Midsommartips
Vad ska man göra i Midsommar, vill göra nåt lite speciellt och inte bara dricka mig dyngfull i en Stockholmsförort och ramla hem på en nattbuss... give me some tips på lite Skärgård, natur där alkoholen kan förenas med skogen, havet och bergen..
hehe har inget tips. men ...när är midsommar?:/
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Kolla runt om det finns någon med stuga på landet nära en sjö/ ett hav. Grilla o bada, ta det stället som finns. Allt behöver inte vara så speciellt på midsommar.
strömstad! thats the place to be:D
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Well, du sa ju det själv ... Så vida du inte vill att någon ska bjuda in dig härifrån (stor chans...).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Öland! :) Iofs skippar jag det i år. Ska bara vara hemma med ett par polare och grilla och dricka några öl.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Ja, kom till dalarna om du vill dricka hembränt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hemkört och lingondricka!
Jag har iofs hört att Leksand är ganska röjigt på midsommar, haha... :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
nja alltså det är en grop där man kan få spö och ligga med 15-åringar... ett hultsfred för underåriga raggare och mjukdresspundare kan man säga.
Softa sig i nån park i sthlm låter som en nice ide :D
packa ett tält och lite beska droppar och ta bussen/bilen ut i skärgårn. bygg en midsommarstång och allt e klart! Clap.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
öregrund va ja i förra sommaren, det va niiiiice
NÄR ÄR MIDSOMMAR?
vi ska köra seriös midsommar i år, dra ihop ett gäng kompisar, midsommarstång nubbe osv osv. It's gonna be niice!
just det är ju fredagen ah fifan...
Hur som hellst så ska man inte vara i någon stad (oavsett vilken stad), det är förbjudet. Vid någon sjö eller havet är det som gäller
DIF!
en öl blir det nog..
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Leksand lär va party! Så dit blire nog xD
Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever
ett smart tips är att byta ut alkoholen mot något alkoholfritt. varför måste just såna dagar förknippas med supa?
för det kanske finns folk som inte super annars. utan tar det när det är sånna här dagar. när man vill fira med vänner.
sorglig anledning
Jag har hört att det ska vara ös på Öland, så jag ska dit!
jag jobbar på midsommarhelgen. annars hade jag säkerligen suttit någonstans på ett mysigt ställe på gotland eller tokfirat med alla underbara vänner på landet utanför mariefred. surt sa räven..
i kväll eller nästa fredag?
hade jag inte sagt ikväll då?
Nästa fredag alltså .. tack tack maary
själv jobbar man som vanligt ;(. men men sen blire ut å dricka lite bira å nubbe i dalarna i min stuga mitt ute i nowere med vänner. underbar natur.
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Lyricist
2007-06-16 01:43
mitt tips är att spana in sommarcidern som började säljas 1 juni. Sommarcider heter den och smaken är Persika-citronmeliss. brukar inte vara så mkt för cider men under kvällssolen va den gudomlig.
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
JAG SÄGER BARA SANDHAMN ÄR DE BÄSTA STÄLLET ATT VARA PÅ PÅ MIDSOMMAR!!! HELT SJUUKT ROLIGT DÄR O ALLA FESTAR Å MÅR BRA!
Orden passas runt som weed och haschisch när jag trampar runt i mina reebok classics
vad jag vet så är väll midsommar bäst i norra delarna av landet? börjar i dalarna sen uppåt ;p tror dalarna är bäst på att fira det med ;D därför ska jag fira det där i år :D
lost in skåne
Producent
2007-06-16 19:44
jag o några polare ska ut till en stuga o grilla o festa o bada...kommer bli riktigt härligt =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
min bakgård, grill,kubb,brännboll,hacky äh blir jättebra.. någon som vet något om vädret över midsommar än?
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
vad är det man firar egentligen? ere sommarn ellur?
midsommar är fan fett överskattad likaså alla andra "högtider".. förväntningarna står som höghusen men det blir aldrig som man tänkt sig iaf i slutändan.. bäst o vara spontan, maybe.. låta kvällen bjuda på sitt
Man firar midsommarsloståndet och växtlighetens fruktbarhet, nåt sånt har jag för mig. För mig bär det av till Tyreslöt i St:annas skärgård.
DIF!