HAHAHA lite arg
Jag ska berätta vad som hände Jo det var så här jag tänkte om jag springer skit fort ner för trappen öppnar ytterdörren som ligger 1.5 meter från trappen och spottar rätt ut för att se hur långt det skulle komma. så jag samlade spottet i munen springer ner fort som fan ner öppnar dörren i en jävla hastighet och spottar HAHa men det roliga är att min morsa kom hem och fick spottet rakt i ansiktet och det lät som hon fick en vatten balong i ansiktet.! jag vart skit förvånad men sedan jag såg spottet börja jag asgarva och badomförlåtelse min morsa vart så klart jävligt arg och börja skälla på mig . men jag kunde inte hålla mig för skratt ., så nu när hon torkat bort allt och så böjar skälla ut mig som satan sedan går hon in och fixar lite och så medans jag ligger där ute och flabbar ihjäl mig.
det roligaste är att du tar sats ända uppifrån trappan, när du ändå måste stanna för att öppna dörren :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ah men liks våran dörr öppnar sig ganska lätt sen är det inte så svårt att "svänga" ut den så allt hände i farten
Ne jag är inte efterbliven
Alltså... hur får man en sån idé? Skulle ditt spott flyga längre bara för du tar sats ner för trappen? Och sen som sagt, måste du ju stanna för att öppna dörren haha.
CAMPIONI!
Du har ju knappast alla koppar i skåpet iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hade ju varit smällroligt om du knockat morsan med dörren istället :D Hahahahaha!!
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Haha, det känns som du ljuger för att söka uppmärksamhet :/
ja, han försöker göra en rolig tråd. tyvärr så misslyckades du! *HIGH FIVE* SCCHAAADISSS KABOOM! ska kasta bajs på farmor nu. tänkte att jag kanske får mer julklappar om jag gör så
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Eller att precis när du öppnat dörren och ska spotta så hinner morsan spotta dig i ansiktet istället, då hade jag skrattat.
CAMPIONI!
Hahaha tryck ner mig bara i dont care liks tycker bara själv att det var roligt fortsätt skriva dumma komentarer
Hmm, fick mig att tänka på en snubbe jag jobbade med på en lokalblaska. Han var alltid där på söndagarna och skrev kortare sportnotiser. Hela tiden gick han omkring och spottade och dreglade i alla möjliga vrår. Muggar, hörn, papperskorgar, överblivna kartonger osv. Han var nog lite efterbliven ja.. Så en kille som springer och öppnar dörren för att spotta ut en halvliter spott han samlat under dagen i sin mun, träffar sin mor i ansiktet och hysteriskt börjar skratta, hmm ja.. What to think? ^^
men måste du inte stanna för att öppna dörren da?
jävla adhd. inte ens kul ju
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
jag säger det igen jag öppnade i farten inte så att jag direkt sprang in i dörren jag drog tag i handtaget först och som jag redan sakt dörren går lätt att "svänga" ut
Låter du din ytterdörr stå olåst?
CAMPIONI!
hahah såå jävla klockrent! hahah jag kan tänka mej vad mina päron sa om jag gjorde så XD
R.I.P
klart jag låste upp den innan jag började annars hadde de inte slutat roligt
påminner mig om en gång när jag skulle visa mamma att jag kunde nysa utan att stänga ögonen... hon ville inte se så precis när jag nös så stoppa jag fram huvudet liksom precis framför hennes så hon var tvungeb o se o så nös jag ut allt snor o skit i huvet på henne.... haha man måste nästan varit där... först skällde hon sen garva hon... jag fattar inte än idag vad fan jag tänkte med? man borde ju förstå att grejer kommer ut...
Jag fiser THC !
Vem låser ytterdörren mitt på blanka dagen ?
Cuttad entertainment -Roxhed !
o en gång åt jag flingor o hade munnen full, så hände nått kul på tv en o jag skulle skratta, o tack vare att munnen va full så fnös jag genom näsan o en massa snor flög ner i min fling tallrik då började jag garva så det sprutade halvätna flingor o snor över hela bordet... DET var flabbnojja
Jag fiser THC !
hehe anton e straight hood, jag låser på dan jag med men mest för att jag sitter o runkar efter jobbet o inte vill att mina polare ska "överraska" mig hehe för ärligt shieeet, jag skojjade bara, jag låser för jag bor i hoodet
Jag fiser THC !
Anton Ah Faktis så gör jag de
" ja, han försöker göra en rolig tråd. tyvärr så misslyckades du! *HIGH FIVE* SCCHAAADISSS KABOOM! ska kasta bajs på farmor nu. tänkte att jag kanske får mer julklappar om jag gör så " Haha, vilken inlevelse. "SCHADISSSSSS KABOOOM! haha.
Moderator
2007-06-20 20:15
Rest Jag tokgarvar nu efter att ha läst dina inlägg! :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
HAHAHAH fan va kul o d blir mkt roligare me alla kommentarer :P
vi är överallt!
ska kasta bajs på farmor nu. tänkte att jag kanske får mer julklappar om jag gör så HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
haha de där var nog de roligaste jag har hört idag asså! hahahaha, spotta morsan i ansiktet! jösses, nu har du skitit i de blå skåpet, Racken ! hahahaha
Trodde du ja!
rätt P1 hehe ligger ju i samma tanke på ett ungefär ;)
Du verkar inte ha alla indianer i kanoten
Get Random!
Haha jag vet ganska sjuk idee men jävligt kul tycker jag iaf
måste ju vara totalt efterbliven, ett ännu mer hysteriskt scenario du hade kunnat ligga och garva på golvet till hade väll vart om du hade smällt upp dörren i ansiktet på morsan istället?... stekare
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
grymt gjort
kan bara på peka att morsan är fortfarande lite småsur
Hur skulle du reagera om din son spottade dig i ansiktet?
om det inte var med flit och sen sa förlåt så hadde jag nog inte blivit så jävla förbanad
Om han skrattar så mycket som du gör då?
Det som är ännu roligare är att du är retarderad nog att göra en tråd på whoa om hur mycket saliv du spottade i din stackars mammas ansikte. "Kändisskap" är ett opium för folket.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
rätt P1 då hade jag nog blivit lite argare
kan inte alla hatar gå och hata i "vem är gud egentligen?" och "vad händer efter döden?" trådarna istället, dom är fan så mycket tråkigare.
haha fattar inte hur folk kan bry sig, det var ju en skitrolig grej, hade jag varit där hade jag flabbat ihjäl mig garanterat... vad hade hatarna i tråden gjort? sagt att påhittet var omoget o gått hem? haha så torra folk det finns
Jag fiser THC !
Nej, men hur lång tid tror du inte han har planerat att göra denna tråd? Han skämtar ju, det är min polare. Och NEJ ALLA. HAN HAR INTE SPOTTAT HENNE I ANSIKTET! så nu var det roliga över.
Kopiera P19 fortsätt mytta på bara
haha ;) det jag menar
hhaha låter som något mna skulle vilkja se
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet