I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

en fråga till er som losat erat körkortslemp pga droger

Övrigt - Blandat

2007-06-26 00:14

en fråga till er som losat erat körkortslemp pga droger

Hur gick ni tillväga för att få tillbaka det?

min första torsk var 2004 för ecstasy

andra gången var 2006 för brunt

för 3 veckor sedan skickade jag in ansökning med syntest o helakittet som vanligt men har inte hört nått från dom ännu så tänkte höra hur era erfarenheter ser ut angående detta?

har fast jobb och hyffsat ordnade förhållanden till det mesta annars utöver mina tidigare missöden så dom kanske bara vill att jag ska tömma blåsan några gånger eller vad tror ni?

http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg

2007-06-26 00:17
min kompis behövde typ "bara" pissa några gånger och gå till en psykolog (tror han fick betala kalaset själv också) för att få tillbaka det där tillståndet. fast det var nog bara ringa narkotikabrott om jag minns rätt.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!

2007-06-26 00:20
jo men mitt skit har bara varit ringa det med.

2007-06-26 00:29
jaha. nu var min kompis under 18 också tror jag, blev kanske lindrigare pga det. borde du inte kunna fråga socialen eller nåt?
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!

2007-06-26 00:42
socialen tar itne in folk över 20 om jag har rätt
Upp i snoken ska det!

2007-06-26 01:00
jag har inte blivit av med mitt än, torskat för mc stöld en gång och ringa narkotika brott 3 eller 4 gånger.. men inte blivit dömd för nåt av dom än, har till och med blivit friad för ett ringa narkotika brott vet dock inte vilket... men har haft på mig och även pissat posetivt på alla..
saaaru..

2007-06-26 02:34

jag är dömd för brotten. klart dom inte drar ditt lemp om du inte blev dömd för det.

mc stöld gör dig heller inte till en sämre förare skulle jag tro.

2007-06-26 07:30
jag och en polare torskade i sommras för ringa narkotikabrott
och min polre höll på att ta körkort när det hände. 
Han har varit och pissat ett antal gånger nu för att kunna få tillbaka lempen. så antar att det samma gäller dig
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2007-06-26 09:06
Torskade för ett tag sen och fick hotet om att jag var tvungen att
gå och pissa tre gånger under ett halvår för att få behålla det.
Då jag aldrig blivit stoppad och körkortskollad tidigare och gärna
röker en tutat då och då så struntade jag i att skicka tillbaka
pissproven (som jag aldrig tog), så inom ett par månader så är
jag körkortslös. Enda alternativet som jag hade sett det hade
varit att pröjsa nån läkare som skrivit ut testerna åt mig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-26 12:59
En kompis råkade ut för samma sak, han hade en löjligt låg halt gammalt thc i blodet. Första omgången fick han pissa 4 ggr på 4 månader sen ett halvårs uppehåll efter det 3 gånger på 3 månader, ännu ett halvårs uppehåll, 2 gånger på 2 månader sedan 1.5(?) års uppehåll och efter det ännu 1 prov. Detta gällde också bara för att bevisa för länsstyrelsen att han inte var narkoman. Dock så tror jag att det är lite olika från län till län?

Graffare

2007-06-26 14:29
Jag pissade 10 månader för att få mitt lämp (1 gång per månad+24/7 pissjour)
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-06-26 16:48

peruk> Sthlms län eller?
Polaren pissade rent i över ett år, läkaren skriver att han är missbrukare och ska fortsätta... Sjuk värld!

2007-06-26 22:59
bojjarn P22

inte dömd än ja, detta hände nån vecka efter valborg och fram tills för föra torsdan då jag pissa senaste.. har inte fått svar på det än..
saaaru..