I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vives en Barelona?

Övrigt - Blandat

2007-09-07 11:36

Vives en Barelona?

Det gor jag och en polare. Vore kul om nan som ocksa bor har skule vilja hokka upp eller nat.

Holla!

2007-09-07 13:39
Har gjort, åker ner igen om en månad. Que haces alli?

2007-09-07 13:42
Bodde där i två år. Flyttade för några månader sen, saknar stället lite grann faktiskt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-09-07 14:31
nån som har nåt bra tips på hur man hittar en lägenhet att hyra där? är det bäst att åka ner eller fiunsn det bra sidor att kolla på? jag har letat som en galning senaste månaderna, men de allra flesta sidorna är ju bara till för turister som är där en kortare tid...
 http://www.myspace.com/charlychanter

2007-09-07 14:56
www.loquo.com, orkar inte länka eftersom att whoaapan har sabbat ctrl+v funktionen.

"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-09-07 15:50
ay ay ayy

drar ner på torsdag nästa vecka!
don't watch me, watch yourself

2007-09-07 16:35
Vad ska alla göra?

www.loquo.com är ju det stora, där finns allt. det är inte bara för turister, iaf inte om man kollar på spanska annonser. sidan är bra om man vill bo med spanjacker, vilket är det bästa om man vill lära sig spanska änna

annars finns ju http://www.barcelona-home.com/  och andra såna sites

2007-09-07 16:58

dar finns en annan bra ocksa > www.habitservei.es dar kan man hitta nice lagenheter. Vi hyrde genom dessa nar jag var har nere sist..

Sitter faktiskt nere nu Rapparkillen_93. Men ar inte just i barcelona, sitter i Vilanova. Det ligger cirka 50min utanfor med taget.

Vad ska ni hitta pa har nere da?

piiz and love

-ò_ó-

2007-09-07 23:35
ska bara ner en vecka eller två och hälsa på lite peeps som bor där nere just nu.
don't watch me, watch yourself

2007-09-08 11:25
Sweet. Jag pluggar har nere nu.
Riktigt skont vader idag sa det blir nog playan snart.

Ar det nagon som vet vart Nordic Pub ligger? Det ska tydligen vara det enda stallet som visar Sverige - Danmark matchen ikvall.

En till sida att leta lagenheter ar www.easypiso.com men nastan alla som hyr ut rum soker CHICKAS att dela med.

www.loquo.com as well som nagon namnde. Det jobbiga om man ska hyra en egen lagenhet ar ju att man behover ha ett jobb eller sa far man ofta lagga ut en sjukt stor deposit.