I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fenomenet tungpiercing.

Övrigt - Blandat

   

2007-07-13 19:15

Fenomenet tungpiercing.

Jag började diskutera detta med min flickvän igår och vi kom inte fram till mycket så jag skulle gärna uppskatta whoafolkets åsikt.

Min flickvän har en tungpiercing, hon påstår sig att hon tog det för att jag skulle "njuta" mer av det sexuellt osv. Jag påpekar samtidigt att hon gjorde det för att folk tycker att det är sexigt med tungpiercing och med detta så skulle hon attrahera fler killar. Det förnekade hon bestämt utan att det var bara enbart för att göra det skönt för mig. Sen slinkar hon in att hon tycker även att det är snyggt med tungpiercing.

Då har vi kommit till själva poängen med det hela. Är tungpiercing verkligen snyggt? Det syns knappast så det är väl knappast en accesoar? Folk som tar en piercing i tungan gör väl det enbart för det sexuella syftet med det hela?

Är jag helt fel ute? Finns det några där ute som tog en piercing för att ni anser det vara snyggt?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.