Jag får ha med mig min Bruno till jobbet som jag har just nu - reception på ett verkstadsindustriföretag. Det är dock bara tillfälligt medan jag söker annat och sen blir det nog hunddagis eller dagmatte. Reception överhuvudtaget kan funka om det inte är ett jättefancy kontor. Kolla runt i industriområden om de behöver receptionister, eller andra ställen där de verkar schyssta och hundvänliga. Då är du ju liksom på plats med hunden nästan hela tiden och har dessutom ett större utrymme som man kan spärra av. Känner en del som jobbar i reception med hund. Annars självklart hunddagis, djuraffärer, och liknande. En polare jobbar extra på sin farsas företag som sysslar med trädgård, sånt funkar ju också. Tänk snälla människor - vad finns det för arbetsplatser där männniskorna är flexibla, vänliga och förstående. Tryckerier, verkstad, transportföretag,etc. Ställen med mycket unga killar och få regler kan funka bra.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se