I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp me inredning?

Övrigt - Blandat

   

2007-06-16 17:55

Hjälp me inredning?

Det är så här att jag o min flickvän ska flytta ihop till höst o vi vill ha ideer till inredning.
Vi ska flytta till en 3a. Helst vill vi ha ideer till vardagsrum och kök och ett litet sovrum.

själv har jag haft en tanke om vardagsrummet som jag gärna vill att ni ska utveckla. jag vill helst inte ha nån soffa, vill typ ha stora kuddar som man kan sitta på o vill att d mesta ska vara lågt så att man kan typ sitta på golvet överallt.... d ska typ bli  mysigt o soft typ hinduiskt lr buddhistiskt!

Sen så tänkte jag göra d lilla sovrummet till ett gästrum men oxå typ någon slags meditation o softarum som man kan koppla av o tänka.

Jag vill ha nåt indiskt, buddhistisk,afrikanskt lr sydamerikansk(typ indian stil)
Själv gillar ja reggae väldigt mkt så typ nåt åt "reggae" stilen skulle oxå sitta fint.
Flummigt helt enkelt 

Så ja vill ha hjälp me d mesta i stort sätt,(färg, belysning möbler affisher osv)
Länka gärna bilder o så.

Tackar o hoppas ni hjälper mej! BLESS

From delusion lead me to truth
From darkness lead me to light
From death lead me to immortality