I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Händer Detta Endast På "hiphop/rnb ställen"?

Övrigt - Blandat

   

2007-06-23 20:55

Händer Detta Endast På "hiphop/rnb ställen"?

jag har varit på många ställen men har alltid undrat.

Varför är alla killar som djur?.. speciellt på hiphopställen killarna står i hörnen, sen när tjeje kommer och dansar 2 och 2 så kommer det minst 10killar i en rund ring och försöker dansa bakom dom. sen när ena blir dissad är det andras tur.. sen blir den dissad och så går det runt så ..


Jag fattar inte varför killar på klubbar är så desperata?. ja har aldrig sett 10tjejer på 2 killar (önskar att ja gjorde det någon gång).

Alltså killar som är såna här djur tror dom att tjejer vill ha dom, om dom är så på?.

Jag har själv gott från flera klubbar för att det är en djungel minst 10killar per tjej som stor som djur.. helt sjukt..

Och sen när man går på andra klubbar som spelar blandad musik så är det ingen som ens vågar dansa antingen är det tjejerna som dansar och killarna är fega jävlar och stor vid baren hela kvällen

alltså vad är detta med alla uteställen?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.