Vad heter kuken?
Hej Jag och nra polare sitter och snackar om hurvida män döper sin penis, en av mina polare här har döpt sin till "Gustav". och vi andra menar att det var ett rätt löjligt namn för en kuk... jag skulle ju hellre döpa min till t.ex. sylvester stallone, arnold, rambo, dehumanizer, terminator, excalibur eller optimus prime eller liknande... Till frågan. Har ni döpt eran penis och i så fall till vad? så
"life's a garden, dig it."
Enkelt, The Beast.
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Theodor. Fråga inte. Då blir han sur.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JEJE - najs namn där... har polare som döpt sin till SlaktarN och Vreden också.. lite avudsjuk på deras fantastiska namn faktiskt
"life's a garden, dig it."
Vad heter armen? Tungan? Löjligt!!
Lill-Erik
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
"HOMOCIDE"! (ni som var på Charlie Murphy igår vet..) nä, helt ärligt. jag tror inte att nån gör det.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Eccan HAHAHAHAHA
You already know, den e on lean!
Black mamba
Walk an live, talk and bum a claat ded´
Elvis
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Direktör'n
"jag har fin hår. som en waterfall."
Producent
2007-07-28 20:13
döpa sin penis är bara patetiskt..
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
min heter slaktaren
Cosmic Hinkstep Spliffystars
snoopie
Östergötlands Finest :P hehehe
att döpa sin kuk är otroligt löjligt. om ens flickvän gör det är det en helt annan sak däremot :)
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
haha jag har döpt min pojkväns kuk :)
We call them winerbrods.
det är ganska vanligt att flickvänner gör. vad heter den då? oftast något jävligt barnsligt och pinsamt!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
min förra flickvän döpte min snopp till det mycket charmerande namnet bruno. fråga mig inte varför, jag har absolut ingen aning. :P
SprutarN^ xD
jävlar vad tråkigt. shiiiiiiit.
slangen urban come latly (stavning)
?
Producent
2007-07-28 22:20
GAHAHA jag lär vara den enda som fattar skämtet goodman
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2007-07-28 22:22
Pippipelikan bättre än så kan det inte bli....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
pippipelikan.. låter som en snopp som är så liten att man måste locka fram den med diverse ljud.
We call them winerbrods.
Producent
2007-07-28 23:03
skunkafield: bli inte lurad av namnet....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Nej, det har, handen på hjärtat, aldrig någonsin fallit mej in. Folk som döper sina egna kukar är förmodligen samma sorts människor som gillar att runka i grupp, och som ägnar minst 3/4 av sin vakna tid åt att klia, rätta till eller prata om kuken.
Dräpar'n
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Producent
2007-07-29 00:12
mästerkatten du formulerade vad jag inte kunde. klockrent.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Olle bull kallas den/det eller vad man nu säger. Min polares heter Olle Waller, snopphomies :)
Förresten tjejer, vad heter era murror?
Tanken har aldrig föresvävat mig, däremot diggar jag när tjejen döper killens kuk till typ "Princess Leia" eller nåt i filmen " How to lose a guy in ten days".
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Queen elizabeth the third har jag döpt killens till . Ja han skämms !
Arnold var namnet sen årskurs 5
master of ass destruction...är ett namn som heter duga hahaha
We call them winerbrods.
mästerkatten: det är snarare människor med trångsynta personligheter som dig som är för coola för att tramsa runt lite. vad gör du efter sex med din partner? snackar utrikespolitik?
döpte exets till harry ni vet när harry mötte sally så my name is sally
skunkafied F25 haha fyfan va skönt sagt :D
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
JEJE - jag vet. slår vad om att ingen man hade blivit förnärmad av ett sådant namn på kuken.
We call them winerbrods.
lite löjligt, allvarligt.. snackar ni med den också eller? Folk som döper sina egna kukar är förmodligen samma sorts människor som gillar att runka i grupp, och som ägnar minst 3/4 av sin vakna tid åt att klia, rätta till eller prata om kuken. haha word
jag döpte tydligen min till marulken för nån dag sen.
Gadget dick Go go gadget dick!
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
Jag har döpt min till HajslaktarN|Swe.haXXor
Twang System fi de werl
Ruben!
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den. FREE 42-ÅRINGEN!
om alla kukar har ett namn kanske det är dags för en personlighet till alla också, min är aggresiv.
hon var snygg långt ifrån.. ..men långt ifrån snygg
kuken är normalt inte döpt. men ibland kan man ge den ett namn för stunden om man ligger i sängen med bruden och har lite tramsigt förspel
Idag är jag farlig