I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

idioti på fyllan

Övrigt - Blandat

2007-06-11 22:49

idioti på fyllan

Nu är det så här att jag som får typ som blackouts som kan vara typ 3 h på natt timmarna och under dom timmarna gör jag tydligen så idiotiska saker som jag aldrig skulle göra nykter.

som tex. en polare skulle köpa cigg i nån livs å när vi är där inne blir ja ju så klart sugen på bärs så får för mig å rakka dom vilket inte är så konstigt men då hade ja gått å plockat ut två 6-pack i händerna å kollar på killen i kassan, hälsar å går rakt ut.

jag rakkar inte längre när jag är nykter eftersom ja känner att det e onödigt när jag faktiskt jobbarå får lön så att jag skulle kunna pröjsa dom där bärsjävlarna men istället tar jag dig å skiter i killen i kassan å ler lite småt. Lite skumt...

sen var det en brud ja var lite intresserad av så vi hookar upp å festar sen dagen efter vaknar ja upp... med hennes polare som jag verkligen inte ville ha i säng å kommer inte ihåg någonting bara att ja träffa upp dom å ville ha hem den andra bruden lixom.

men nu vad har du gjort för dumma/skuma saker på fyllan? å självklart blir mycket av vad polare säger eftersom blakcouts frekommer en hel del.

Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!

2007-06-11 22:49
Jag har ringt flickvänner ibland på fyllan...
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-06-11 22:52
oj. bara tråd femtielva om "sjuka grejer du har gjort på fyllan". kan det vara så enkelt som att trådskaparna vill fläka ut anekdoter ur sitt "vilda leverne"?
We call them winerbrods.

2007-06-11 23:00
Välkommen till klubben!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-12 00:05
Jag blir också en idot det blir 60% av alla som har brukat alkohol.
Just fan, det är jag som är Satan.

2007-06-12 00:13
Jag blir kung, charmig som fan, slösar pengar a´la bender i futurama +  att jag blir snygg som fan varje gång jag har druckit alkohol, helt sjukt. Eller kanske inte så sjukt med tanke på att allt blir som vanligt förutom att jag pratar dummare.
There is plenty off fish in the sea.

2007-06-12 00:21
Av någon jävligt skum anledning brukar jag gå omkring utan byxor och presentera pungtricks åt kända och okända människor. Kan skatta mig lycklig att jag aldrig har fått på käften.
Still in the bridge

2007-06-12 00:21
Jag såg faktiskt en random kille köra ett pungtrick på drunken häromdagen, det var sådär ball.
There is plenty off fish in the sea.

2007-06-12 00:27
jag är så jävla glad jag inte är en sådan lodarlallare som förlorar kontrollen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-12 00:34
äh jag e bara dum nog att ragga på brudar och när jag märker att dom är intresserade så går jag :S
lost in skåne

2007-06-12 00:38
har en arbetskamrat som e förjtust i att göra pungtrick när han blir riktigt packad.
...

2007-06-12 01:09
Har smetat hundbajs på fönster, fast det är inte lika coolt.

Har aldrig fått blackouts förr, hur gör man? :)

2007-06-12 01:55
överklass F17: 60 %? haha snarare 85 %, varav 40 blir det varje gång dom super!

BAHA!

2007-06-12 02:26
rakkar

lunarstorm förstör en hel generation
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-06-12 03:03
Dummaste ja har gjort när ja vart full är att dricka mera och vakna upp med dropp i armen på en madrass på ett golv i ett sjukhus, kände mig som en punkare då faktiskt!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2007-06-12 03:26
Hock: du ÄR en punkare!
BAHA!

2007-06-12 04:38
Lägg av idiot, ja är inte alls punkare!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2007-06-12 06:52
jag har aldrig supit ner mig till den grad att jag börjar göra saker som är helt utanför min kontroll... eller så tappar jag aldrig kontrollen, för drängfull har man ju varit några gånger i sitt liv.
 Klart jag har sagt saker till folk eller gjort illla mig o såna grejer men skulle aldrig t ex. hoppa i säng med någon jag inte vill ha bara för att jag är full, tycker inte man kan skylla sånt på fylla...

THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-06-12 10:35
Drogad rånad och våldtagen i tallin.. Absinth is the shit..
Walk an live, talk and bum a claat ded´

2007-06-12 10:41
Inse att du har ett missbruksproblem och gör något åt det.

2007-06-12 10:46
Jag har ett tips: drick dig inte förståndshandikappad ;)