I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad händer på Gotland?

Övrigt - Blandat

2007-07-16 09:42

Vad händer på Gotland?

Ska till Gotland i helgen och undrar vad som händer där, bra klubbar, feta evenemang och annat kul man kan syssla med. Har inte varit där på 15 år så har inte så bra koll på vart draget finns.

Så tipsa om vad som helst som e värt å veta å göra!

pZ

Fuck Where U From, Fuck What U 'Bout! - Young Buck

2007-07-16 11:28
jag ska också dit. kanske ses där. ska dock hälsa på min pojkvän som kommer från visby och jobbar där under sommarn men jag ska ta med en vän som ska med ut och festa.

vet inte riktigt vad det händer för stora grejer sådär, politikerveckan i almedalen har ju redan varit antar jag. men vill du klubba så är det bara att dra in innanför ringmuren. där finns allt som är bra att ha.

besök Surfers (inget dansgolv, mer en surfinspirerad krog), Munken, Gutekällarn och Hamnplan (alla tre har dansgolv så vitt jag vet). dom två sistnämnda ligger i princip bredvid varandra, eller så är det munken och hamnplan som är grannar, minns inte. det är iaf ställena som folk kommer festa på, det kan jag lova. det är ju stockholmsveckan denna vecka, så det lär ju va fullt jävla ös.

2007-07-16 12:47
hur lång tid tar det att åka till gotland med bil/båt från typ stockholm?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-07-16 12:51
Det är Munken och Gute som är grannar ^^

Båten tar 3 timmar. bil/buss från sthlm tar en timme ungefär. 50 minuter om du har tur med trafiken.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-07-16 12:54
Ptja, alla "stureplanare" utan självrespekt åker dit och svinar?
Resten av Sveriges wannabe-stekare åker också dit för att spendera sina månadslöner de sparat i en 5-6 månader.

It's funny because it's true.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-16 12:55
Stureplanarna är på Gotland den här veckan och nästa. Sen börjar medeltidsmänniskor komma inför Medeltidsveckan.

2007-07-16 12:57
insane M har insett det tragiska han med. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-16 12:59
Efter 23 år som Visbybo så är det svårt att missa det ;)

2007-07-16 13:10
Beklagar, insane... Mitt enda försvar är att jag inte sållar mig till den tragiska skaran på något som helst sätt.
Håll ut.

2007-07-16 13:12
Det är lugnt, jag vet vart man ska hålla sig för att slippa folket. Sen har jag ju inte varit på en "Klubb" (dvs Munken, Gute, ja dansställen) sen jag gick på gymnasiet.

Inte min kop med té. Så jag slipper patrasket ^^

2007-07-16 13:15
Gotland e soft ju, men det är bara för att jag bor där:/
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2007-07-16 13:16
OT;
De e drag på sommarn om det e de du e ute efter, annars är det väl inte spec mkt om du inte vill fota ringmuren och kolla på en massa dårar som klär ut sig till riddare.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2007-07-16 14:45
insane M

haha, jag visste att det fanns två stycken som var grannar iaf ;D

2007-07-16 15:34
Ladda ner : Rhymatic - Paradis Ön

Så hör ni hur de är :D

2007-07-18 11:28
Kommer nån ner kan jag visa er alla inneställen!

2007-07-18 11:28
dom bäst då;D

2007-07-18 17:39
daviden så du påstår att det är bättre att köpa all den senaste tekniken å kläder för dom insparade pengarna ??