Tatuering
Har bestämt mig för att göra en tatuering på underarmen. Men har ett problem, kan inte bestämma mig vad jag ska skriva för text på under armen. Vill skriva någon skön mening eller citat, kan tänka mig på latin också. Någon som har några ideer på nån text?
Finns femton sånna här trådar och i alla så kommer du få kommentaren: Välj något själv, något personligt, annars kan du skita i det
ask Beavis, I get nothing Butt-head
En tatuering är enligt mig såpass personlig att du inte ska fråga andra om råd vad du ska gadda... Designa nånting själv eller gadda in nånting personligt som t.ex datum som är värda att minnas, namn eller liknande.
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den. FREE 42-ÅRINGEN!
Hanal P22: Haha såg inte ditt inlägg
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den. FREE 42-ÅRINGEN!
Skriv att din morsa är en hora så kommer alla att bli imponerade. Och gör en tribal eller något annat überpersonligt.
<br>
_Rookie F22 - Skriv att din morsa är en hora ?Känns moget. Har du en sånn eller ?
Ditt namn på ena armen och födelseår på andra. så kommer mina armar se ut på ett tag, mer personligt kan det i princip inte bli ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Mogi Känns det mer moget att be om tips på whoa?
<br>
moget och moget, Man kan ju fråga sig hur inteligent trådskaparen är som ber folk på whoa av alla ställen om hjälp med ideér till en tatuering.......
men shit.. om du inte vet och är hundra på vad du vill tatuera så ska du skita i det.. och lär er använda sökfunktionen
va?
först av allt... bli myndig så att du kan gå till en seriös tatuerare. Tills dess så kan du klura på motiv.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jennie-is-back , han är 26 år..
Har du inget som känns jävligt självklart ska du inte göra ett skit helt enkelt. Fortsätt klura.
TeN haha tack :) trodde att det var Mogi som frågade efter tips. :p sorry for the missudnderstanding here.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Jag har nio tatueringar, allesammans gjorda av en polare. Nån på whoa som har erfarenhet av bensåg?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vart som jag misstänkte, frågan lyder fortfarande, vet ni något eller var tysta. Hade den varit så personlig hade jag inte skrivit här.
_Rookie F22 Går bra och dra igen, du är kvinna du ska veta att dina åsikter ändå inte är värda nått, att du dessutom kommer från malmö gör inte saken bättre, rött kort!
jag skulle nog tautuerat "LL Cool J e min farsa" om ja va du.
/Este G -In Yo Area
Dirty Du kan du alltid tatuera in "singel föralltid", din jävla tönt!
<br>
Haha det roliga är vad du som tjej gör på detta forum? Är du graffiti brud och går runt med hängbrallor och rastade flätor och lyssna på loooooooptrooop? Inga fina tjejer på det här forumet kan jag garantera.
Dirty Haha, ja PRECIS så är det! You nailed it! Vad jag som tjej gör på detta forum? Bra mycket bättre än du. Fyll 16..
<br>
Frågan är inte hur bra du gör på detta forum utan VAD du gör här? Jag är intresserad av grattifit. Är det inte lite luffigt som tjej att sitta inne på ett hiphop forum? Går du på reclaim the city och pekar finger också? där fick jag dig! Piercing på läppen är jag också 100 på att du har, luffarbrud.
Shi massa jävla skitsnack i tråden, ge han förslag eller "bråka" i varandras GB! Till din fråga nu.. tänkt eslänga upp en sån här tråd om råd till citat eller liknande: Några förslag är namn,personnummer osv, om du hejjar på nåt lag kan du skriva året då det bildades, även saker som carpe diem, Latinska: Aut vincere, aut mori (segra eller dö) Dei gratia (Med guds nåd) Errare humanum est (Att fela är mänskligt) Persona grata (Omtyckt person) Där var iallafall några förslag, lycka till!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Ska tatueringstråds epidemin börja igen på whoa? HUMBGH
Dirty Det är du och nassarna, same shit. Spring nu och tatta något häftigt som impar på polarna.
<br>
Seban Äntligen en vettig kille, tackar så mycket! Om någon annan har något att dela med sig av får den gärna skriva det, alla andra som inte skriver nått som berör min fråga behöver inte svara tack!
DirtY_ P26 Skaffa något tufft som handlar om hiphop.
OH! Ett citat från en låt, frågar du på whoa så söker du antagligen inte efter något personligt, utan efter något som är häftigt.
Låtcitat kan vara början på ett underbart samtal med den där speciella bruden på en fest! Do it!
whoopzidoo
Allt från Nas eller KRS One anses vara klokt och värt att tattuera in! Sök "Quotes KRS One" på google. GO WILD
whoopzidoo
Gadda in "Edere Purgare Vomere", fett coolt.
Walking the street of dreams
DirtY: Efter att jag har läst vad du kläckt ur dig så har jag jävligt svårt att tro att du är 26 bast. Seriöst, antingen är du 14 bast eller jävligt korkad med de åsikter och syn på människor du har. Vart fan har du växt upp? Jag rekommenderar att du tatuerar in "Trångsynt" eller "Idiot".
Redline!
Som sagt, det som berör tråden tack!
Dr.Octagon Jasså du tror att jag är 14, jävligt intressant. Vi kanske ska träffas och snacka lite? Så kan jag gissa hur gammal du är? Heja AIK!
DirtY: Är du på riktigt? Vill du verkligen agera ett möte och vad jag förmodar "snacka lite"? Det bevisar bara ytterligare vad jag sa. Nej, jag tror inte du har levt i 14 år. Och för att hålla oss till tråden, skaffa nånting som har med AIK att göra. Eller tatuera in din arm på underarmen.
Redline!
Diggar du inte mitt tips DirtY_ ?
Walking the street of dreams
Smart grabb.. Jag har bestämt mig för att göra en tatuering på underarmen.. Men jag vet inte ens vad.. VA i helvete.. Hur dum får man bli.. Tänk på vad först
"Ingen kan glida som jag" iofs. så snodde ja d från en tjej ja gick bakom på götgatan o kände mig träffad av hennes citat på axeln. rätt kaxigt lixom...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vet hur man skriver "dra åt fanders" på latin men det kommer jag aldrig avslöja ;P
/Este G -In Yo Area
du verkar så hård så jag skulle skriva "La vida loca per sempre" om jag var du! (per sempre - för evigt)
- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen? du är väl inte ute och slåss eller...." /momma
Vem säger att det måste vara nåt personligt? så ni säger att tex, en tribal är personlig? kan ju ha nått motto man lever upp till tex, Eller något annat kul.. du kan ju ha nåt med humor i? förmodligen har du kvar humorn tills du dör, då är de inte mkt att ångra
"poenitentia" det bettyder "ånger" och det är exakt vad du kommer ha om något år när du sitter med en ruggigt skit nödig kvasi tatuering på armen du ens inte själv kan läsa ut då du inte kan språket
Gå in på wikipedia så söker du på¨latin då kommer det upp en länk där det står latinska ordspråk, har själv kollat där, det finns några riktigt jävla schyssta faktiskt.. det var ett tips
Personligen tycketr jag det är såååå jävla vanligt... ¨ precis som vini vidi vici
Ja, jag har lyckats få till det PÅ INTERNET! Fick fram en hemsida men 1000tals kända latin meningar och översättning på engelska, hittade direkt en som passar mig och är skön! Jag är nu 100% säker på vad jag ska göra, skiter i vad ni tycker, jag fann en som stämmer överens med mig, jag lyckades iaf. Lås tråden!
Thugius Lifius?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
nice va va de för sida?va blir de för mening då?
Går bra och dra igen, du är kvinna du ska veta att dina åsikter ändå inte är värda nått, att du dessutom kommer från malmö gör inte saken bättre, rött kort! Haha dagens :D