Oturen har följt mig i 3 dagar
det började i söndas då jag lagade mat...ska sätta mig vid bordet då jag tappar tallriken med maten på kläderna ( nytt linne..vit va den oxå ) vart lite små sur....sen på måndag ska jag ta lite oboy på kvällen...ska precis ta ut paketet från skafferiet när jag tappar paket o det flyger oboy på mig o hela spisen...blir riktigt sur för att det e andra dagen nått sånt här händer...
Tisdag kväll ska ta en kopp Te allt går bra tills jag ska ställa ner koppen i diskhon då jag tappar koppen o den går i bitar....då kom tanken upp
har oturen flyttat in hos mig?? för detta va 3 dagen irad jag har otur...det slutar inte där. Hjälpe morsan idag med att klippa gräset kör på som vanligt plötsligt skriker lillesyran på att jag ska stanna...hon springer fram till mig o säger att jag kört över en fågelunge vilket jag inte såg när jag klippte....börjar bli rädd snart kommer jag väl bli påkörd eller nått o dö....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|