Classic blir skåning under sommaren
Nu ska man flytta ner till skåne i 3 månader pga privata skäl och den enda jag känner där nere är Lirz så nu vill jag lära känna lite nytt folk . Så känner du för att ta en fika eller något så hör av dej :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har du hookat en man där?
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Ja min pojkvän kommer därifrån , men han kommer inte befinna sig i Skåne utan jag kommer att bo hos hans mamma
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj ok
Var i skåne ska du bo?
...och det är det som är så fint med whoa!
Helsingborg eller lite utanför
fika är ju nice, men jag är pälsallergiker så tyvärr kan jag ej umgås med hundar.
men jag kan ju give me five :P
Producent
2007-06-13 11:13
ok...jag ska klia mig på benet nu...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
jag ska klia mig på baksidan av överarmen med bakbenet. Voff!
Producent
2007-06-13 11:15
e du tjej? e du snygg?
i make music
vad snackar alla om?
readytogo Jag behöver inte svara på dina frågor pga att jag redan har ett förhållande tahoma Om min bild som jag har . För jag har en bild på min valp
Jag bor i skåne isommar med! fast i kristianstad!
Mögelfar Jaså är de långt i mellan eller ? vi kanske kan fixa brännboll nere i skåne hehe
...fast nu blev det fel!
Mögelfar HAAHAHHA ja de kan man undra sig
Kul att trådskaparen ser Skåne som en stad i princip :)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Den kartan jag fick upp först som visade vägbeskrivningen från Kristianstad till Helsingsborg tyckte att jag skulle upp till Södra Ringvägen i Västerås och ta paus där för att sedan åka ner till skåne igen och åka till Helsingborg. Det är en senväg på typ 150 mil...
Eccan Jag ser inte skåne som en stad! Jag vet bara att de är inte så långt mellan städerna i skåne
men vafan.. du var ju ingen hund ju?! du lurades.. jag vill inte bli vänn med lögnare! Vaddå inte så långt mellan städerna? :P mellan t.ex Malmö och Simrishamn är de ju en jääävla bit. Samma med typ Krisitanstad och Malmö. osv osv.
Ene192 P22 Jag bor i norrland tro mig det är inte långt mellan städerna. Tex fan 20 mil de är ju ingenting
Classic F0 Näe fan, 20 mil är ju ingenting. F.ö så får du inte ta med dig snöskotern ner! Men du kan ta med dig en ren till mig, dom är söta!
Nä jag är less på renarna . Jag tar med mig dunken och flakmoppen istället
du kan alltid hooka upp med mig... jag e ju polare med lirz ;)
Omae wa jowai
RedmoonShinobi hehe sweet =) är du lika knäpp som honom :P
Classic Hur träffade du Mr. Right då? i och med att ni bor så långt ifrån varandra.
Tragiskt nog via en community som heter Badboll sen så visade de sig att vi hade gemensamma bekanta i Sthlm också.
Haha, alltså varför gör du en tråd om att du ska flytta ner till skåne? Som om man skulle bry sig? haha
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Askin För såna dryga människor som dig ska ha något att fråga om och de verkade ju ha funkat
Askin ska gå och duscha nu.. senare kommer han ta något att äta.. stay tuned!!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Askin jag skrev tråden för jag ville lära känna lite nytt folk pga att jag bara känner 1 person där nere och min pojkvänsfamilj bara .
Orka svika norrland :( Har släkt där nere, du kan ju alltid fara och leka med dom x]
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
svik inte norrlänskan bara darln
emil hehe jaså har du de hooka nummer så ringer jag dom :P Marcus Oroa dig vännen jag kommer aldrig snacka som dom . Fast dom har as skön dialekt så de skulle inte vara helt fel
jag bor också i hbg över sommaren. men jag har restriktioner mot att träffa nytt whoafolk. dom senaste har bara fått mig att öka mitt alkoholintag.
Whatone ja men då kan du umgås med mig för jag är nykterist
Classic F0 Du är alltså beredd att betala 200 spänn och slösa ca. 5-6 timmar på en buss enbart för att "ta en fika" med någon från ett internetcommunity som du aldrig tidigare har träffat?
(Eller 4 timmar med tåg för ungefär samma pris var kanske din tanke?)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Classic F0 Jag är från Helsingborg och är gärna på att göra något :)
Mellanöl är söt så hooka med honom <3 <3 <3 <3 <3 <3 Så många hjärtan kan jag göra! Näe men fan, dra med dig en låda norrlandsguld så hookar vi med 042-unit grabbarna och är gangsters in the hood of Helsingboerg.
Gud va synd att jag och felicia inte kommer vara i skåne i sommar, stockholm ftw.
Classic gå till ambassaden nån Lördag, ruskigt skönt folk där.
Intellectual slacker
Mellanöl hehe sweet . Empire Ja de var ju synd . För de var länge sen man träffade dig Eccan Ja vad seplar de för roll . Jag är social människa och älskar att träffa nytt folk. Varför bara sitta hemma på arslet och inte göra ett skit. Jag lägger fan hellre pengar på att resa än på alkohol och droger
hur ska du ha råd att flytta till helsingbord när du inte ens hade råd att åka till sthlm över helgen? var väl därför du banga bränbollen som du själv hade styrt upp?
"I welcome all the hatred you can aim at my name"<br>Roadlake
hoeky Nä de handlar inte om de. Jag behöver inte tala om varför jag ska flytta ner. Som jag har sagt de är av privata skäl. Och Brännbollsgrejen är nöjen och folk ger hellre pengar då de är viktigare saker än nöjen . Sen jag har inte bangat på något . Jag vill så gärna vara med på brännbollen men jag kan inte som sagt
hoeky F22 hon kanske prioriterar att flytta dit av olika skäl framför att hänga o dricka folköl med whoaiter?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Classic jag frågade inte varför du ska flytta ner.. har väldigt svårt att tro att du kommer flytta bara.. Sist skulle du väl flytta till sthlm? men lycka till och hoppas du kommer trivas! Loria ja kanske det...
"I welcome all the hatred you can aim at my name"<br>Roadlake
hoeky F22 Jag skulle ha flyttat till Sthlm om inte dom hade satt mig på den där ADHD utredningen . jag hade ju lägenhet och allt så vad fan är ditt problem! du känner inte mig och vet ingenting om varför jag ska bo i Helsingborg eller varför de har krånglat så mycket. Sen bor du i Sthlm så du har inget i den här tråden och göra
"Classic blir skåning under sommaren"... and I dont give a fuck.......