I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

AA - Har du erfarenhet därifrån? Behöver nämligen hjälp kring det där.

Övrigt - Blandat

   

2007-08-04 00:15

AA - Har du erfarenhet därifrån? Behöver nämligen hjälp kring det där.

God afton.

Nu är det såhär, jag tänker fatta mej relativt kort: Jag har problem med alkohol.

Ur egen synvinkel så köper jag inte ursäkten med att "det går i släkten", även om det förekommer en heeeeel del alkoholism på både morsan och farsans sida, själv känner jag att det är upp till var och en om man vll supa sej redlöst dag ut och dag in. Men skit i det, det är en annan diskusion... eller? (om någon i detalj måste veta vad exakt detta handlar om så fråga enbart om det känns nödvändigt)

Hursomhelst, jag måste fråga er en sak, och jag uppskattar verkligen om ni kan vara ärliga med era svar och gärna kan vara så hjälpsamma som möjligt. För det är såhär...

Jag har bestämt mej, jag vill sluta supa. Vare sej jag lyckas göra det av en mirakelprodukt, via Gud eller via AA. Men jag utgår först och främst via AA, men jag är så himla nervös, så, du som läser detta och har erfarenhet av att gå på AA-möten så vore det jättebra om du kunde komma med bra tips samt berätta lite hur det ser ut och vad man gör under själva mötena.

Självklart tar vi allt snack via privata meddelanden här direkt på Whoa. Inget av det vi skriver till varandra kommer ens talas högt om, det har ni mitt ord på. För just nu är så är jag så desperat verkligen, jag klarar verkligen inte det här längre, jag mår så dåligt verkligen.

mvh - Charly

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.