I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

snor ni från jobbet?

Övrigt - Blandat

2007-06-05 01:16
Skulle aldrig sno från mitt jobb, precis som jag inte skulle sno saker från min/mina kompisar eller från en butik.

Kallas nämligen för sunt förnuft, därimot om det finns nånting som jag behöver från mitt jobb, så brukar jag oftast fråga om jag kan få det som är uteblivet eller något, oftast går det bra, annars så köper jag det till ett inköpspris eller att det dras från lönen
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.

2007-06-05 02:02
Sommarjobbade på Skansen, snodde en ren-unge :/
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013

2007-06-05 03:23
hell yeah!

tror jag skulle kunna klassas som kleptoman nu när jag tänker efter, jag snor fan det mesta bara jag får chansen. nödvändiga saker. pennor, verktyg, tejp haha osv.. känns bara soft när det är gratis.

LEGENDEN
Jag sommarjobbade på bingo lotto, då snodde jag Lokets unge :/
MeckGyver

2007-06-05 03:32
jag är slödder
MeckGyver

2007-06-05 08:38

Jag jobbade i kios förut, då snodde gick jag hem med kassar med godis o läsk, o en o annan tjuga ibland. Grejen var att de lämnade två 13åringar ensamma att räkna en kassa som ibland var 10 - 20 000 kr, och alla auktoriteter på arbetet var onda, så det var ett under att vi inte förskingrade mer än bara läsk.

Från skolan snor jag aldrig

Smash the show, glas on the go, geezers like whoa!
jewelheist.tumblr.com

2007-06-05 08:45
Inte nu längre, men ett av mina första jobb var en sk praktik ordnad av arbetsförmedlingen... alltså heltidsjobb för 1900:- i månaden.

Vill inte säga vart eller vilket jobb förståeligt men där parkerade polaren sin bil precis utanför dörren och vi lassade in skit... förskingrade även pengar, vet inte hur mycket men många tusen.

Har lite dåligt samvete för det där idag men jag var en annan person då... nu kanske jag snor ett frimärke eller så men inte mer =)
Rock out with your cock out!

2007-06-05 11:14
LEGENDEN 

Haha, är det din rumskamrat nu?
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2007-06-05 11:22
Får så mycket förmåner redan, hade jag stulit något hade det varit som att spotta mitt jobb i ansiktet som tack för allt.
Nej, jag stjäler ingenting.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-05 11:31
Vill man ha något jobb kvar, bör man nog hålla sina klåfingrar borta från firmans saker.
Signatur får rum här

2007-06-05 11:39
skolan brukade jag ta massor ifårn . men så häftiga grejjer var det lixom inte , fins typ dagböcker o sånt .
Sen när man gick i högstadiet så brukade man juh sno mobiler o sånt . men ah ...

Annars så brukar killen sno dyra kötter och en massa sånt från sitt jobb . han är kock . så ibland har man frysen full med antrikå osv :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-05 11:41
-Skadeglad-

Antrikå är fina grejor.
Signatur får rum här

2007-06-05 11:44

Åffer .

jag det tycker jag verkligen . mumma

2007-06-05 12:08
Jag snodde sjukt mkt tepåsar sist
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-06-05 12:34
Antrikå....
Entrecôte

2007-06-05 12:34

Jag jobba på en brädgård en sommar för länge sen, sålde en hel del svart å stoppa i egen ficka, va väll en uppåt 30k rent i fickan, utöver dom 2 månadslönerna ja fick för "sommarjobbet".

2007-06-05 13:41
Nej, men jag hade lätt gjort det om jag hade ett jobb. När jag praoade stal jag sprit, då kände jag mig kung
The people of that desert culture were warriors, poets, lovers and priests. That they were also raging drunkards is a fact that is usually ignored today.

2007-06-05 13:53
Tog lite ramar från mitt exjobb.

2007-06-05 13:58
har aldrig snott..får så mycket prylar och annat gratis, sen är det bekvämt att ha kvar jobbet..vill jag ha något köper jag det
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2007-06-05 14:11
ett gummiband kanske, men vi har ganska många.
http://www.earforcefm.blogspot.com