I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lägsta Bud med deadline?

Övrigt - Blandat

   

2007-07-04 12:57

Lägsta Bud med deadline?

Jag var inne på zebido.com (som det görs reklam fr på TV nu), som är en lägsta bud sida. Jag hade inte varit inne på en sån här sida på jätte länge och nu såg jag att denna sida hade en deadline. Budgivningen pågick alltså i en bestämd tid. De jag sett förrut har ju ett vist antal bud som man måste uppnå innan auktionen avslutas, men denna har alltså deadline.

Jag kollade upp några andra sidor också och de hade också deadline.

Nu är min fråga hur de inte kan gå förrlust. Eftersom det är flera sidor som har denna deadline så kan det ju inte gå med förlust.
Är det så att lägsta-bud auktione är så populära att de hela tiden når upp till det antal som de egentligen vill eller?

För tänkt om det bara är 1000 människor som lägger bud på t.ex. BMW:n som de auktionerar ut nu. På sidan står det att det kan kosta mellan 2-50kr ? operativkostander. Låt säga att de får hela summan (50 kr). Då blir hela summan 50000! BMW:n kostar ju lite mer än så...

Nån som har nå tankar kringe detta?

Och så undrar jag också om dessa sidor är lagliga? Förrut var det ju snack om att det skulle klassas som lotteri men vad hände? De är ju kvar så...

Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra