I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kass raggningsreplik - som funkat !

Övrigt - Blandat

   

2007-07-11 00:55

Kass raggningsreplik - som funkat !

Face it. Det finns miljarder värdelösa raggningsrepliker där ute. En del skrattar man åt när man läser över internet och berättar dom på skämt till sina tjejpolare.

Men en del, med oftast ofantligt mkt alkohol i blodet, drar man till fina tjejer på krogen (oftast).

Men den här tråden är för oss som fått en ohyggligt dålig replik att faktiskt fungera.

Jag lyckades i helgen. Var på festival. Träffade en löjligt fin tjej från södra Sverige och började tokragga. Musiken var så hög att vi fick prata direkt i varandras öron och fick en känsla då att hon var väldigt fysisk av sig, typ kramades o viskade samtidigt.


Aja, hur som haver så lyckades jag på nåt sätt kyssa hennes öga (det var verkligen inte med flit, jag skulle inte ens kyssa henne öht utan jag viskade helt enkelt på fel ställe, plus jävligt mycket sprit i mig) och sa då; Mm vilket kyssvänligt öga du har. Går det bra om jag prövar munnen med?


Eftersom hon var jävligt into me funkade det. Jag tänkte att jag skulle få ett knä mellan benen för att jag lät så gay men mot alla odds fungerade det.


Din tur

"Don't schsch me motherfucker"