<3
Jag och en polare disskuterar om den här lilla filuren "<3" man brukar skriva slutet av sitt gb.. Jag säger att det är ett hjärta och polaren säger att det är en pussmun? :S alltså att 3:an symboliserar läpparna från sidan :P Vem har rätt? :P
jag har iaf enbart hört att det är ett hjärta, även om jag trodde det var en glass från början.
haha en glass :D haha har aldrig hört det fören nu :P men det ser ut som en glass oxå.. så tydligen 3 saker kan den se ut på :)
"<3" man brukar skriva slutet av sitt gb.. Jahaja...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad jag vet är det allt, lite glass, en kyss och kärlek på samma gång
Upp i snoken ska det!
har alltid tänkt hjärta men, aaa när du säger det så ser det ut som ett pussmun också. och en glass :P
forever feels like home
plus att det är lite stjärt också... nej men fråga dom som skickar dom istället, vad dom menar det som? antingen är det ett hjärta, en glass, en puss, eller en stjärt.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
det är ett hjärta! jag är expert!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
haha stjärt.. :D 4 saker :D
men vissa kör ju på <333333 vad betyder det då? massa hjärtan, massa pussar, rekordglass?
forever feels like home
det är typ som att göra :)))). vem som nu gör det?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
en stjärthatt. "asshat" nej men det är oftast ett hjärta
http://felidae-music.com
Beror vel helt i vilket sammanhang det används i. "vill du ha glass?<3" "Ta mig i röven <3" "Jag älskar dig!<3" Allt är relativt. <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aa när man gör massa 3:or efter varför?
:)) = dubbelhaka <33 = dubbelskärt!
forever feels like home
kramp i fingret..
Men fan om ni vänder på huvdet ser ni att det är ett hjärta !!!!!!
Highfive anyone, anyone?
du ser också att det är en stjärt, eller en glass om du vänder på huvudet! :))
glas kan jag köpa.. Men stjärt? Fan dåå borde inte triangeln va meeed..shit :)
Highfive anyone, anyone?
o<3 nu kanske d ser mer ut som en stjärt :P o = huvet
<33333 Ser väll ut som flera hjärtan uppradade efter varandra?
o<3=: en hel gubbe:D
sten, haha, hur fan då d var väll ironiiiiiiii :)
Hjärta, trust me, jag kom på den där filuren faktiskt..
HAHA nice sten:D jävligt impad :)
nån radera vissa inlägg :O
det är ju ett hjärta klart, sluta förvirra mig :( <3 till världen!
Delam tange barat
ja, tråden är ju dömd att spåra ur, men vi kan väl försöka hålla den upprätt dock?
jag har iaf enbart hört att det är ett hjärta, även om jag trodde det var en glass från början. precis så trodde jag med i början.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
alltid trot att de va en glass!
:) ja man tolkar det olika (A)
<3O - d kanse e mer glass :P 3 kulor:P
alla har vi trott att det var en glass...
jag har trott tills nu att det var en glass :(
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
det är ett hjärta fast det ser ju ut som en glass... pussmun...ja när ni säger det så
ett hjärta, end of discussion!
det ar ett hjarta inte en stjart. (_¤_) <- stjart!!
Det är ett Hjärta..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Trodde det var glass först... haha men ett hjärta har alla sagt så jag kör på det..
när folk skriver </3 va e d då? :O när d e / mellan < och 3
då är det ett brustet hjärta ! WTF lär er msnhaxx0rspråk
På playahead är det ett hjärta i gästböckerna och på lunar är det ett hjärta - såååå, jag tror inte att Whoa ska vara någe annorlunda.
whoopzidoo
SJURÖVARE you got my point! amen
<3 känns jävligt alternativ fast jag låtsas driva med att vara alternativ så ingen kommer på att jag måste vara alternativ annars dör jag. Alternativt bilddagboken eller Th1ef.
<3 är i varjefall något jag aldrig använder iaf... Den är så ful!