I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

piss prov

Övrigt - Blandat

   

2007-06-19 23:13

piss prov

Jag satt på en uteservering idag och träffade massa polare o shit sen kommer det dit 6 st pikebussar med poliser o börjar fotta oss alla hit o dit, de tar persson nummer och ställer massa frågor , sedan när allt är över så sitter jag där och umgås med alla tills en snut hora kommer och säger du där o pekar på mig kom hit. Jag går till han normalt osv och han ställer massa frågor om ja tar dråger o shit ja säger nej fasst sisst jag rökte var igår och sedan säger killen ja har kolalt på dig ett tag o ja tycekr du har ett konstigt beteende o du ska åka emd till polis stationen o pissa osv ja säger ja inte vill då sa de att de skulle ta blod prov. När vi väl e dära på stationen så säger han försök iaf klämma fram nånting ja sa ne e inte piss nödig. Då ger han mig en kopp som ja ska dricka vatten med o ja drack rätt så många glas o sa fortfarande ja inte ville pissa men till slut sket jag i o pissade.

Min fråga är nu vad händer om det visar posetivt? ere soc och att man får pissa nångång i veckan då eller hur e det?
Kan det visa negativt för att ja rökte för inte så länge sen och + att ja drack  massa vatten innan ??

sorry för lite slarvigt skrivet ja e så jävla sur nu jag har suttit på polis stationen i ca 2-3 timmar och jag har missat matchen därför orkar jag inte kolla igenom skiten så klaga inte på stavningen.