Tips på tjejparfymer som doftar gott
lite tips tack! helst inga tunga dofter utan lite mer fräscha fruktiga
köp parfymolja istället. finns t ex. på body shop. jag har vanilj därifrån. luktar asgott och inte lika tungt som vanlig parfym, dessutom är det drygare
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Eau de toilet
Signatur får rum här
Jag kör Tommy Hilfiger men Ralph Lauren har en som luktar jävligt gott men väldigt starkt. J-Lo's och Naomi Campbells egna luktar också väldigt gott. Lycka till!
<br>
Jag har också Tommy Hilfiger! Tommy Hilfiger var rasist :(
Signatur får rum här
Armani White och Secret wish av Anna Sui!
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
Jag gör som fimp, kör på bodyshopolja. Själv har jag kokos :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åh kokos! kanske ska inhandlas o blanda med vaniljen , lär ju bli asgott tror du inte?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Escadas parfymer är fresha
Delam tange barat
fimp jo jag har också funderat på det. kokos luktar helt galet gott, men man får vara försiktig med den för den impregnerar allt. det är ganska roligt, för vissa jag träffade ute förra sommaren kommer fortfarande ihåg mig som hon som luktar kokos. haha!
nä, vanilj- och kokos bakom varsitt öra låter som en bra idé.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eww, vanilj luktar väl bara unket i något annat sammanhang än i bakverk?!
<br>
rookie nej.
Jo, jag har luktat på vaniljparfymer innan, tvi fan..
<br>
rookie har du luktat på vaniljolja från body shop?
fimp Nope, men jag vet hur vanilj luktar.. Men ska trådskaparen köpa något från Body Shop så satsa på Brazilian Nut-kroppssmöret, doften sitter i och luktar naturligt och lagom.
<br>
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
ralph lauren HOT
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
jag gillar Paul Smith - Floral
dior addict & paul smith - extreme
don't watch me, watch tv!
Paul Smith´s doft Floral Lätt, fruktig och fräsch.
heh, jag som just slängde en hel vaniljparfym, visste inte att de var så hett eftertraktade på marknaden! själv gillar jag lite fräschare friska dofter
peaches typ 200 men jag köpte min på rean (89)
cacharel- Promesse
a.n.n.a
Promesse är en dröm men kanske aningen för distinkt. Annars gillar jag J'adore från Dior som kan vara lite frän. Jag skulle dock föreslå London från Burberry, den är väldigt timid men samtidigt dryg. Fruktig och flörtig. Tänk engelsk ros.
Jaaa, Clean glömde jag helt bort! jag har 2 av dem och jag gillar dem skarpt!
Själv älskar jag små tjejer med tajta vita brallor som luktar date parfym eller någon frän godis parfym. Mixat med lukten av tjuvrökning.
Är tjejparfymer billigare än killars? Köpte härom dagen en 125ml för 655kr, jag tycker det är för dyrt. Hur mycket kan det kosta att tillverka dem liksom... Ivf så undrar jag eftersom det verkar som att tjej-hygien-produkter är billigare rent allmänt.
Finns ett ställe i Rinkeby, eller Tensta Centrum, som har taxfreepriser. Åk och fynda!
vet inte, mina källor gick just offline men som jag förstod det så har det flyttat till tensta. i will let u know.
vissa måste man ju ha licens för att sälja och det har hon inte lyckats få men andra märken lyckas hon få tag på ändå.så det mesta.
kenzo amour, kenzo flower, DKNY be delicious, gucci envy me 2, Miracle so magic och Lacoste touch of pink är blommiga och fruktiga dofter.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
just det! bodyshops egna olja/parfym som heter white musk.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Eau de toilet is the way to go, folks.
Signatur får rum här
eau de toilet sitter inte så länge i.
Om man passar i den så luktar Chanel Chance underbart men på mig skär den sig så det luktar äckel.
Gucci - Eau de parfum II är underbar.
Cacharel - Amor Amor
One chapter a day
heheh kroppssmör urk Jag vill ha tips på citrusdofter. har just nu adidas citrus, som är perfekt, men den har slutat tillverkas. Den ska inte vara för stark, jag får lätt huvudvärk, samt inte så dyr, tycker det är otroligt meningslöst att lägga flera hundra på parfym...
Fried little fishies
Empirio Armani - White BÄÄÄÄST!!!!
Jag som säkert många andra har en liten Belle en rykiel hemma som jag avgudar, men inte sett den i någon affär ännu.. Men min stora "vill ha" parfym just nu är CK in2u , den är grym!
Leker live eller?
D&G light blue brukar jag ha som dagparfym. Den är fräsch och luktar citrus.
jag måste också säga chanel chance.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
peaches Jag köpte den ena jag har för runt 6-700 på kicks, och den andra köpte jag när de hade ett erbjudande på NK, bodylotion + parfym för runt 800.
CK- "Be" är min favorit! Vet ej om den är så "fruktig", men den är absolut inte tung eller stark! En parfym för den som är trött på alla sliskiga "dofter" vissa brudar osar om på stan. Jag hatar när dem smyger förbi och lämnar efter ett stickande, slemhinne-retande moln!
christian diors j'adore e helt underbar.
Det finns en som jag känner doften av typ 20 gånger om dagen. Jag har ingen aning om vad den heter, men köp den även fast typ alla har den! Grymt väldoftande. Bra beskrivning va? :)
jagvillocksåhaenblog.com
Agent Provocateurs nya doft maitresse. ser ut som ett litet guldägg. Annars är Diors Miss Cherie och Gucci Envy Me två favoriter!
Narciso Rodriguez - For Her
Tack & Hej!
Alltså, dämn.. man köper inte vilken doft som helst till en brud.. hon måste ju ha vädrat den själv och sagt att hon tycker om den..
Åh. Det här är min grej. Min absoluta favorit of all times: Be Delicious by DKNY - luktar gröna äpplen och helt underbart. Red delicious by DKNY - nästan lika god som förra. Happy Heart by Clinique - gammal favorit som hängt med i flera år Acqua by Missoni - ny favorit som luktar melon, nästa planerade parfyminköp! Vill man verkligen lägga ner pengar på det är alla dofter av Clean helt jävla underbara. Särskilt Warm Cotton som luktar NYTVÄTTAT. Det finns fan inget bättre. Men det går på ca 800 kr så...
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Baby Doll - Yves Saint Laurent , lite dyr men så värt köpet om man vill ha en blommig/fruktig doft. Annars testa dessa märken i butiken; Carolina Herrera Donna Karen Elisabeth Arden Gloria Vanderbilt Guerlain Paul Smith Paloma Picasso Paco Rabanne Narciso Rodriguez Jil Sander Laura Biagotti Många märken har vissa signatur dofter som är väldigt "deras". Kolla vilka märken tjejen har själv så kan du fråga i affären om just dem märkena och om det finns märken som har snarlika dofter, ett ganska säkert kort. När du vet namnet på parfymen och den är lite dyr i butiken så kan du beställa parfymen till ett pris som är ungefär 30% billigare.Här kan du beställa parfymen , dem har de flesta märkena.
Jag personligen skulle aldrig sätta på mig en parfym som doftar vanilj, Fy satan vad äckligt!! Men det är ioförsig vad jag tycker. Jag har ett ganska dåligt minne av just vanilj doft, det var på en stekhet buss och en tjej i 20-års åldern sitter och tittar ut genom fönstret, som jag för tillfället vilade ögonen på. Och helt plötsligt tar hon upp en stor flaska med ett genomskinligt innehåll i, och sprutar på sin kropp två gånger. Sen kom lukten, av vanilj , jag har aldrig mått så dåligt förutom när jag har varit sjuk.