om ajag vill flyga ikväll till amsterdam
hur gör jag? är det för sent?
Save the animals, eat the rich ------------------------------------- SB-BPG-
Graffare
2007-07-10 17:35
ja men det går inte att boka såna biljetter på nätet. det är för nära inpå. sista minuten gäller tyfligen inte bokstavligt.
plis hjälp
Graffare
2007-07-10 17:45
Dra ner(upp?) till arlanda och tjata på personalen om att du måste åka, de blir nog gärna av med platser.
Men dra till flygplatsen och kolla läget bara. Med lite flyt har de en avgång med lediga platser
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Åk till flygplatsen och kör stand-by, då får du åka om det finns lediga platser, till ett behagligt pris dessutom..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
vilken flygplats åker du ifrån? jag vet att iaf arlanda listar alla sina avgående flighter på hemsidan, då kan du se vilka bolag som flyger dit ikväll och då är det bara att ringa.. sista minuten finns enbart på charter, detta är ju reguljärt..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
dra till flygplatsen hoppas på att ett plan går dit gå till flygbolagets disk boka om dert finns kvar
http://www.herrbitter.blogg.se/
köp 1g weed. heh nu va jag kul :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Martiin89: Va tror du han ska till Amsterdam och göra...
Va tror du han ska till Amsterdam och göra... Kolla på tulpaner... och träskor.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
...och knark och horor.
http://www.earforcefm.blogspot.com
..Och fina dörrar.
Brutal fucking murder!
...och kanaler och smala hus...
jag bokade via sterling.dk, det går typ på 7-800 om du bokar biljett till om 2 dagar.. själv åker man till amskidamski om 6 dagar!!!!!
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den. FREE 42-ÅRINGEN!
"amskidamski" :D
Still in the bridge
grattis alla ni som åker till amsterdam :).. Ska försöka ta mig till CB Cup själv i november >:)
Follow the dao, right about....NOW!
Hoffa din tönt, hur kan du vilja åka till Amsterdam utan mig din trogna sidekick. Skäms!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ett jävla snack om weed, har ni glömt fnasken?
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Fuzz P19: Då syns vi nog på CBcup ska du som jag åka dit som domare?
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den. FREE 42-ÅRINGEN!
jackan93 P13: Snälla yttra dig inte om saker du uppenbarligen inte vet ett jack shit om!
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
kopiera P19: Inte? Hyffsat weed finns i sverige, highgrade finns också i sverige, men i amsterdam kan du köpa highgrade på vilket coffeeshop som helst och det är bde billigare och bättre än i sverige.
brajjamaja P18 tydligen var du inte smart nog att fatta vad jag menade. så glöm det bara istället ;)
kopiera P19: kopplade inte sarkasmen :P sorry
ey ey, ska vi röka sån holk elle
http://www.homage.nu/
Men bra grabbar. Ni vet att sidor precis som den här står under ständig bevakning? yeez, tare lugnt!
Ad astra per aspera
fan va spexigt att dra sådär samma kväll
hahaha jag trodde jag var absad...
Aggrobaggro F24 och vad gr det?
varför snackar folk om prostituerade? det finns såna lagligt i danmark och tyskland också. fast det är jävligt ofräscht. jag vet att ni vet det, men jag vill bara se till att jag inte får torskstämpel.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
ehrgeiz P19 Det gör väl en hel del. Specielt om man redan har skit på sig....
Ad astra per aspera
Vill också åka till amsterdam, kanske blir av när lönen kommer. Har bara hört positiva saker om den stan. Kompis 1 var där på CB cup06 i en vecka han sa det var skitsoft. Kompis 2 var där en helg och brände 20 lakan på bara koks och horor, bästa helgen i hans liv sa han. Jag själv? står fortfarande med svansen mellan benen
Aggrobaggro F24 får man inte säga att det finns röka? eller säga att någon ska röka när dom åker till ett land där det är lagligt att röka på?... får man inte säga att man har rökt någon gång? vad ska du då torska för?... :( akta så inte herr.internet.forum.polisen.griper.oss:( buhu
Aggrobaggro F24 tror inte det är sa stor chans och torska for att man skriver nat pa internet.
Vilken tur för er att ni vet att det är så... Mina erfarenheter säger dock annat....
Ad astra per aspera
ganska patetiskt att dra till ett ställe pga av droger men det är bara min uppfattning, ska till amsterdam om någon vecka btw.
ehrgeiz P19 Kanske inte just för att snacka om det enbart på Internet, Men känns ju som att personer som snackar mycket på Internet, snackar en hel det i det verkliga livet också. Det bästa är väl att alltid vara tyst och bara prata om det med folk man vet vilka de är och vart de bor :) Man kan aldrig vara nog försiktig
Hasch och Kokain - Bajensvin!
ska köra ner dit från Malmö imorrn bitti, är det nån som vill hänga på så är det lugnt. ska se wu-tang :)
_Spanky P19 Precis.
Att folk bara inte kan få in i sina tighta små skallar att det är snackare som sätter sig själva och andra i skiten...
Ad astra per aspera