Dom klassiska 50-öres tuggummina. Inte Shake och Jenka och dom där, utan ... (trumfanfar) ... BUGG! Sen har vi ju hockeypulver också. Vetefan om hockeypulvret är borta, men bugg hittar jag ingenstans.
Hockeypulver å Bugg finns väll kvar? Åt hockeypulver för nån vecka sen,.
kikk ass
Finns Fantomen påsar kvar? :)
mollow: Har inte sett hockeypulver på ett bra tag. Bugg har försvunnit från LKPG. That's fo' sho'.
shio drack jag alltid när jag åkte tåg till typ GBG och Sthlm :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Hazn_ Hockeypulver finns kvar, iaf här uppe. Bugg är jag lite mer tveksam på dock.. Men vet att jag kommer kålla efter det nästa gång jag handlar,. Spännande :)
kikk ass
Fumez finns väl fortfarande om dom inte tagits bort under den senaste månaden? såg sourcreamnötter på en ICA butik för ett gäng veckor sen
Producent
2007-06-24 21:40
finns inte bugg i storpack? jag saknar den där struten, isabella eller vad den nu hette. fran triumf eller sia. fast det var väl kanske 18 ar sedan den slutade göras. den hade choklad och puffar pa utsidan och innuti var det vaniljglass, och det osm gjorde den speciell var en stor nougatklump i mitten.. :I~~~ görs kompis nuförtiden? annars maste jag nominera den struten ocksa.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
toy tuggumi, banana joe glassen. Vinäger chips hittar jag sällan längre? finns iaf inte bland estrella chipsen. monsterdricka var ju underbart gott. jurassic park chipsen. när jag tänker tillbaka, hur lyckades jag undgå att bli fet? undrar också vad fan dagens små fetknoppar egentligen får i sig, för jag snaskade fan på ganska bra som barn.
men ge er skelleftebor turiskpeppar finns visst att köpa på lösvikt. Så jävla sämst ni är!
Jag saknar chipssmaken Ranch (tror det var olw faktiskt) som fanns runt 92 och framåt ett tag. Sjukt goda!!
åhhhhhhhh shio!!! älskade också persikosmaken (L)
den där tutti frutti drickan fast den kanske finns kvar men har inte sett den på länge =)
Konse''
Dom där klubborna med tuggumi inuti fyfan va gott det var, man sög o sög ( haha ) men till slut orkade man inte och bet och fick tag i det goda tuggumit :/
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
bugg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när jag va liten så köpte jag alltid tugummi i tub de har inte jag sett på många år :S
?
Back-in-town jaa asså va fan hände med shio..varför försvan de de va ju fett poppis =(=(
!! :)
Blåtungor!
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
De flesta sorter folk saknar bekräftar ju någon annan att de fortfarande finns. Finns det NÅGONTING som VERKLIGEN försvunnit?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe - ja - "kalas festis" i pyramid tetrapack - sånna hade jag när jag fyllde 3 år - såg en bild igår - dom är helt jävla försvunnen!
- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen? du är väl inte ute och slåss eller...." /momma
En godissort som jag än så länge bara har hittat i tyskland så det gäller att hamstra när man är där. Jag tror dom heter Ice Fresh och märket heter Storck eller liknade. Dom påminner om sånna där blå godisar som man kan trycka ut från kartor...från karamellpojkarna (??? Gränna iaf)..Men Ice Fresh är så jävla mycket godare!
Emser & nickel, vart hittar man dom?
är inte så mkt för godis, men fan vad jag saknar GB's "black fire" som fanns x antal år sen... ingen lakritsglass slår den!
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Pommac! sura s, ser dom iblanf dock sen krokodiltårar
Godismonstret drickan. den av inte så god, men de e nostalgi.
NoWice Det var OLW indeed. Utan tvekan den godaste chipssort som funnits. En annan smak de har tagit bort var orginalvarianten av Sour Creme & Onion (också den OLW) och ersatt den med någon jävla lökhistoria. Mina två all time favoriter fimpade dem...
Jag saknar mest resten av de godisbitar jag köper. För när jag var liten så var fan japp, dubbelnougat, piggelin etc en bra jävla bit större än vad de är idag.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Classic F0 saknar också twix white.. den var gudomlig
http://felidae-music.com
aldrig vart så mycket för godis men kommer ihåg ett gäng glassar som man aldrig riktigt fattade varför de tog bort dem, t.ex. wild west, solero exotic/och den orange fresh å banana joe... sen var det ju ett tag när cornettto hade limited edition på några smaker. samopo: den hette väl kort å gott surfer om jag inte har fel.
Jag saknar fan Algrens Bilar
fick en påse skittles av morsan när hon varit i tyskland, det var välkommet
Jag fiser THC !
twix white kan jag också upplysa om att den fortfarande finns. Lite kiosker runt om i Skellefteå har det och även ÖB.
tuggummit i tub är så jävla klassisk
så är det med det som det är med det som är.....
vinäger chipsen och vanilj coken aaaah.
flatlander det finns ju kvar väl? har inte sett i vanliga mataffärer, men i godisaffärer:)
överhuvudtaget var godisutbudet mer barnvänligt på min tid, speciellt alla roliga drickor och glassar. Och vilken unge fick inte sitt lördagsgodis färdigförpackat i en av alla hundra olika sorters temapåsar (Palle Kuling, etc). Nu finns det ett fåtal kvar och lördagsgodisidén verkar utdöd. Ungarna trillar in i affären själv och tjackar en snickers på kreditkort på väg till skolan. Jag saknar och sörjer:¨ Glass: Banana Joe Den där lilla påsen med miniglassar från GB. Genialiskt! Solero(?) shots - bägaren med små islimekulor Godis: Original-banana skid, orginal-refresher, Dricka: Citronsaft. Av någon anledning finns det ingen drickbar citronsaft kvar.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
reina F24 Som sanningen i en burk. Fast småglassar finns fortfarande, dock inte gb.Fick man pulver till back in the old farmer days också? det är den stora frågan. Shotsen va feta men svåra att få ut en och en, eller många lösa, iallafall, vad betyder Glace?På alla gb-gubbar står det Glace. Fanta citron var fet, hela grejen var en konspiration.Den avlades bort i exotiska frukter och gröna äpplen och plockades således ur historieböckerna.Nu återfinner man endast denna sällsynta dryck i sitt ursprungliga format på betydligt mer exotiska platser.
Hamnarbetare är inget djur C75, fattar du?
dom där danska (?) karamellerna, bonbon eller nåt, med äckliga namn...favvon var "pissemyror"...åh! sen så saknar jag salt & vinäger chips.
We call them winerbrods.
kan nån hjälpa mig hitta den glassen på gb's hemsida då? den Surf glassen
Ahh fy FAN, reina gjorde mej galen nu ! FANTA CITRON <3<3<3 Solero shots <3 Men fyfan vad god fanta citrom va asså... GAH!!
^ Smart sagt.
mojo, sån där choklad me cola i tror jag. minns fan inte, inte sätt dom på flera år, dom fanns i lösvikt me papper på. gosh
jag levde för kicken , precis som du
Téfat (Pappersgodiset)
Smurf Tablettaskar
Solero Shots
Bluecheese nötter
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
festis på sån där liten 33cl glasflaska! Underbart kylig blev den! Jawbreakers :o
Wearing my Rolex
bon bon
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
BUGG!!!! Jag vet inte om ni i andra delar av landet har de men här i SKövde är de BORTA ! :'(
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)
jag saknar dom här klubborna som man doppar i en påse med typ "knaster" i, haha.. så knäpper det i munnen när man suger på klubban!
Fantomenklubbor och RIGI!!