I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tappat plånbok

Övrigt - Blandat

2007-08-26 20:10

Tappat plånbok

Ni som tappat plånbok med idkort, kontokort etc någongång i sverige, har någon hittat den och kontaktat er ?

"Khadaffi sitt imperium på livets tre goda – kommunism, islam och kvinnlig värnplikt"

2007-08-26 20:51
japp.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-08-26 21:57
nej, men jag orkade supa bort min keps igår, vill ha den tillbaks :(
Whiskey & Cola !.

2007-08-26 22:15
aa jag torskade hela skiten på tåget en gång, men då hade någon hittat den och lämnat in den till SL., jag vart jäkligt förvånad jag med
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D

R.I.P. Whoa !

2007-08-26 22:17
tappat plånboken mer än en gång och fått tillbaka den varje gång dock utan cashen som  låg i.
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2007-08-26 22:19
tappat den utanför bilen när ja parkerat, så satt de en lapp under vindrutetorkaren med ett telefånnummer på.
mötte upp och fick tillbaks den, väldigt skönt!

trodde först de va en böteslapp som satt på fönstret som krydda på moset!

2007-08-26 22:22
ja, tappade leg, bankomatkort och sl-kort. blev upphittat och fick hämta ut allt hos frabror blå.
fortsättning följer.

2007-08-26 22:24
Söp också bort min keps i fredags, men det regnade hela lördag morgonen så jag sket i att leta upp den, för skärmen lär ju vara sönderknullad nu...
Men lika glad är jag för det!

2007-08-26 22:26
Tappade plånbok med leg, 1500 och bankomatkort på bussen, fick tillbaka allt dagen efter. :)
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2007-08-26 22:28

en polare blev av med plånboken på en festival i somras. en vecka senare ringde nån o sa att dom hittat hans körkort i en soptunna. nån dag senare ringde polisen o sa att dom fått in hans bankomatkort.han hade inga kontanter i den så det enda han blev av med var en tom plånbok.

2007-08-26 22:36
grymmaste var ändå i sommras på pdol.. Hade däckat i nån jävla husvagn och när jag kom tillbaka till mitt tält så upptäckte jag att plånboken var borta, gick tillbaka till husvagnen och sa att de var min om dom hittade någon, men jag hade ju lika gärna kunnat tappa den nånannanstans.. Några timmar gick och var just påväg att spärra kortet så ropar en snubbe från husvagnen att dom hittat den :) skönt att de finns lite ärliga människor och att dom hittade mig precis innan jag spärrade skiten !
Men lika glad är jag för det!