..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
roligare om alla gör exakt samma sak, så sätt upp lite regler för tråden. alla måste googla deras förnamn+efternamn, bara förnamn, efternamn eller deras whoanick.
jag länkar denna tills vidare. den är bra.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
googla ditt namn han googlade på "Kristopher" så jag antar att man inte ska googla på sitt nick...
Men har jag skrivit till dig eller?
det antar jag också. men alla är inte lika kunniga när det gäller länkar o så. många kommer inte ens lägga märke till att det står kristopher i filnamnet. därför hade kanske lite guidelines varit på sin plats?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Vem skrev du till då? Valp!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
"..No more speed I'm almost there! "<br>
klart man ska googla på sitt namn förresten.
"..No more speed I'm almost there! "<br>
candide P24 roligare om alla gör exakt samma sak, så sätt upp lite regler för tråden. alla måste googla deras förnamn+efternamn, bara förnamn, efternamn eller deras whoanick. Åååååååh:( nu har du min respekt. "Valp" shit asså :( förlåt
min bild blev lite rolig tycker jag..sitt riktiga namn kan ju bli riktigt tråkigt faktiskt..
Varför skickar du det där till mig? Jag googlade ju mitt för+efternamn och mitt whoanick, en helgardering, eller halv, kunde ju googlat bara förnamn och bara efternamn. Jiddra inte med mig.
Hahahaha. "jiddra" :(
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
LoRia vann iaf fulast whoanamn bild...
---------------------------------------- --- ------------ Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
=(
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
No cake for the impurity!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
jag levde för kicken , precis som du
kan inte länka men förnman: http://hem.passagen.se/f800531/filip.gif för+efternamn: http://www.geflefotboll.com/forsta_sidan/liwing_wallden.jpg whoanick http://www.monash.edu.au/campuses/peninsula/Peninsula_online/img/2004Phil_King.JPG
Get Random!
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Mitch moves in haha någon som har gjort en story om brandmans mitch å hans brud å dom får två tvillingungar. å allt utspelas i the sims :S
the whole story
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Rock out with your cock out!
haha de va som fan :D
laurelisse Va blir de så för =((
!! :)
jaha oj.. nu såg ja vart den kom ifrån:D.. missat att ja ens har en användare där:S
!! :)
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet