Recept Like WHOA! (Egna påhittade recept!)
Yes, sitter hära med min eggröra special så hära på nattkvisten och började tänka.. Men vafan, jag vill ha mer recept! Så alla som har recept på nice food som är lätt att laga sådär så bring it on, jag börjar med mitt!
Äggröra a la Crimmen!
Behövs:
5 ägg
En bit falukorv
Tomatpuré (alternativ ketchup)
Ost
Vitlök.
Here it goes:
Kläck äggen i en bunke.
Hacka falukorven och häll ner i bunken.
Häll i tomatpure efter tycke.
Hacka ost & vitlök efter tycke och häll ner.
Mixa om allt, rör om helt enkelt.
Häll sörjan i stekpannan tills den blir så dära fint gul och krydda sedan valfritt (Jag använder mig av grillkrydda, aromat & salt)
Häll upp på din fulaste talrik och ät gärna med tunt vitt bröd till..
Holla, nu vill jag ha era recept! Kan inte äta det hära var eviga natt!
soundcloud.com/brormusk/sets
Styckeindelningen jiddrar.. Är som att enter knappen inte fungerar när man väl skickar iväg inlägget, men ni får väl läsa det sä dära, även om det blir lite grötigt ;/
bara för jag trist och ingen flickvän Äggröra a la Crimmen! Behövs: 5 ägg En bit falukorv Tomatpuré (alternativ ketchup) Ost Vitlök. Here it goes: Kläck äggen i en bunke. Hacka falukorven och häll ner i bunken. Häll i tomatpure efter tycke. Hacka ost & vitlök efter tycke och häll ner. Mixa om allt, rör om helt enkelt. Häll sörjan i stekpannan tills den blir så dära fint gul och krydda sedan valfritt (Jag använder mig av grillkrydda, aromat & salt) Häll upp på din fulaste talrik och ät gärna med tunt vitt bröd till..
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
1dl Havre 2dl Mjölk en smula salt 1-1½g of your finest cheeba, nersmulat självklart. in i mikron och rör om en eller två gånger under tillagning käka. Sen så vänta ca 1½ timma så blir du SKITSTEKT i ca. 5-6 timmar ^^
Follow the dao, right about....NOW!
Tack så mycket Kaos, kom igen nyy! lite recept tacki!
kiss +tårar =svett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För alla nyttiga Whoaiter där ute! Mellanmål: 1/2 Burk Kesella 1% ca 2 Skedar protein pulver Hallon/Annanas/Nötter Häll i protein pulvret i Kesellan och rör om. Lägg till sedan Hallon, annanas eller hackade nötter i. Kan även ätas med riskaga vid sidan om. Det var dagens proteinrika och nyttiga mellanmål!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha riskaga. e du från bohuslän?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
2 löskokta ägg ½ citron 1 matsked olja massa salt o lite peppar mojsa ner allt i ett vinglas perfekt för bakfyllan
jag ska raka din pung slääääääät
Min absoluta favoritmåltid när man inte orkar laga mat. vad behövs? valfri pasta ½ burk tonfisk i vatten ½ fetaost ½ rödlök färsk basilika ketchup Koka pastan, under tiden hacka rödlöken. Dela upp fetaosten i mindre bitar. Strimla önskvärd mängd färsk basilika. När pastan är klar är det bara att blanda ihop alla ingredienser och toppa med ketchup. Smaklig måltid.
Gerdaman
I burk creme fraiche 4 kycklingfiler en halvpåse taco krydda burk potatis. Tärna kycklingfilen och stek den med lite taco krydda på sen skär du potatisen och steker den tillsammans sen häller du i creme fraichen och sist men inte minst halva påsen med t tacokrydda och rör ihop . Serva detta med en sallad så har du en god , snabb och enkel mat
Niice allihopa, upp nu för fan! Ghettogerda F22 recept lät faktiskt grymt gott, keep em comin! mer recept vettja!
Rhetoric P22 Skånelän ;)
Varma mackor! Formfranska Tonfisk Creme Fraige Salt Peppar Ost Smör Well: Sätt på ugnen, bre mackan med smör. Blanda tonfisk med cremefraige och salta o peppra lite, lägg en klick på mackan, sedan på med två skivor ost. Jag brukar krydda med grillkrydda eller aromat sen in i ugnen tills osten smällt och fått lite färg Bon apetit!
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
min kompis marcos mormor hade tagit nacksving på dig om du haft ketchup på pastan... fetaosten hade hon inte kunnat hantera öht... vad är du för något, arab eller?
måste nog testa annanassörja alá kadaver, det lät fett! :)
Ghettogerda - Haha, om man inte orkar laga mat kokar man enbart pasta. Basilika, rödlök och feta-ost har man ju ändå aldrig i. Undrar vadfan du gör när du orkar lag mat.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
UPP!
Bred smör på kalla pannkakor och strö på kanel och socker. Rulla sedan ihop skiten and that's munchies like whoa.
Behövs: En telefon + Cash 1. Lyft luren och slå numret till en pizzeria 2. När de svarar säger du vad du vill ha + att du vill ha hemkörning 3. Du får maten efter en stund, betalar och går och äter upp
http://www.herrbitter.blogg.se/
Seban Goddamn! de lät gott. måste jag prova.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
nåt smarrigt från barndomen: stort glas ( latteglas typ) 2dl havregryn massa oboy mjölk låter inte så gott. men det levde jag på som liten
oi oi
Schri: Det är lite sjukt att en person som kallas Shiri, vilket är slående likt Schri, har bjudit mig på en äggröra som är typ som den du gjort.
Redline!
Snabbpizza på eget vis korvbröd tomatsås skinka/köttbullar/räkor eller vad du nu vill ha Ost öppna korvbrödet bre på med tomatsås ketchuo funkar också. lägg dit de du vill ha sen strö du över riven ost . stoppa in den i ugnen på 150grader och håll koll på den tills osten har smält . Sen tar du ut den . Sen har du en snabb och billig pizza
Schri Det där låter som ett recept på spya
Choklad kaka med okända igridienser: 1 dc kakao 1 dc mjöl 1 dc mjölk 2 dc ketchup 2 dc senap Gör så här: mixa ihopp allt och lägg på en smörpapper och sätt i den i ugnen, ta ut och ha en kod måltid.
att ha vatten i örat gör en bra i magen..
Alltså seriöst, ni kan inte fortsätta äta som ni gör. Det är helt sjukt.
www.google.se
hahahah, stackars smaklökar :)
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
en förpackning quornbitar en förpackning lasagnette fetaost broccoli spenat mjölk stek quornbitarna, blanda ner broccoli och spenat. häll i kryddblandningen från lasagnettepåsen. blanda ut med mjölk och vatten enligt receptet på kartongen. smöra en ugnssäker form. häll i lasagne-bitarna och smeten quornbitsblandningen. smula över fetaost. skicka in i ugnen i en halvtimma. sweet!
you know i spell girl with a B
Malet kött Tacokrydda Salsasås Cheddarost Tacochips Gräddfil Guacamole Stek köttet och blanda med tacokryddan. Bred sedan ut köttet i en form, häll salsasåsen över och täck med cheddarost. In i ugnen och vänta tills osten har smält. Ät tillsammans med tacochips,gräddfilssås och guacamole. Ohälsosamt men ack så gott. Något hälsosammare är min makaronilåda. Malet kött Makaroner Lök Paprika Mozarellaost Riven ost av valfri sort Stek köttet,löken och paprikan. Koka makaronerna. Blanda ihop dem samt mozarellaosten i en form. Häll riven ost över och in i ugnen. Ät tillsammans med ketchup och tabasco. Stek köttet
Still in the bridge
Hmm, varifrån kom det sista "stek köttet"?
Still in the bridge
Stek sojaköttet!
www.google.se
endel lät gott o endel lät helt förfärligt!! det där löskokta ägget i vinglas med olja lät jävligt äckligt!! huh fyfan
PROVA DETTA, skit enkelt! skit gott! Mosa fetaost på en tallrik med en gaffel. sen steker du en äggröra som du lägger över tallriken med fetaostenoch jämnar ut det övertallriken. Återkom gärna och ge mej credit!
och vem fan är du?
Det mesta lät okej men det här är ju förfärligt"Koka pastan, under tiden hacka rödlöken. Dela upp fetaosten i mindre bitar. Strimla önskvärd mängd färsk basilika. När pastan är klar är det bara att blanda ihop alla ingredienser och toppa med ketchup + tonfisk" Jag vill bara säga att fetaost, rödlök och tonfisk äter man INTE med ketchup. Det var nog det sjukaste jag hört på länge. Tonfisk och ketchup? Fetaost och ketchup? Tonfisk + fetaost + ketchup? Hur fan kommer man ens på tanken!? Skäms! Jag förstår mig inte på ketchup hysterin. Jag har bannlyst ketchup från mitt kök, det är en vara som inte har någonting i ett kök att göra, om man inte har småbarn och av någon anledning måste ge dom denna sockerbomben. Vuxna smaklökar borde väl ändå greppa att det är skit och funkar enbart på korv och köttbullar och ren pasta. Men egentligen är inte det heller okej, helst använder man ju riktiga tomater. Ja, smaken är som baken men någon måtta får det väl ändå vara.. jävla ketchup-land.
papper + tobak + kaka :)
Upp i snoken ska det!
Clajlo ketchup används av många kockar! speciellt i olika såser.
och vem fan är du?
Hangaround
2007-06-19 18:36
två paket nudlar. SKit i mixblandingen och koka upp tomatsopap istället. bra snabbt och gott, mättande.
Ketchup är en helt jävla utmärkt vara. Kan användas till mycket och framhäver smaker på andra råvaror. En sak om du inte gillar den men att du säger att det är en dålig produkt, dumma jävel. Det finns även sockerfriketchup. den är god på korven med..
http://www.rael.org . .
Remy: vad för såser? OnlineVll: vad är ketchup bra för som inte riktiga tomater kan göra bättre utan onödiga tillsatser?
när jag bodde i italien så var det ganska vanligt att ta lite ketchup och en gnutta vinäger i tomatsåsen och strunta i sockret.
Snabbnudlar deluxe De "udda" sakerna kan uteslutas det var bara att jag hade allt det här i min kyl och det blir så jävla gott tillsammans. 1 Påse snabbnudlar random smak citrongräs grön currypasta 1-2 ägg champinjoner 1 tomat lite gul lök Fyll upp en kastrull med den mängd vatten du behöver för dina nudlar. Banka på citrongräset och lägg i blanda även i valfri mängd currypasta. Koka upp. Samtidigt steker du champinjoner och löken i en panna med en skvätt olja. När vattnet kokar stoppar du i nudlarna och det du stekte i stekpannan. När det är ungefär 1 ½ min tills dina nudlar är klara kläcker du 1-2 ägg direkt ner i kastrullen, rör om lite grann. När nudlarna är mjuka är allt klart. Du kan hälla i lite soja+sweet chili sås på slutet. Sjukt gott!
öhm.
juste glömde skriva att samtidigt som man knäcker äggen i ska man slänga in hackad tomat.
öhm.