herrparfym?
finns de nån jäävligt god herrparfym som varar länge? har tänkt köpa sean paul (stavning?) nån som vet ett ställe där den är billig? fast ge mig andra exempel på goda herr dofter ocskå! vilken använder du?
OBS! - Om du läser detta sitter du för länge på whoa! - OBS!
sean paul is the shit. Syrrans kille har nån parfym med paris hilton (for men). luktar förvånadsvärt gott..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har tänkt köpa Lacoste jag, luktade ruskigt gott! 499:-
Live Hard, Die Young
mest armani men jean paul gaultier är riktigt nice också
Be the change you want to see in the world.
Min doftar gott fett gott
Röda lacoste :) Luktar så jävla gott, kan inte direkt säga att den sitter i länge, men iaf.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
Lacoste är nice .. men diggar armani mer faktiskt ..
SunShine Reggae!.
det är inte jean paul gaultier du tänker på då? :)
Acqua Gio Armani Hombre är ju den bästa herrparfymen :)
jag är sugen på Acqua Gio Armani Hombre, som så många andra
Dolce Gabbana - Light blue
Rör inte min prilla !
Sergio Taccini deon är jävligt god, så jag antar att parfymen är det också. Helt underbart fräsch!!
Sanna ord är inte alltid vackra, vackra ord är inte alltid sanna
Mexx har bra parfymer
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Dolce gabbana den gula flaskan
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
gant tycker jag rakt av är den fetaste sen kommer van gils basic instinkt
Från gatan till kåken, från kåken och ut.<br> Till livet man lever tills sagan är slut.
Tycker man ska anstränga sig lite och hitta en som man är iaf rätt så ensam om. Jag gillar blommiga dofter, typ lite tjejigare än det vanliga: tobak, mysk, etc. Om man tycker som jag så kan man kolla in Dior Homme, annars tycker jag Issey Miyakefor men är grym (fast dyr). Nej jag tänker inte säga vad jag har :)
Donna Karen red delicious...ej latch parfym
"Keep it real - Don't fake the funk"
lacoste blue summer luktar fräsh chanel egoiste tycker jag om också, fast tröttnat lite på den samma med dior fahrenheit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej P25 Issey Miyake låter intressant. Säljs den på vanliga... butiker? Så som Åhlens, Kicks, osv? :)
l'eau d'issey har jag, har kört på den i typ 8 år, det är så länge flaskan har räckt och alltså så mycket parfym jag använder.
jag förfestade hos två polare för ett par veckor sedan och fick för mig att jag skulle låna nån parfym ur deras enorma samling.. så drar jag på mig en femme doft utan att tänka på det och bara: fan vad gott jag luktar!
Pedro_Sanchez: Ja det gör den :) iaf i stockholm.Johnnny-V8: Det är nog dags att byta innan dess, perfymer är färskvaror. Men props för att du doserar sparsamt. Hatar när det kommer någon nyduschad snubbe på bussen och stinker ner hela skiten med Farenheit. Ett sprut, please.
Vet inte om Kicks har den, det är väl mest tjejgrejjer där?
nej P25 Okej. Tackar för hjälpen! (Nej, Kicks säljer även killparfym. ;))
Köpte en jävla fin Burberry after shave. Luktar asgött
Aldrig mer....
nej: mja de brukar ju dö eller iaf börja lukta instängt, men den här luktar lika färskt som första veckan så jag slänger den inte hehe... jag tycker det räcker med parfymerad deo... och jag använder inte ens det till vardags, ser till att duscha när jag börjar lukta apa istället.
Jag har fierce från calvin klein (tror jag, kan vara abercrombie & fitch, är kass på sånna märken)
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
escada sunset heat for men är ett hett tips
Hugo Boss gör sjuuuukt sexiga herrparfymer.. YUM
Just my 5..
Har en fransk parfym som heter Titanium, luktar riktigt gott tycker jag och har inte sett någon annan som har den.
hejhej
Jag kör på bajs
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
det är faktiskt kattbajs i vissa parfymer. fast jättejätte lite.
nejnej, jag har ett eget märke, Bajs for men. Riktigt bastanta skitar som jag trycker ner med högtrycksgas i en liten flaska. En spray och du duschas ner av kvalitéts-bajs.
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
tack alla ni har gett mig jävligt många tips men skulle ni också kunna skriva in priset om ni vet hur mycke de kosta? skulle själpa assmycke ;)Bajsaren P7 du kan ju fan ba sluta skriva i denna tråd?
Den lilla blå Versace. Mums.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
smok3 Make me?
Hugo EnergiseLacoste Style In PlayJean-Paul Gaultier Le Male
Would I shit you? You're my favourite turd.
oriflames "s8"
brb, mailing my eyes
http://www.shoppingbag.com.au/productimages/00767931305.jpg Det är denna Issey Miyake ni talar om, eller? :)
Hahaha :) Jag tycker Dior Homme och Emporio Armani White luktar ljuuuvligt...och länge.
prova tommy hilfigers true star annars finns en parfym som heter Lab! som är superince, vet dock inte vem som gör den... på tal om parfymer, nån som vet vart man kan få tag i Sean Johns senaste doft?
:::The Iranian Stallion:::
Iran P22 nästan alla parfym affärer? såg den på kiks iallafall?
Dolce Gabbana - Light blue kör jag på, fungerar helt okej :)
Ingen som nämt Armani Code? Vet föga om parfymer, men jag tycker att den luktar jävligt gott.
smok3 det förutsätter jag haha :D köpte den på taxfreen o de va en bild på en kille o det var en brud som pracka på mej den.
http://www.onestopcool.com/wp-content/uploads/2007/05/lightblue.jpg