I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

inte betala telia mobilräkning?

Övrigt - Blandat

   

2007-07-04 21:31

inte betala telia mobilräkning?

någon som har erfarenhet av att inte betala en telia mobilräkning? efter hur många dagar kommer påminnelse? stängs mobilabbonemanget av innan du har betalat?

har som vanligt slarvat bort pappersräkningen (är sedan i förrgår stolt framtida mottagare av eFaktura). fixar inte att få junis räkning i maj osv och sedan hålla reda på skiten en hel månad.

jag jobbar hårt på dagarna, och är inte ledig någon vardag förrän nästa onsdag, och har inte tid att sitta i nån telefonkö när jag är på jobbet. försöker knappa mig fram på 90200 för att få räkningsuppgifterna via sms (min standardlösning, gör det 90% av gångerna jag ska betala telia), men denna funktion verkar ha packat ihop och gått hem då mina senaste aktiva fakturor är från maj och april.

så jag tänkte kolla med er vad som händer närmst, kommer inte kunna betala den förrän jag får påminnelsen, men kan heller inte vara utan mobilen en dag eller två utifall att den slocknar i samband med att påminnelsen skickas ut.

tack på förhand

No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.