I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mystiska drömmar

Övrigt - Blandat

2007-08-28 20:00

Mystiska drömmar

Hänt något skumt med mig..

VARJE NATT, sen en vecka tillbaka har jag drömt så jävla konstiga läskigt skumma drömmar.

Jag har drömt om hur mitt liv var för ca 1 - 3 (!) år sedan tillbaka i tiden. Alltså jag drömmer om när jag var i den åldern, med vännerna jag var då. Jag drömmer att jag går i min gamla skola igen i högstadiet och massa skumma grejer. Alltså när jag drömmer annars så drömmer jag alltid om nutiden o vänner o grejer man gör nu. Men det är som mina drömmar har gått tillbaka o fastnat i tiden längre bak? Vad kan detta vara. Sedan är jag alltid jätte trött när jag vaknar, som jag inte sovit något.

Inatt drömde jag att jag skulle börja min skola igen, i högstadiet. Och bara att jag är me vänner o folk jag kände umgicks med då..
Sen det skummaste, drömde att jag hade sex med en väääldigt bra killkompis?:S fattar 0.. så konstiga drömmar, help me out någon..