I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Västtrafik sänker priset på månadskort

Övrigt - Blandat

Toastare

2007-06-30 18:03

Västtrafik sänker priset på månadskort

Något måste ju gå rätt för dem ekonomiskt när de nu sänker måndaskortet från 515kr till 400kr. Det är Göteborgs kommun som står för sänkningen.

Jag tackar och tar emot eftersom jag varit förbannad över deras upp till 26 kort, med tanke på att jag är över 26 år men student.

http://www.vasttrafik.se/sv/Startsida/Nyheter/Lagre-pris-i-Goteborg-fran-20-augusti/

Jag skyller allt på Emma!

2007-06-30 18:04
då ber vi till gud/allah/jah att SL följer trenden!!
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Producent

2007-06-30 21:21
enhets taxan i stockholm är helt sjuk, betala 40 kr för att bara åka från t-centralen till hötorget.
Since 1984
@realgizlee // twitter
Toastare

2007-07-01 00:28
Men nu handlar det om göteborg... era tåg är iaf i tid. De tre månader jag bott i sthlm nu under min praktik var pendeln försenad en gång pga fullegubben som föll ner på spåret ppå södra.

Här i Göteborg är det stopp hela tiden. Nu bygger de om snabbspåren där jag bor, så vagnen tar en jävla omväg och det känns som 100 år att åka in till stan.

2007-07-01 00:30
inga bussar/vagnar är i tid i GBG... hata västtrafik!
Get Random!
Producent

2007-07-01 01:18
nu bor jag inte i stockholm, men brukar vara där då och då, bor i Göteborg såklart.
Men jag är under 26, undrar om dem sänker ungdomskorten också ?
Since 1984
@realgizlee // twitter

2007-07-01 15:57
jag vill ha tillbaka snabbspåret.

jag hatar när dom bygger om snabbspåret. dom gör de typ varje tredje år på sommaren..

tror dom gör de får å kunna haffa mera folk med kontrollanterna
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.
Toastare

2007-07-01 16:08
TeKoNe

absolut, för varje gång jag åkt nu har det typ varit kontrollanter...