snabba cash!
äre nån som vet det bästa sättet o fixa snabba cash, och nej knark affärer räknas inte. en kompis sa aktier men d lät inte så intressant
Sajjkziii yaoooo
ja tappa min plånbok i gränby,uppsala igår.. hittar du den får du 300 kr.. sådärja... jaga
poker
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jobba.
Vem är du, tjänsteman?
sälja dig själv
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
rensa fisk i norge :)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
aktier är nog ingen bra idé som du sa.. Men sälj det du inte vill ha kvar i din garderob, klippa gräs hemma/ hos grannarna/ nära och kära. osv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
you got to spend money to make money.
Det är sommar för i helvete. Bege dig ut i villaområdena och klipp gräs.
Såga ner sånna här betalautomater vid parkeringar. Det borde ge några hundringar i mynt
Hasch och Kokain - Bajensvin!
ett bra sätt o tjäna bra pengar är att köpa elektronik när pantbanker har auktioner o en kränga dom på blocket..eller vilken auktion som helst
bootlegger hur menar du då ?
Sajjkziii yaoooo
Moderator
2007-07-14 14:36
Poker säger jag bara.. fett värt..
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
saalam - bootlegger menar att du ska köpa en massa snorbilliga grejer i pantbanker och sälja vidare.
We call them winerbrods.
jasssssåååååå .... ska kolla upp det..
Sajjkziii yaoooo
då ska man sälja prylen innan man köpt den så att säga..
work some magic
alla vill ha snabba cash men alla vet oxå att det finns bara olagliga sett till snabba cash.
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Brodin1 - nej. man får ju lägga ut cash för att köpa dem först. vet inte om man kan krita på såna auktioner...
We call them winerbrods.
martinus sa det.
work some magic
nu hängde jag inte med. så finns d risk att man går utan vinst och man förlorar pengarna?
Sajjkziii yaoooo
Kolla Du går in på Tradera och startar en auktion på nån vara som finns på Pantbanken innan Pantbanks auktionen på just denna vara har startat, förstår du? Du har alltså inte köpt varan du säljer, utan du lägger helt enkelt ut en "intressekoll" på Tradera, och om du ser att någon är intresserad av just denna vara som finns från Pantbanken så köper du den av Pantbanken och säljer den för ett högre pris till personen på Tradera. Så du säljer alltså inte dina egna varor. Det enda sättet du gör en förlust är om du säljer varan billigare till personen på Tradera.
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
jobba hos farmor och farfar, min lillebror brukar dra typ 250kr/timmen på det. Svarta pengar direkt i hand!
teN, vadå, fixxar du jobb till honom hos din farmor och farfar? eller vill du bara dela med dig att dom ger dig onödigt mkt pengar för skit du knappt gör? :D
aahaaaaa nu fatta jag. men d kan inte vara så mcket cash det handlar om alltså. kankse 200 - 300 kr isåfall., men en smart "affärside" hahahahaha tack för förklaringen
Sajjkziii yaoooo
psk P25 , nej. Han ska jobba hos sin farmor och farfar. ;Många far och morföräldrar brukar ju ha mkt cash över, så de betalar bra. Lycka till!
du lever i en fucking drömvärld. =D
äre nån på whoa som har ntt som kan ge snabba cash ?? hahahaha
Sajjkziii yaoooo
Fnaska eller Råna en bank. Nej men seriöst, snabba cash?Sånt finns ju bara på film.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
"aahaaaaa nu fatta jag. men d kan inte vara så mcket cash det handlar om alltså. kankse 200 - 300 kr isåfall., men en smart "affärside" hahahahaha" Så du tycker att 300 spänn är för lite när du vill ha snabba cash samtidigt som du inte vill sälja knark o sånt? Get real.
njut
Råna folk? Låna? Om du hittar ett bra sätt säg till i need sum shit to
Explict P19 kompis va fan ska ja göra med 300 kr?? ja hade tänkt mej 2 - 4000 kr på en månad. 300 spenn och inte bara det. hög risk för att d knasar.
Sajjkziii yaoooo
poker eller lån......
fortsättning följer...
lån med 25% ränta? hahahaha
Sajjkziii yaoooo
Men 2-4000 på en månad så får du nog börja sälja dig eller sälja knark
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Oh you hate your job?
Life N Death Records!
lägger du inte ut nå pengar får du inga pengar... köp nått skit billigt, sälj det dyrt. gör ett kap... make it a livin!
i get more pussy then panty!
Jag antar att du inte har sett filmen Blow?
klipp dig och skaffa ett jobb
"I Have No Name So Death Can't Find Me"
Erbjud handtrallor i närmaste hamn... Du kommer ändå hamna där till slut, lika bra att köra på nu. Eller?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
"Såga ner sånna här betalautomater vid parkeringar. Det borde ge några hundringar i mynt" hahahaha.. saaaant..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
2-4000:- på en månad är varken snabbt eller mycket cash.
2-4000 på en månad är ju dock inte snabbt (har svårt att räkna det som "cash" också för den delen), men det beror ju på hur man lever o så...om man har många utgifter. 4000 på en månad fixar man ju genom att ta ett väldigt dåligt betalt jobb.
We call them winerbrods.
okej du är 25 år du har säkert det lite bättre en mig. asså vad tycker ni om att bli sånt där experiment kille.. min kompis fick andas in koldioxid i tio min, för det fick han 5000 kr.. och JA det var i sverige för den delen, hahaha, nu går han dit typ var tredje vecka... för att koldioxid ska vara farligt så ska d va typ ntt med 60 % och det där man andas in är bara 10 % ..
Sajjkziii yaoooo
kolla elephant man haha han skulle oxo bara ta några piller!
Känner en person som spelar nån konstig instrument på tåget. han känar runt 500-1000kr dagen. Kanske testa göra samma. om du inte kan spela instrument kan du göra något annat som är nice. Street fame ere! Annars är det bara o hitta ett bra jobb. Du e 20, du kan få över 100kr i timmen län...
okej jag är inte 20., ja e 19 och har ett år kvar på gymnasium
Sajjkziii yaoooo
Du e fortfarande 18+... Testa söka jobb på Ikea. Rika ställen ger det bra cash. :)
ärligt? ere nån som vet hur mcket?
Sajjkziii yaoooo
Ibland undrar man hur folk kan vara så handlingsförlamade. Rätt skrämmande att se faktiskt.
dingrinn.blogspot.com