I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med tjejen

Övrigt - Blandat

   

2007-07-25 22:20

Problem med tjejen

Hej
Jag har varit tillsammans med min flickvän i snart 2 och ett halvt år. Det var jätte underbart i början av förhållandet sen kanske tre månader in i förhållandet vill hon veta vad jag runkar till när jag runkar. Jag förklarar då att jag inte runkar särskillt ofta men ibland kan besöka porrsidor. Hon vill då genast se sidorna och sen känner hon sig skitful och äcklig o allt det där eftersom jag har runkat till tjejer snyggare än hon enligt henne, dock så anser jag att hon är mycket snyggare och grymt snygg! Iaf nu försöker jag givetvis få henne att må bättre och väljer att ljuga lite om saker angående det hela som jag sedan erkänner att jag ljugit om. Hon känner att hon vill göra slut osv men vi löser det.

Sen efter det kan hon inte lita på mig alls, hon är svartsjuk bara jag håller upp dörren åt personen bakom som råkar vara en tjej (kan lika gärna vara en kille, håller alltid upp dörren om jag inte har bråttom). Dessutom så vill hon inte att jag någonsin ska dricka utan henne (dricker max 5 gr per år) eftersom jag ska ha svårt att säga nej enligt henne om någon tjej raggar på mig. Dessutom så blir hon alltid tjurig så fort jag ska träffa polare eller vara med min yngre kusin "som alltid raggar på tjejer" vilket han inte gör mmen men.

Jag fattar att allt det här låter sjukt osv men om jag bara kan bygga upp någon sorts tillit så att vi kan bygga vidare på vårat förhållande. Vet inte riktigt vad vi ska göra. Just nu är hon ledsen för att jag vill kunna dricka alkhol så att jag blir berusad, eftersom det är jätte onödigt och jag kommer vara otrogen mot henne då. Så trött.

Självklart har jag gjort en del fel genom att ljuga för henne men jag är verkligen alltid underbar mot henne annars. Hon säger alltid hur jävla underbar jag är mot henne men det spelar aldrig någon roll utan det är alltid gamla dåliga saker som tas upp. Jag menar alla gör misstag och även hon men jag ältar inte dom efter att vi snackat igenom dem.

If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!