I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Butiker med komvux/gymnasie-böcker?

Övrigt - Blandat

   

2007-08-26 20:15

Butiker med komvux/gymnasie-böcker?

Av någon konstig anledning fick jag inte veta förrän i tisdags vilken den ena boken skulle vara och torsdags den andra för de två gymnasiekurser jag ska läsa nu under hösten på komvux. Då jag inte blivit informerad tidigare om vilken litteratur jag skulle ha införskaffat, så tog jag förgivet att man skulle ha möjlighet att låna/köpa via gymnasiet där kurserna tar plats - men tji fick jag och jag är i akut behov utav böcker. Begagnade böcker som gamla elever på skolan fått när de slutat och säljer var det enda lärarna kunde rekommendera, men jag hittade ingen annons på anslagstavlan om de böcker jag söker.

Så. Nu har jag akut behov av böcker och vill helst inte beställa utan köpa i affär (vill slippa vänta på böckerna då kurserna redan startat). Så vet någon var det finns att köpa studielitteratur i Stockholm?

Allt som dyker upp är beställningssidor samt tradera-annonser när jag söker. Så ni som vet: HJÄLP MIG!



Puss och kram skumbanan

Delam tange barat