I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

olika tecken.

Övrigt - Blandat

   

2007-07-09 04:37

olika tecken.

Jag satt nyss och kollade på Discovery chanel och då var det ett program om hur människor visar olika sexuella tecken utan att veta om det eller lixom mer som någon sorts av instinkt. Då menar jag inte att killar får stånd utan att de vet om det, utan att tex människans ögon pupiller blir större om man är intereserad av en persson, eller att tjejer brukar visa upp halsen o vrida lite på huvudet och ta sig på håret. Det satt någon sorts av expert på människans beteende där o sa olika tecken men jag missade hälften och nu undrar jag, har ni några egna tankar på tecken så att ni ser att perssonen framför er är intereserad av er??
kan räkna upp några som de visade dära för att underlätta och ni kan säga vad ni tycker om dem..

Perssonen för större ögon pupiller.
Tjejer börjar vrida på huvudet o ta sig lite i håret.
Tjejer brukar även att försöka dölja sina genitalier, de vrider sitt könsorgan ifrån en och täcker för med benen tex sätter benen i kors ( inte bara för att det är bekvämt ).
Man brukar slicka på läpparna "fukta dem" så de inte är torra när det väl smäller.

Det var de jag han se vilka mer finns det??

peacee