I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jobbiga rappare på Times Square

Övrigt - Blandat

   
Producent

2007-08-29 03:33

Jobbiga rappare på Times Square

Är i New York just nu, jag och brorsan har försökt undvika Times Square på dem senaste dagarna pågrund av en storm av rappare som vill sälja på man sina cd skivor dem bränt hemma, idag gick vi till Virgin Megastore och skulle köpa film så man har nått o göra på flyget.
Kommer fram en snubbe som vill ge mig hans cd gratis, så ja tar den, han följer efter "can I get a donation"

Jag säger som jag sagt till dem andra attackerande rapparna att jag inte har cash på mig o e pank, fastänn jag e packad med pengar.

Va e de med dem här luffarna egentligen, tycker det är jävligt irriterande, det har räckt med och ignorera dem hitills, i lördags när vi gick förbi där, då vårt hotell ligger på 50th o 8th ave, skulle vi neråt och stötte på en som hängde praktiskt efter mig, trots att jag ignorera han, och han börja rappa o värsta grejjerna, som tur va gick vi förbi snuten och han vände...

Sicken skruvad stad :D

Since 1984
@realgizlee // twitter