hur gör man...???
om man hamnar i läge där en tjej som man e intresserad av har pojkvän?? det komiska e att hon e intresserad av mig...det va hon som fixat mitt mobil nr o allt....hon hade tydligen varit intresserad av mig sen oktober förra året...men hon ville inte göra nått eftersom har pojkvän....men endå så kontaktade hon mig nu i maj ( har fortfarande sin pojkvän kvar ) jag vet inte vad jag ska göra....jag har inga känslor eller så för henne...för jag vill inte bygga upp nått o sen försvinner allt i sanden...jag frågade henne varför hon väntade så länge med att kontakta mig...hennes svar va att hon hade pojkvän...vilket hon har haft sen hon såg mig men endå tog hon till slut kontakt med mig...jag har nu insett att jag inte orkar bry mig så mycke om henne för jag ville inte vara det femte hjulet o bara sitta o vänta tills nått händer,...jag tycker hon e skit fin o allt...men jag vill inte lägga upp allt för henne hur jag tycker om det här...eftersom vi knappt har träffas ( hon bjöd mig på fest ) vad ska man göra?? just nu tänker jag bara glömma att hon finns för mitt eget bästa....eller ska jag börja sms henne eller vad??
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|