I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snus - Tjejer

Övrigt - Blandat

2007-08-02 20:03

Snus - Tjejer

Ja har en fråga till Whoa folket, tycker ni det  är äckligare att en brud snusar om man jämför med en kille ?

Personligen tycker jag det är sjukt mycket äckligare om en brud snusar.

I´m made by gold, thats my strength

2007-08-02 20:08
Mjoo visst är det mycket äckligare om en tjej snusar. Speciellt om det är lös, fy fan hahaa!

2007-08-02 20:11

Snus = Till för äckliga gamla gubbar
Cigg= Ungdomarna

Så ja jag tycker ALLA som snusar är jävligt vidriga.

Upp i snoken ska det!

2007-08-02 20:13
snus är vidrig vem som än brukar det. min flickvän envisas med att snusa när hon dricker öl. ja se norrlänningar.

2007-08-02 20:15
kokkuli P21
Vi tycker att du är vidrig också!

Kille som tjej spelar ingen roll, orka tjejer som måste följa "mallen" och vara söta små prydnadsdockor

2007-08-02 20:15
Rastasite P18
Okej, värför?
Upp i snoken ska det!

2007-08-02 20:36
cigg är äckligare än snus. snus är guld
men en tjej borde inte göra nått utav det.
Jag har ingen personlighet

2007-08-02 20:42
sånna som röker på öppna ställen är egoister för dom tänker inte på att andra andas in röken. och snusare är bara förjävla äckliga.
 Haters gon' hate...

2007-08-02 20:53
tanken som oftast slår mig när en tjej tackar och tar emot efter att man sträcker fram dosan, är att hon inte är någon inskränkt torrfis, utan lever livet i fulla drag. Så ja, jag gillar nog tjejer som snusar. 

Groupie

2007-08-02 21:33
Nej fan heller att brudar ska snusa, eller bara jag slipper se det så skiter jag it.
-Vakna Johnny, vakna!
Du glömde ta dina sömnpiller.

2007-08-02 21:34
hur kan man tycka att tobak är äckligt, det är ju naturens egna gåvor!

skämtar bara, tycker all tobak är vidrig o jag tar helst avstånd från de som använder det om det nu inte är väldigt tajta kompisar eller familjemedlemmar....

Groupie

2007-08-02 21:39
Socker är äckligare, o jag tar helst avstånd från de som använder det om det nu inte är väldigt tajta kompisar eller familjemedlemmar....

Tajta som tolvåringar, helst.
-Vakna Johnny, vakna!
Groupie

2007-08-02 21:40
filåt.
-Vakna Johnny, vakna!

2007-08-02 21:48

lika äckligt både fall, enligt mig.

dock så tycks det anses som mer ok att killar snusar då killar ska vara lite äckliga och manliga.

Delam tange barat

2007-08-02 21:57
Rachel

Shit, vilket mansdominerat samhälle vi lever i, vad?
Signatur får rum här

2007-08-02 21:57
nej.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-08-02 22:15
snus är fint som snus! oavsett vem som snusar. 
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-02 22:25
Vad är skillnaden mellan en tjej som snusar och en kille?
Visst kan de tyckas vara äckligt att snusa men de är vell inte mer äckligt om det är en tjej? :/
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2007-08-02 22:55
haha jag visste inte ens att killar tyckte det var äckligt, kanske ska sluta då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-02 22:59
tjejer som snusar eller röker går bort direkt för mig
så är det med det som det är med det som är.....

2007-08-02 23:19
Och så ska det generaliseras, förstås...

2007-08-02 23:39
håller med flatlander där
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2007-08-02 23:57
Alltså, ni som tycker att det är äckligare att en tjej snusar än en kille:
Vad är det för skillnad?

När en tjej snusar, så behöver det inte vara så äckligt, så länge det är portion.

Jag tål inte lös-snus vem som än snusar det. det är äckligt, smakar äckligt om man ska kyssa personen, och luktar äckligare än portionssnus.

Men åter till min fråga. Vad är det för skillnad på en tjej och en kille som snusar?

Jag anses som en lite "finare tjej" men snusar ändå, har aldrig träffat på någon som har haft fördomar för att jag snusar. Jag vågar vara mig själv.

Jag har ju samma rättighet som en kille att snusa utan att folk ska tycka att jag är "äcklig".
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2007-08-02 23:57
Vem fan bryr sig om tjejen snusar? så länge det är portion är det ju ingenting.

2007-08-03 00:00
Lillfrida, jag har personligen fått höra flera gånger av tjejer att dom tycker det är äckligare när jag har portionsnus i käften än en lössnus.

2007-08-03 00:14
Begge, det var lite skumt. Iofs. det finns två sortest portionssnus som jag helt inte pussar min pojkvän när han har och det är ettan och prob whiskey. resten går bra.
Däremot så Vägrar jag baksnus.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2007-08-03 00:20
Lillfrida F16

Nja, det är ganska realistiskt för mig..
Ettan portion kan jag verkligen tänka mig att det smakar helvete.
Men däremot ettan lös borde funka, lös rinner inte i närheten så mycket som portion..

2007-08-03 00:25
Fortfarande en skillnad på smaken när man kysser någon :P

2007-08-03 00:37
men om jag var tjej skullejag inte vilja att min pojkvän skulle snusa eller röka heller, usch och fy
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2007-08-03 00:39
Snusar man lössnus är det äckligt vare sig du är brud eller kille.
Och snusar du motsvarigheten så är det inte det minsta äckligt, mest för att jag inte har haft någon intim kontakt med en snusande brud, mer än mig själv.
whoopzidoo

2007-08-03 00:40
snus ftw!

2007-08-03 00:41
speciellt när man lirar cs

2007-08-03 00:48
Jag är tjej och snusar. Sedan är jag också från Norrland.

2007-08-03 00:51
Måne, jag också :)

2007-08-03 00:56
Jag snusar också, men inte av anledningen att jag är från norrland
skulle gjort det ändå om jag kom från skåne  

2007-08-03 01:08
Lillfriga, jag med :)

2007-08-03 01:10
yeah. Snus <3 jag skiter i vad alla snubbar med feta ideal på tjejer säger. Girlpower! haha :D ...eller nåt.

2007-08-03 02:19
Stockholmsbrudar snusar inte, och om man är av kvinnligt kön och kommer från Stockholm så räknas man väl som könlös och blir utfryst ur samhället om man snusar.
whoopzidoo

2007-08-03 02:20
Det är synd att dom inte vågar :S  Det är iaf bra mkt bättre än att röka, långsiktigt.

2007-08-03 03:04
Jag gör skillnad på tjejer och killar som snusar av två simpla anledningar.

1. Jag är heterosexuell.
2. Jag tycker att snus är aningens motbjudande.

Men det är inte så stor grej, personligen röker jag och då ska man väl inte ställa så höga krav på andedräkt/munhygien kanske.. ;)

Det måste ha blivit vanligare med tjejer som snusar de senare åren va?
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2007-08-03 03:22
Asså shit vilken bombare det finns här inne hahaha!

Till alla dudes - yeah right att en tjej är lika attraktiv med en jävla snus i käften! Hahaha!

2007-08-03 03:35
hookar ju jävligt mycket hellre med en brud som snusar än en som röker i alla fall.. men helst ska hon ju vara lastfri, men eftersom jag själv snusar kan jag ju inte kräva sånt.

2007-08-03 03:39
Ingen kille vad jag vet har dömt mig efter mina laster.
Iofs så äre så att jag inte skyltar med dom heller.

Music-of-steel, tänk dig att du träffar en jävla fräsh brud, och är verkligen intresserad av henne. och sen så får du reda på att hon snusar. Vad gör skillnaden?

2007-08-03 06:01
Lillfrida F16

Jag anses som en lite "finare tjej"

hahahahahaha, you made my night
Snus är de intellektuellas drog.©<br>

2007-08-03 08:30

tycker det är helt okej, snus smakar ju gott. hellre snusandedräkt än mördarandedräkten från helvetet som de flesta går runt med varje dag...

2007-08-03 08:49
jag tycker det är grymt charmigt med tjejer som snusar...så länge dom inte tror att dom kan få in en pingpong boll till snus under läppen....blir inte särskilt charmigt då.

Hellre snusande tös än rökande.....eller inget alls förstås...
tut!

2007-08-03 09:10
Det är sjukt fult och avtändande när en brud snusar tycker jag. Men sen å andra sidan tycker jag det är äckligt med killar som snusar löst

2007-08-03 12:13
Utan snus i två dagar försmäktar vi på denna ö!
Köp ditt avlagsbrev och lev rövare deluxe.

2007-08-03 13:13
Jag är tjej och har snusat i fem år. Ingenting jag är särskilt stolt över och jag vet att jag borde sluta (vilket kommer bli oundvikligt om jag någon gång blir gravid) men inte fan är jag äckligare än en kille.

Och att folk säger att det är okvinnligt är bara jävligt 1800-tal.
shake it!

2007-08-03 13:24
Jag tycker det är bättre om en tjej snusar än att hon röker. Rökdoft i kläderna och håret är enligt mig ofräschare än snus. Men om man inte vårdar munnen kan snus bli jävligt äckligt också.
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?

2007-08-03 13:33
Skulle vara skönt om man var tillsammans med en tjej som snusade ifall sitt eget snus tar slut. :)

Inget fel på att ni tjejer snusar!