som att dom skulle minnas något ...
oki har ingen aning. de skulle nog ändå användas som vittnen.
jag får inte det ihop att i media står det att dem gav henne för mkt sömnmedel(men det är väl bara deras teori?), o sen skriver dem att det fanns blod. har dem då styckat henne efter hon är död eller vadå? man blöder väl inte utav att dö på sömnpiller??
hon kanske blödde när de behövde göra sig av med liket. men en 5 åring eller vad hon nu var stoppar man välan ned utan blod i en resväska iofs.
det låter rätt skumt att de hittat blod i lägenheten om det nu skulle vara sömnmedel hon dog utav. jag tror mycket väl att det kan vara föräldrarna som hade ihjäl henne av misstag men de lär knappast ha styckat upp liket efteråt. antagligen blev de helt förkrossade men ville ändå inte åka i finkan så de begravde kroppen någonstans och sa att hon blivit kidnappad. de hade väl fler barn också o de ville nog inte vara ifrån dem.
Idag är jag farlig
Även om det inte är föräldrarna, vilket jag är faktiskt rätt övertygad om, så är jag då till 99% säker på att flickan är död. Det fanns ju ingen anledning att kidnappa henne, ingen har ju ställt några krav nånsin så det ser väldigt suspekt ut. Sen stod det att föräldrarna var i kontakt med media direkt och det är inte så föräldrar reagerar när de förlorar sina barn, utan de sitter i apati och tomstirrar i väggen. Om något av det här som de hävdar fanns i bilen verkligen existerat, d.v.s kroppsvätskor, hår från madeleine och hår från en död person så är det ju helt klart att föräldrarna gjort det. Jag har varit väldigt engagerad i dessa artiklar över sommaren och det må hända att det känns konstigt att detta fått så mycket media bevakning men liktväl har man ju blivit insatt och så, och som väntat på att allt skulle bli bra igen, nu står det ju ganska klart att det värsta tänkbara har hänt och då tycker jag det är fruktansvärt fel av föräldrarna att dra in hela europa i det hela och göra oss alla upprörda när det är dom som förorsakat det hela. Ge de andra barnen till morföräldrarna och lås in föräldrarna
facebook.com/idiomatisk - fan page