I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad händer i växjö?

Övrigt - Blandat

2007-06-29 16:35

Vad händer i växjö?

Är i närheten och kommer vara ett bra tag, bor det något folk där?
här det något? finns det nån hiphop kultur?

har ni några street affärer?graffiti?

"who's callin' the shots? we hit that man first..."

Disatisfaction bring change

2007-06-29 20:32
Para massa pansionärer, men dem är säkert trevliga.

Trevlig sommar!
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!

2007-07-03 17:02
verkar så!
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change

2007-07-03 17:08
Nää fan inte så mkt, va tycker du e kul? hit me up så kanske vi kan crunka lite:) gillar du skejt hash o booze?:)

2007-07-03 17:08

De funkar väll att bo i växjö ...

REVOLUTION I DIN VARDAG!

2007-07-04 12:56
du får komma ner till alvesta så kan vi sitta på bänkarna utanför ICA och vara "yo". sen på kvällen sticker vi till ghettot och puffar drake med tonårskidsen.
We call them winerbrods.

2007-07-04 13:52
Finns ju lagliga väggen för graffiti ..
http://www.roadlakegraff.com/ kommer snart komma online med massa målningar..

ROADLAKE!

2007-07-04 15:18
fjäderbat0ng P24

nah skejtar inte, men kul o kolla på... puffin' trees is aiiit... men får nog stå över närmaste året..  gillar det mesta, softa fan vet jah... jams... aa frågan va mer finns det nått chill folk, va där o köpte block o sånt för nån vecka sen... är trapped i viresrum ett år framåt, men sen ska ja plugga på folkhögskolan i markaryd då är det mer fritt... får dags permissioner då o då, därför tänkte jag om det fanns nått soft o hitta på där..

skunkafied F25

Ouff bortkastad tid att sitta på bänkar o "yo" ... känns som man gjort allt det för länge... lite action? några som målar? några jams? har ni nån biograf? rent allmänt finns det nått liv i staden?

vet inte vad ni kallar drake här nere... men if it is the same as in gothen, i'll skip.... no heroin fo me.... blaze an some stand-up shit would do the trick thou...

shrimpan P20

får väl checka det då, finns det några schyssta afffärer man kan köpa kläder i? LRG o sånt? graff butiker??
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change

2007-07-04 15:31
ForceOne:

1. alvesta är ingen stad, det är en by. till och med invånarna säger "ska vi gå ner till byn och kolla i affärer?"

2. det finns 3 pizzerior där. men okej, det kanske finns mer... jag bor bara där periodvis och det enda jag känner till är centrum (där jag bor) och "slummen" (där jag jobbar)

3. det där med drake var inte allvarligt menat. hoppas du förstår.
We call them winerbrods.

2007-07-04 15:37
skunkafied F25

hehehehehe!

aa men man vet aldrig, fått konstigare erbjudanden e så;)...

fullt med små byar i småland

2007-07-04 15:53
alvesta är ju skittråkigt.
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-07-04 16:01
Voodooland har lite kläder, ligger vid stationen på en gågata(Klostergatan tror jag).
Finns en affär med kläder på kungsgatan, vid SEB. Kommer inte ihåg vad den heter.

2007-07-04 16:04
Hanal - åfan?
We call them winerbrods.

2007-07-04 16:24
Bike som ligger på kungsgatan är väl okej men inte mer...annars är ju som sagt voodooland rätt så lattjo!
Burn this after rolling