I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Present (killar)

Övrigt - Blandat

2007-06-30 17:58

Present (killar)

jag och min sambo firar 1 år och då vill ja ge honom nånting lite extra. Dom här personliga presenterna är redan kirrade.

Men jag vill ge honom nånting som han kommer minnas och bli glad över.

Så har ni här några tips?

www.susei.blogg.se

2007-06-30 18:06
ett fallskärmshopp
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-06-30 18:06
Bjud in en tjejkompis till sovrummet :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-30 18:07
tack men han är höjdrädd
www.susei.blogg.se

2007-06-30 18:07
Clajlo
Kuul,men nej tack 
www.susei.blogg.se

2007-06-30 18:08
jag tippar att minst hälften av tipsen kommer vara sexrelaterade, någon som tippar emot?
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-06-30 18:11
nej,antagligen har du rätt. Men om människor tror att jag har så dålig fantasi så är det bara att beklaga. Min sambo klagar inte iaf.
www.susei.blogg.se

2007-06-30 18:12
bjud honom på någon fin middag alternativ sportbar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-30 18:16
 Kearl  sa det=) SPORTBAR=)... Annars bara ge honom något fint så blir han nog säkert glad=) och det e eran ett års dag tror aldrig han glömer den ändå=)
SunShine Reggae!.

2007-06-30 18:19
ekonomisk ( om du e lite rik): öppna ett gemensamt konto där du satt in en summa pengar, ni fyller på o sen gör ni en romantisk getaway närhelst ni behöver d.

Sensuell: stå i ingenting o vänta på han hemma med rosor och tända ljus, lite ätbar massageolja och get busy. kanske godis string?

Fjortis: Skicka in ett sms till typ tidningen city lr liknande och berätta för alla hur mycket du älskar din man.

Vild o galen: Boka tattuerings studio för er båda, gör något galet som ni kanske alltid velat ha utan att tänka, (dock inte varandras namn!)

Budget: klipp o klistra ihop ett foto kollage av er tillsammans. Virka en mössa till honom. köp en billig t-shirt o gör ett tryck på den med nån sjysst text lr figur.

2007-06-30 18:20
Tack, okej känns som om jag behöver utveckla det hela:

Middagen är bokad,en jättefin restaurang. Jag har ett par fina personliga presenter.  

men det känns som om något saknas,och då undrar jag vad ni skulle vilja ha?

bara som inspiration.

Och Sweety,dagen tror jag nog att han kommer minnas,det var presenten ja ville att han skulle ha kvar i minnet oxå.
www.susei.blogg.se

2007-06-30 18:22
restinpieces 

haha...fjortisvarianten känns sådär. Jag är 22 o han en bit äldre. Och tyvärr har vi redan gemensamt sparkonto till vår vintersemester.

Det sensuella fick han på sin födelsedag,känns trist att upprepa sig på så sätt. hade nåt helt annat inplanerat till natten.

men det var sjukt bra tips.
www.susei.blogg.se

2007-06-30 19:04
fixa taxi / limo, eller något annat flottigt?

2007-06-30 19:06

Klä upp er o be duktig fotograf ta fint o speciellt kort på er

Leker live eller?

2007-06-30 20:27
typ om du har en massa bilder så kan du göra en liten svart bok med en bild på varje sida som representerar något du gillar hos honom =) blir lite mer än ett minne och något som kan pigga upp en sen om man är lite ledsen.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2007-06-30 20:34
Jag försöker alltid satsa på det där lilla extra. Men det är förståss personligt och beroende från fall till fall.

Gillar han musik - köp orginalutgåvan på första skivan, vinyl, med gruppen.

Gillar han någon författare - bok, orginalutgåva, kanske signering.

osv.

Det viktiga är egentligen oftast att du har tänkt till, inte vad det kostar eller vad det råkar vara. Tanken brukar räknas, helst när man kommer upp i åldern där ens partner/vänner har egen inkomst.
I'm back!

2007-06-30 22:22
och sen blir det svart
AIK

2007-06-30 22:56
:)
AIK
Lyricist

2007-06-30 23:20
Girl, u have to pimp his ride!

2007-07-01 00:56
En bra bok
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Graffare

2007-07-01 01:22
En piercing i tungan? (på dig altså)
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-07-01 12:39
Det där med att anlita en fotgraf som tar fina bilder på er var en bra ide . Det tycker jag att du ska göra. För då har han ju ett minne för livet

2007-07-01 13:23
Angagera en ölhävartävling!

2007-07-01 16:08
arrangera?
Fix & Trix AB

2007-07-01 17:11
LastKaJ: nej.. Angagera! du vet: "vad får man om man korsar Ang Lee och Bagera?"
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2007-07-01 17:43
K oolt
A sballt
L ätt bäst
S chyssta som fan
O nderbara
N ice
G reger
E fterbliven
R em

2007-07-01 17:48
äventyr är skiten, köp någonting billigt, lås in det i en låda, sätt ett kodlås på, skriv världens längsta klurighet vars lösning resulterar i koden.

där har han att göra när du står i köket och lagar hans mat.

2007-07-01 18:13
äventyr är skiten, köp någonting billigt, lås in det i en låda, sätt ett kodlås på, skriv världens längsta klurighet vars lösning resulterar i koden.

Något från IKEA ?

2007-07-01 20:49

Efter din middag som du planerat, och efter att han tagit emot dina presenter, så kan du ta o boka en sån luftballongsgrjes..
Tänk dig, en fin kväll, vädret är underbart.. Ni öppnar en flaska vin o håller om varandra :) naaaaw..

Highfive anyone, anyone?

2007-07-01 21:03
Niito. Hon håller om honom medan han gråter av höjdskräck? Låter kanonmysigt!

Gräv ner en skatt! Kanske en liten kista med godis, eller bara något dumt som en legogubbe eller två. Sedan rita skattkarta.
 Lite samma ide som CameraObscura.
Göteborg på låtsas.

2007-07-01 22:20
Ge han ett presentkort där du kan vara hans "slav" för en helg? Bara för allt han ber om.

Eller så ger du han en skattjakt. Lämna en lapp på jobbet med en ledtråd. tex:  "Där vi först träffades 19:00". Så när han åker dit så förväntar han sig träffa dig men träffar en gemensam polare som ger han ännu en lapp om en ledtråd till ett annat ställe osv osv. Så kan det sluta med dig naken på en rosenbädd eller vid eran favoritresturang.

2007-07-01 22:45
bjud på en fet middag på en mysig resturang! :D

2007-07-01 23:54
Hobbs

hahaha fuck, missa att han va skrajj för höjder:)

Highfive anyone, anyone?

2007-07-01 23:59
Gör typ en sockkanin ;P kirra första bästa barn och låt han rita ett hjärta och ngra meningar på barnens skrivstil ;P är la sött
att ha vatten i örat gör en bra i magen..

2007-07-02 00:06
Jag vet ju inte vad din budget är men av inläggen hittills att döma så vekar du ju vara beredd att lägga en slant.
Jag hade blivit skitglad för en klocka!

2007-07-02 15:21
tack för alla bra tips. Jag har fortfarande inte kommit på det perfekta. men jag ska absolut överväga vissa av dom grejjer ni skrivit.
thanks
www.susei.blogg.se

2007-07-02 16:42

www.liveit.se

halvdyrt, men sjukt mycket roliga grejer.