Tjäna mer pengar på fritiden ? Tips ?
shuu Jag vill ha ideer och förslag på hur ni tjänar pengar på saker ni gör på fritiden utanför era vanliga jobb. Jag har ett vanligt 8-16:30 jobb, men har minst 2-3 timmar därefter på kvällen som jag skulle kunna lägga på att tjäna ännu mer pengar. Har ni några förslag ? Nu vill jag inte höra panta burkar o sånt skit, jag vill ha affärsideer, saker ni själva prövat eller kanske just nu genomför, som drar in ett par extra tusen i månaden. Alla tankar ,funderingar och förslag är välkomna, och skippa skitsnacket så det blir en kreativ tråd för samtliga att läsa. Lets get mo money ///
House is hiphop on fast forward ..
om du är sån kan du ju lägga energi på homeparty och sånt där. jag drar in nån tusenlapp extra på att sälja smink för oriflame. sen kan man ju sälja sexleksaker, tupperware, underkläder osvosv.
Telefonförsäljning?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
knarka som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Även om telefonförsäljning är bajs (har erfarenhet) så ger det ett par extra lappar i veckan.
dela ut reklamer på helgerna , du känner nåra hundra lappar varje vecka :)
knarka tjänar man inte pengar av, snarare motsatsen. att beckna knark däremot..
There are no stupid questions, just stupid people - Mr. Garrison
UtanAttTveka F19: Finns det nån som verkligen har tjänat pengar på det?
Samla aluminium & annan skrot, för bland skrot får man 1kr / kg och för aluminuim typ 15kr kg, & lämna in det på ett sånt skrotställe, det är lite värt, hihi
odla så mycket maja du kan och sälj det vettja :)
nymapp ja som jag skrev... jag får e tusing extra i månaden, ibland mer, beroende på hur mycket energi man lägger på det. det finns dom som enbart försörjer sig på det. så ja är det enkla svaret på din fråga
Kolla på typ stora matvaruhus fall dom har nån plats över åt dig på lager. Du kanske får gå och peta på frukter eller nått likbnande men det är nog iaf ett bra kvällsjobb
använd 2-3 timmar om dagen för kolla på ams.se och sök ett bättre (läs mer välbetald) jobb
There are no stupid questions, just stupid people - Mr. Garrison
Ska du samla nått "skrot" är det koppar som du får 30kr/kg
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
börja blogga och ha annonser på sidorna, japp det funkar.
fuck_this_shit P22 jag tjänar mer än jag är gammal, ams förser inte människor med jobb i den lönenivån.Måne hmm ja det där ska fan kollas upp, tack..
mer ?
azziz. alla blogsidor har väl annonser? eller menar du att han ska göra en egen bloggsida? för jag menar, du kan väl inte ha annonser på din bloggsida så som du liksom har som en användare hos en sida.. lite flummigt men du kanske förstår vad jag menar.
UtanAttTveka: hmm haha förstår inte riktigt vad du menar, men ja alla bloggsidor har lite annonser, men man kan sätta in egna också. på min blogg har jag bara en annons som webblogg.se har satt in, resten är mina och dom tjänar jag pengar på..var det så du menade?
aha.. trodde inte man kunde sätta in så... föstår inte riktigt hur det skulle fungera. jag menar när du reggar dig på en blogg så har du ju liksom sidan uppbyggd oftast. du kan ändra färg osv kanske.. men hur lägger man in annonser där då? och vilka kontaktar man, för att få annonserna där. och kontaktar du företagen som har annonserna eller finns det på en särskild sida? och hur får du betalt, till konto eller hur?
ja antingen så är det företagen själva som kontaktar den som bloggar eller så finns det t.ex affiliator.com och tradedoubler.com m.m som man kan registrera sig på och sen få betalt om ngn handlar lr klickar på annonserna, där registrerar man sitt kontonr också och så fårm an ut pengar en gång i månaden, om man har tjänat över 500:- man kan ju ändra hela utseendet på en blogg, därmed kan man också lägga in annonser, sålänge man har htmlkoderna till det..
Jobba hårt, köp ett hg kola, koka crack sen ska du se att det rullar på.
Det enklaste är ju att skaffa sig ett kvälljobb i typ bar eller liknande.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Asså börja odla weed hemma.. du får max böter om du torskar dit... Sätt in 10 planter om 2 månader har du minst 400-500 g weed om du sköter det bra.. sen räkna utt vinsten =)
bli hantverkare. knega svart efter dit riktiga jobb. vanliga timpengar för medel hantverkaren brukar ligga runt 400kr/h, tänk då att du inte behöver pynta ett skit i sociala =O
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
om du är händig kan du bygga longboards av glasfiber. de känar man på om du gör en sissodär 10 st i månaden (dvs rätt lite). om du får sållt dom för 700-800 lackade o klara med kanske ett snyggt motiv, så känar du en hacka i månaden.. Cheer
nyfiken är en snut..
Måla tavlor och sälj dem, bli den nya soul supreme och sälj beats...
http://www.earforcefm.blogspot.com
osäker på stavning, men croupé? eller bartender, ledsaga?, ta kvällspass på vårdhem eller liknande?
hur fixar man jobb på telefon försäljning?
Krullet Överallt på ams.se finns försäljar jobb.
MaKkan_XL P22 Testa Texas no limit holdem, har du gjort det och inte är så hajj så finns det ju gott om böcker att läsa sig till lite skills.
There is plenty off fish in the sea.
poker är faktiskt ett smart sätt om man nu har kunskapen/turen. självklart kan det gå åt pipan men testa å sätta 1-2k å lira på låga bord å sen när du har gått up en del tar du ut det du har satsat så du bara kan gå plus.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
haha makkan e för skön, vet att det kostar att leva sthlms livet
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
bekna droger enkelt sätt att få in stålar på
Börja extrajobba inom hemtjänsten.