I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tältpinnar sökes (i sthlm).

Övrigt - Blandat

2007-07-02 19:08

tältpinnar sökes (i sthlm).

På något mystiskt sätt har tältpinnanra till mitt tält försvunnit... Jag vet att sådanna finns att köpa på exempelvis Biltema & Hobbex här i gbg, men när jag var på Hobbex idag så hittade de inga fasten de skulle finnas i lager. och biltema hinner/orkar jag ju inte åka ut till. imorn åker jag till sthlm innan jag skall iväg och använda mitt tält, så om någon har ett tips på var man kan köpa tältpinnar i sthlm, gärna centralt, gärna billigt så hojta till!

MEd tältpinnar menar jag alltså de små man fäster tältet i marken med. som även kallas tältspikar.

Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2007-07-02 20:38
finns köpa på fiskeaffär.. köpte jag min i katrineholm

2007-07-02 21:02
Lär väl finnas på Claes ohlsson som finns i gallerian!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2007-07-02 21:13
eller snickra egna av klädgaljar

2007-07-02 21:49
GlenOne: säker på att det finns på Claes Ohlsson? jag hittade inget på hemsidan.

fluff: jag bor inte i sthlm, jag bor i gbg. men jag kommer bo två nätter i sthlm nu snart. då bor jag på söder.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2007-07-02 22:29
Men för helvete! Om du ska ut o campa får du ju tälja egna... Herregud... Dagens ungdom!
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift

2007-07-02 22:41
fluff: det vore supernice, har han ett lager över eller :)

2007-07-02 22:48
söder.

2007-07-02 22:49
skall på beastie boys på kvällen på onsdag. skall du eller han dit kan vi mötas där..

2007-07-02 22:56
onsdag den 4:e, alltså nu på onsdag. är i sthlm imorn och onsdag. åker torsdag morgon

2007-07-02 23:29
okej, jag får leta på annat håll. men tack för hjälpen endå  

2007-07-02 23:37
naturkompaniet på sveavägen, kungsgatan eller hantverkargatan.. inte på söder men det tar ju inte lång tid att masa sig härifrån till city

2007-07-02 23:39
eller om tältpinnar alltid finns på fiskeaffärer så finns det en fet fiskeaffär på s:t paulsgatan vid slussen

2007-07-02 23:55
naturkompaniet har jag haft i åtanke, men där hittar jag bara det HÄR vilket naturligtvis inte är ett alternativ.

2007-07-03 02:16

Varsågod :)

VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2007-07-03 10:39
åhå, tack för den KungenKrook, skall springa och kika på teamsportia nu innan jag åker