tack då!
singel efter 2 år ungefär fan va tungt...hur fan ska man klara dehär då?
kom tibaka
Sitter i samma sits, eller ja, tog slut för 3 veckor sen. Jag klarar det inte, känns hopplöst.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
ahhh fattar precis..vete fan va man ska göra lessen å shit heeeela tiden..
kom tibaka
Gå ut och umgås med nytt folk, häng med polare och ha kul.. Det är bara psykiskt..Man de går över :D
Kanske knulla en annan? Men vad vet jag,många i sverige verkar föredra att tycka synd om sig själva istället. (btw så lär hon redan göra det)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack idiot....å sen så du vet så bor ja inte i sverige heller så att...njeee tänkte glida på krog imorrn kanske,supa ner sj.varit små kasst i 1 vecka nästan så ingen nyhet men men
kom tibaka
upp med huvet. jag är i samma sits och slog i botten i förrgår, nu kan det bara bli bättre, det är en ljuspunkt. dra till systemet, köp dina favoritöl, höj basen och volymen och röj med folk du älskar och litar på.
whatone..tack uppskattar säriösa svar.. shiiiet hon ändra sj hela tiden sen bara hmmm nej ja vill inte vara med dj mera,men vem vet kanske om nått år..vaaaa fan heller ska ja sitta å vänta knappast...fan dehär e jobbit
kom tibaka
same same, fast inte lika alvarligt kanske, vi har bara träffats 1-2månader men jag lyckades äntligen bli kär vilket bara hänt en gång innan, men fick höra motsatsen igår av henne och allt känns skit, grinade som en liten flicka idag innan jobbet o vet inte va jag ska ta mig till just nu. vi ska träffas o prata osv... även om vi bara träffats 2månader känns det som det kommer ta lång tid att komma över henne men va gör man? :S
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig
Moderator
2007-09-06 18:14
Jag blev dumpad i somras och det är fan jobbigt. Massa frågor man inte får svar på och sådär. Iofs var vi bara tillsammans ett halvår men det var tjejen jag på allvar trodde skulle vara den jag spenderade, ja om inte livet med så åtminstone ett bra jävla tag. Men till slut repar man sig, hur det går till vettefan egentligen, men man gör det ju. Var lite arg på henne så kommer du till slut se många av hennes mindre positiva sidor och det hjälpte mycket för mig åtminstone. Men ja...I feel you man.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
ahhhh..fattar kanske ska träffa henne imorrn å prata men va fan hjälper d!?hon ha ju sakt att hon inte vill va me mj...jävla underlit..vi har suttit å väntat på lägenhet nu i 8 mån nu är de 20 dar kvar å då är de slut
kom tibaka
Haha, att folk aldrig lär sig (jag är inkluderad) man blir alltid så jävla blåst, oavsett vad, så står man där med skägget i brevlådan och frågar sig hur jävla dum man kunde vara som trodde att det skulle fungera. Det är bara till att gråta en skvätt, klippa alla banden och göra en "Saker-jag-inte-gillade-hos-XXX" lista. så känns det genast mkt bättre. Supportande vänner som gärna super ner sig tillsammans med dig är ett stort plus.
Allt är ju frif och fröjd när man är upptagen, är på fest eller chillar med polare, men på vägen hem på morgonkvisten, när man är van att gå hem med någon, så går man istället själv, pissigt som fan. Knulla med andra hjälper inte, finns inget som hjälper, antagligen bara tid.
Åk INTE och träffa henne. Det kommer få henne att sova bättre om natten när hon fått lätta på sitt hjärta och samvete, du kommer sitta där med öppet sår rakt in i hjärtat och fråga dig själv varför du inte ändrade på dig för hennes skull, och så kommer du vilja ta på hennes hår, skruva tillbaka tiden och göra allt annorlunda, det kommer inte bli bättre.
att man kan säga saker å sen bara ändra sj...kan inte lita på nån ..fan hennes jävla förlust fan sku gjort vad som hellst för den tjejen älskar henne som fan
kom tibaka
oj mycke fan men men
kom tibaka
tack alla...snällt.hmmm kommer inte stå ut
kom tibaka
klart du gör. när jag var 14 och den första tjejen jag tyckt om dumpade mig för min kompis sa min mormor "mister du en finns det tusen åter, kysser du en står tusen och gråter." jävligt löjligt, men det finns nog en del sanning i det.
ahhh...kommer no inte över dehär spelar ibland att ja va fan ja bryr mj inte,klarar mj bättre sj..men sen på nätterna sååå e man inte lika kaxig mera,så jävla lessen
kom tibaka
jaa det ar fan det enda ratta och gora. sitta och grava ner sig sjalv, straffar du bara dig sjalv! Sa gor som whatone foreslar. Det finns inget trakigare an nar forhallande spricker. Det finns ljus i varje tunnel dude! Sa ratt ner till bolan imorgon och inhandla lite favortiter :) Skicka over ett par polare, sen ratt ut pa krogen och traffa folk. Man blir dum i huvudet om man tanker pa hur det var, och allt man sade till varandra etc etc. Det knackte mig, men till slut fick det fan ta mig vara nog. Och nu ar det fan sa mycket battre. Hoppas det loser sig for dig sa snabbt sa mojligt, holl huvudet hogt! piiz
-ò_ó-
gå inte på klyschan "vi kan vara vänner" för då kommer du inte komma över henne. och när du klippt alla band, det är jobbigt. sjukt jobbigt! du saknar henne, du vill snacka med henne, du vill veta varför även om du frågat och fått svar x antal gånger! MEN KÄMPA! aktivera dig. gå ut med vänner, dränk dig i sprit, eller dra på dig joggingskorna och rensa sinnet på det viset. ingenting hjälper om du snackar med henne. stå ut med ångesten, för det lönar sig i längden. tro mig. jag har gått på det två gånger och fått ett riktigt helvete.
Tompi word... Men låt tiden ha sin gång, jag vet precis hur det är.. Det känns som att det aldrig ska bli bättre, men det är klart att det blir :)..
Moderator
2007-09-06 18:34
Tillåt dig själv att vara ledsen. Tillåt dig själv att känna precis vad som helst. Jävla hora som dumpade dig liksom..
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
blev förövrigt dumpad i maj. i två månader var vi i något slags tillsammans men ändå inte, som hade alla privilegier ett förhållande har i princip, men också de som singelprivilegierna. gjorde mig galen & svartsjuk. en månad under sommaren utan henne samt ett samtal där jag sa exakt allt jag kände och tyckte andra gången jag snackade med henne efter att hon kommit hem löste det mesta. snackar inte med mer henne.
Knugen kanske det som jag gjort så jävla fel då.. Efter vi (hon) gjorde slut så träffades vi ett tag som vänner, vi försökte igen allt blev knas, vi var KK allt var bra, tills jag insåg att hon bara var intresserad av sex enbart och inte mig (ja jag älskar bruden) så vi va bara vänner osv så rullade det runt.. Nu har jag bett henne att aldrig höra av sig (igår) och får väl se om det blir bättre så.
ahhh tack fan va tungt dehär är...klarar d inte måste göra nått nu..ta tag iträningen kanske...vill hata henne men kan inte fan va gör du mot mj....fan lovat mj komma ut o att vi ska fixa allt 3 ggr men sen ändrar sj å säger att nä tror inte ja vill...
kom tibaka
tompi, jag vet inte hur tjejer fungerar men min gjorde exakt likadant, skit i henne totalt istället, annars kommer hon krossa ditt hjärta gång på gång på gång innan det ens hunnit läka.
omoral...tror du så?hmmm ok sitter å tänker kanske ja ska låta henne vara å sen se om hon kommer tillbaka..men ahhh fan va ja älska henne,inte kul att höra att du ja är inte kär idj mera..
kom tibaka
Dessto fortare du glommer, dessto fortare gar smartan over. Satt dig och spela dator-spel, konsoll-spel eller nagot annat sa du inte behover tanka pa henne. Ga ut och spring sa fort du kan och grat samtidigt som du springer, satt pa dig mp3en och spring som om dar inte fanns nagon morgon dag. Skrik garna nar du springer ocksa, helst "aeeerrghhhh" "faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan". Efter turen med lopardojorna tror jag du inte har sa mkt energi kvar. Och det kommer kannas ratt sa bra efter at. (hoppas vi pa!
-ò_ó-
vete fan vill ju ha henne i mitt liv vara kompis,men d vill ja bara för att försöka få henne igen kanske. fan va jobbit trodde inte de va såhär..men men...ahhhh satans jävla idiot kärring
kom tibaka
Moderator
2007-09-06 18:47
Tänk inte att du ska försöka få henne tillbaka. Det är slut. Det tog sån jävla tid för mig att förstå (hjälpte inte att hon sa att vi kanske kunde bli tillsammans i framtiden men inte nu, jag fattade ju liksom aldrig att hon menade typ om några år och isf typ genom en slump, hon var alltså så hypotetisk man kan bli när hon sa så, jag såg det som ett löfte om att vi skulle bli tillsammans om någon månad igen) men när jag väl hade insett det blev det bättre.Det kommer aldrig bli ni två igen.
tompi, som sagt jag känner för dig, jag är i princip samma sits fast lite längre fram. Jag tänkte lika dant, hon kommer säkert tillbaka, sen sa hon att vi skulle försöka så jag hoppades ju såklart på det, sen ångrade hon sig å jag blev bara ännu mer i skiten.. Risken att det blir ni igen är ganska liten, lika bra att glömma henne direkt istället för att dra ut på lidandet. Gå vidare.
fan nu blire springa å träna ist faan.hörs sen igen kanske..så ska vi se hur d är
kom tibaka
tack omoral å alla andra tack som fan
kom tibaka
Konsertbesökare
2007-09-06 19:10
Är i din situation också, blev dumpad i tisdags, grät som ett spädbarn hela natten till onsdag, gick till skolan, hookade med en polare, sov där, gick till skolan...Det jag försöker säga är att du ska hålla dig sysselsatt så mkt som möjligt. Det försöker iaf jag. Blir själv nästan tårögd när jag läser tråden för jag vet hur det känns för dig och alla andra. Det suger riktigt jävla mycket. Jag vet att det inte kommer bli vi igen och det sliter sönder mig inifrån känns det som. Hon föreslog att vi kunde vara vänner men jag vetefan hur jag ska klara det när jag vet att vi inte kommer ha samma relation till varandra som vi har haft. Kommer aldrig kunna umgås på samma sätt, kramas, hälsa, säga hejdå osv. Det är pissigt med kärlek, no doubt och man går på samma nit varje gång det är nåt speciellt hos en tjej. Fan alltså. Som sagt, håll dig sysselsatt och var med dina vänner så mkt som möjligt, dränk dig i sprit eller whatever, bara du inte är ensam och gräver ner dig för då kommer det säkerligen gå åt helvete. Lycka till och ta hand om dig! //SJ
conspicuous Vadå aldrig lär sig. Vill man tro på något måste man gå fullt ut åtminstone i kärlek. Man kan inte inleda ett förhållande med att vara rädd hur man kommer må när det tar slut, om det tar slut. Den tiden den sorgen liksom. Kärlek är inte lätt, men jag har valt att tro på den. Och även efter 2 långa förhållanden som gått åt helvete. Tompi Back to the factory ;)
We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark. - Captain Howdy
"I know it's hard to take but her mind has been made up, but there's plenty more fish in the sea"
Hasch och Kokain - Bajensvin!
thug_hustla X0 WORD!
Sleep is the cousin of death
thug_hustla> så sant så
shimmy shimmy yo
CherryBlossom Det var ju det jag menade, oavsett hur bränd man blir, så lär man sig aldrig, man satsar lika mycket i nästa grej som får en att ha fjärilar i magen. Men antagligen är jag bara så bitter för att rövhålet jag trodde jag hade nått speciellt med, nöjde sig med att skicka ett sms där det står att HAN INTE ÄR ARG PÅ MIG?! och att han hoppas vi kan vara vänner. Fuck you, dra den om rödluvan också va.
conspicuous Ja, men det är det som krävs för att man ska glida med liksom, det hade varit rätt bull att bli kär i någon men ändå begränsa sin kärlek pga att man inte vill bli knäckt, men det blir man egentligen oavsett :S Man får försöka hitta någon form utav balans. Men att väjla att inte tro på kärlek för man har dåliga erfarenheter i från den känns ganska tragiskt och ligger nog mest i individen som känner så. Ja det är aldrig lätt med något som faktikst är grymt bra. kärlek... HÖHÖ
We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark. - Captain Howdy
Jag tror på kärleken, men varje gång jag blir bränd så frågar jag mig själv vad för ond grej jag gjort för att förtjäna idioter som de jag stött på. Jag kommer vara bitter till nästa gång jag träffar en dude som får mitt hjärta att slå ett extra slag. Vissa ex kommer man över direkt, deras usla beteende får en att vilja göra förbjudna saker mot dem, även om man är ledsen sitter man där och flinar elakt och vet att de åtminstone kommer ångra att de inte avslutade det hela på ett schysst sätt. Blir jag kär ser jag inga begränsningar.
förbjudna saker, låter som en kvinna med klös i haha :D
I hela mitt liv har vägrat att älska nån, av den enkla anledning att det känns totalt onödigt. Men så en dag för sisådär 2 år sen kom en tjej in i mitt liv och ändrade på det där. Jag var tungen att älska henne. Det tog slut för en månad sen. Idag älskar jag henne fortfarande, men hatar allt annat. inklusive mig själv. Jag är deprimerad, har ångest, jag önskar att jag vore död. Hade jag haft modet att ta mitt liv hade jag gjort det. No shiet. Så just nu lever jag istortsett för ingenting, men alkoholen smakar bättre än någonsin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Äh, det tog slut med min tjej för cirka 2 veckor sen. Efter två år och prat om att flytta ihop så visade hon sig ha lite för stort behov av andra pojkar än mig. Tack och hej med henne, och nu. Nu säger alla polare, familj osv att jag ser mycket fräschare ut, piggare, lyckligare och ja bättre. Sen jag dumpade henne har jag verkligen börjat leva, göra vad jag vill när jag vill. En total frihet utan att behöva bekymmra sig om vad hon ska säga, vad hon gör just nu, undra om hon ljuger eller inte. Allting är mycket lättare och framförallt roligare, jag skulle inte ta tillbaka henne vad som än händer. Dessutom är jag fortfarande ung, lär hinna kära ner mig i ganska många innan mitt liv tar slut.
CherryBlossom alla har någon gång varit så arga/ ledsna/ sårade / valfri anledning, att de velat klösa ögonen ur någon.
ja nu ha ja börjat fundera på styrketräningen igen...har ett mål ha gått ner i vikt som fan dom här senaste dagarna så ska kämpa me att gå upp igen...kul me annat att tänka på...hatar nätterna då man ligger å funderar så mycket..vet ej ingen tycker ja ska träffa henne imorrn å de är kanske bäst,hon lova att ringa ikv men nej...ahhhh
kom tibaka
slimjim tack ja tack alla skönt att ha nån att skriva med...
kom tibaka
nästa jobbiga jävla dag...ikv blire supa iaf...
kom tibaka