Vad kan man göra i SVERIGE?
Hejsan.. Jag har fått besök av mina farbröder från London.. Och jag tänkte att vi skulle hitta på något kul.. Frågan är då, vad kan man hitta på i Sverige? Då tänker jag mest på roliga ställen man kan dra till och så.. Aja Tack!
ishotellet i jukkasjärvi. skitkuuuuuuuuuuuuuul ett tips är ju att säga vart du bor och hur gammal du är.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Öhhh...Alltså, menar du över HELA Sverige, eller menar du mer någon viss stad? Jag menar...lite skillnad på Kiruna och Stockholm?
Delam tange barat
Grönalund Vasa museet Sjö historiska Naturhistoriska Gå i någon fin park Åka båt i skärgårn
*Kan göras i Stockholm (top of the head)
Jag är 18, och min bror är 20 o farbron är 27.. Jag bor i falköping, mitt i västergötland.. Och jag kan tänka mig åka bil i ca 4 timmar.. Dvs jag kan komma upp till stockholm, och ner till malmö!
hahahaha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fiska i någon insjö vettja! Pike är det bästa dem vet!
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
kan du ju lika bra dr atill köpenhamn. där e roligare :D tivolie :D
Med en påse över huvet så kan allt funka...
Käka ost, inte så långt för dig. De har säkert bara äcklig ust i utomlandet.
Göteborg på låtsas.
dra till kolmården, de e skoj:P liseberg?
fan va rolia
kör till jönköping och kolla på vättern och sen vänd hem
Haters gon' hate...
Toastare
2007-08-04 00:37
Kaal, app app app.. du glömde ett stopp på tändsticksmuseet.. och kanske en polkagris i gränna att sutta på, på tillbakavägen.
Jag skyller allt på Emma!
bah tändsticksmuseét är tråkigt som få ställen. luktar grymt instängt också. men gränna däremot ;) ska nog upp dit för att köpa några polkagrisar denna veckan. det är typ 50km dit :D
Haters gon' hate...
sätt digpå stationen och kolla på tåg, det är kul...om man gillar sånt
SMÅLAND!
Eller studera stadens klotter.
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
tror att allt som finns att göra i sverige är sagt nu...
Haters gon' hate...
allsång på skansen
i got this guitar and i learn how to make it talk
Man kan spela biljard!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Toastare
2007-08-04 01:00
åkt till bohus.. smögen och bjud på nykokt krabba!
Åk till Stockholm och kolla på Slottet och softa i kungsträdgården :)
Live Hard, Die Young
haha schyssta ideer :) Ska bestämma mig snart :)
Han ska få smaka svensk öl tycker jag, svensk korv, gå på en svensk krog, gå i en svensk skog kanske och sedan finns det fan inte mkt mer. Ne, det var väl det! Det vi har här har de väl i London med, fast typ tusen gånger större/coolare. Och jag tror inte du ska dra en 27 åring på typ tusen muséer, han tröttnar nog ganska snabbt.
Åker du till Malmö kan du lika gärna köra hela vägen till Köpenhamn, det finns mer att göra där. I Malmö kan du öla och sjunga kareoke.
whoopzidoo
Gå ner och bjud alkisarna på stationen på en stänkare, dom blir nog överlyckliga.
att ha vatten i örat gör en bra i magen..
Ta med de på AIK-BP, så får de se skillnaden på fotbollen där och här. Malmöfestivalen kan också vara kul har jag fått höra. Ice Bar i Stockholm eller den i Jukkasjärvi är nog rätt extraordinärt också. Liseberg, Gamla Stan i Stockholm..beror HELT på vart ni kan åka och vad de har för intressen, och såklart hur länge de stannar.
•pave paradise•
Toastare
2007-08-04 02:07
teN som 27-åring gillar man väl gå på museum. det gör iaf jag.. Men man kanske vill uppleva lite mer än museum som ofta har det som finns i andra städer med.
Dra till arlanda, ta flyget till London! london äger sverige varje gång, haha jävla skitland sverige är
Upp i snoken ska det!
BountyBoo F27 , jo det tror jag nog. :) Men jag menade att väldigt många rekommenderade museum vilket nog inte är så värst kul i längden. Vi vet ju inte riktigt vad han är intresserad av så om han inte skulle tycka det var kul räcker det väl med ett eller två museum, och inte 7.
Åka till Stockholm måste väl vara det enda rätta... Kul att turista i Skåne eller vad det var du pratade om ;)
Signatur får rum här
Ta dom till göteborg här finns allt + lite till.. Liseberg e att rekommendera eller Sjömagasinet ifall dom gillar nice skaldjur eller Universeum, Allt finns i göteborg finaste staden i detta land!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
The_passenger P0 När man ändå är där kan man ju gå runt och kolla på lite åkrar och sånt ";)"
Signatur får rum här
skitland sverige är? sätt er ner på en parkbänk, centrum, runt lunch och beskåda och beundra er över hur många vackra kvinnor det finns här
Jag tror alla uppskattar om man INTE gör typiska turistsaker.
Dra till ett badställe...det är alltid shysst..Lite natur och grejer
Wa wa wee wa!
Producent
2007-08-04 14:08
om du vill impa på honom så ta med honom ut i skogen och campa. dom har ju typ ingen skog alls i london, inget fridluftstjats heller för den delen. som någon sa - fiska.. tar du honom til lliseberg eller nått lär han inte bli överimpad. det lilla nöjesgrejs vi har i sverige har dom ungefär 10 gånger tio större av :)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
sverige har ju en väldigt vacker natur skogar och fina sjöar med bra fiske. sen ett pluss är ju att kräft sesongen är i full fart nu vaför inte fiska lite kräftor med dom?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
^ word, ta med människorna ut i skogen på en rejäl prommis iaf ifall ni inte orkar styra upp att campa. naturen i london består av 9 delar asfalt och 1 del vatten ungefär.
It's only gay if balls are touching
kräftskiva!? lite svensk kultur.. skaldjur & sprit kan det bli mer svenskt?! :D
http://www.myspace.com/souldbeats